ja klopt helemaal die voorpret is er al vanaf december....maar super dat je toch nog gaat!!have fun en misschien tot in de states.
Afdrukvoorbeeld
ja klopt helemaal die voorpret is er al vanaf december....maar super dat je toch nog gaat!!have fun en misschien tot in de states.
Hoi allemaal,
Kijk ook een op de website van WRC reizen: http://www.wrc.nl.
Zij hebben ook altijd mooie aanbiedingen vlucht + auto.
Tevens hebben ze ook leuke combi reizen (niet alleen florida)
Wij hebben nu tickets 2 volwassenen en baby + auto (intermediate 4 deurs) + verzekeringspakket Gold. (17 dagen) , reserveringskosten en calimiteitenfonds.
+/- €1500,-
Vluchten:
heen: Amsterdam - Atlanta -Miami 12/12/'09
terug: Orlando -Atlanta Miami 30/12/'09 aankomst 31/12/'09
Groetjes,
Haitske.
Zeker niet duur, maar het ook zo'n beetje de prijs die bij het geheel hoort, eigenlijk niet een echt spetterende aanbieding... :D
Wij hebben tot voorkort altijd reizen geboekt via WRC, en zo hadden we altijd goede & goedkope deals. Dit jaar weer een offerte aangevraagd, daarna weer zelf op onderzoek uitgegaan hoeveel het ons zou kosten als we zelf boekten. Dat leverde een enorme winst op! Per ticket ruim 300/400 euro, hotels 500/700 euro en auto 100 euro. Dus, ik heb zo het idee dat WRC erg last heeft van de crisis.
Dus, altijd even checken of je het zelf niet goedkoper kan boeken is mijn tip!
Hai,
Voor ons duurt het nog even omdat we pas in 2010 gaan, maar we zijn druk aan het sparen en wilde toch wel weten wat je nou ongeveer kwijt bent voor vliegtickets in de maand September.
Nu kan ik nog maar tot juli kijken en (waarschijnlijk door hoogseizoen) vind ze erg prijzig.. Dus kan er nu geen hoogte van krijgen.
En ik ben zo nieuwsgierig en ongeduldig als wat :D ( en dan moet ik nog zolang wachten pfff)
Oh en zouden jullie de vliegmaatschappij en waar je ze geboekt heb erbij kunnen zetten.
Hoop graag op reacties!!
Volgens mij kan je hier alles vinden wat je wilt weten?
Dank je Svenehans! Heb het gelijk even opgezocht..
Toch zie je dat Connections altijd wel goede prijzen hebben, maar ja dan moet je via Brussel ( heb het topic al gelezen ;-) ) en weet niet of dat nou beter is als schiphol. Gewoon nog even afwachten op goede prijzen via Schiphol..
Periode: 07-09 tot 28-09
Route: Brussel - Chicago - Orlando / Orlando - New York - Brussel
Maatschappij: AA
Personen: twee volwassenen
Geboekt bij: Ebrookers
Totaalprijs: 1180€
Zijn die tickets zeker nog voor dit jaar?
Ik kan namelijk nog geen tickets kopen voor volgend jaar...
Maar bedankt voor je reactie!!
Aangezien er al een centraal topic loopt over vliegtickets gaat deze op slot..