Ik neem aan dat je de e-bookers site bedoeld ?
Wij hebben daar wel eens gehuurd. Geen problemen, net zo goed (of slecht) als alle andere, bekendere, internet brokers.
Afdrukvoorbeeld
Zit een groot bedrijf achter:
Cheaptickets.com is ook onderdeel van Orbitz. En zo zijn er nog meer..Citaat:
Ebookers, onderdeel van Orbitz Worldwide, werkt vanuit 13 landen in Europa. Orbitz Worldwide is sinds juli 2007 een beursgenoteerd bedrijf. Orbitz Worldwide is één van 's werelds grootste ondernemingen in de reisbranche en voert o.a. de merken Orbitz.com, cheaptickets.com, Hotelclub, Rates to Go, Away.com en ebookers.com.
Wij hebben het ook wel eens gedaan. 3 weken autohuur gesplitst in 3 reserveringen en elke week een nieuwe, schone, auto opgehaald, mét volle tank. Totdat we 1 keer een wachtruimte vol Japanners aantroffen, die allemaal een auto wilde huren. We hebben anderhalf uur staan wachten voor onze omruil... Dat was meteen de laatste keer dat we dat zo gedaan hebben.
Wij hebben onze auto bij USA fun vacations geboekt. Auto komt van bij Thrifty en LDW is inbegrepen. Nu zagen wij in de papieren dat er ook nog iets van eigen risico ( voor schade aan de banden, onderkant van de auto en de vensters) kan bijgenomen worden, maar UFV zegt dat dit niet nodig is.
Voor de meer ervaren Florida mensen, is dit voldoende of nemen we dat er toch best bij?
Je betaalt dan een premie die je vrijwaart van de kosten van ruitbreuk, lekke banden etc. Staat volledig los van afkoop eigen risico of iets dergelijks. Niet veel Forummers schijnen deze Roadside protection (heet het bij Alamo) te nemen. De keuze is echter aan jou. Ik zou je niet graag het advies geven deze voorziening te weigeren als je vier lekke banden in je vakantie rijdt........Persoonlijk kies ik ervoor om dit risico zelf te dragen.
Wij zijn op 30 juni in Orlando en willen via usareisen.de een auto huren. Maakt het wat uit of je dat nu doet of laten we zeggen half mei? Ik heb begrepen dat zo'n Equinox er toch nooit staat, dus wat beschikbaarheid maakt het niet uit toch? Of beter toch snel boeken omdat ze anders niks hebben?
gr.
Het maakt vooral uit omdat je tot 31 maart vroegboek-korting hebt.
Zie http://www.usareisen.de/mietwagen/fb...al_so.php?id=1
Ik heb nog een kleine vraag. Ik ga de auto huren bij usareisen.de (alamo). Ik twijfel echter nog veel over de klasse en hoopte dat iemand mij daarvoor een tip zou kunnen geven.
3 personen, dus ook 3 koffers en handtassen voor 1 week precies en huren auto van Miami Int. Airport (ja shuttle gebruiken) en zelfde plek ook terug) rijdend in Florida.
Ik prefereer een SUV maar twijfel over formaat. Hoe groter hoe meer benzine natuurlijk dat begrijp ik. Voor mij is het belangrijker om comfortabel, veilig en met ruimte te reizen. Ik zie deze klassen:
IW Midsize-Suv
LW Standard-Suv
FW Fullsize-Suv
De EQ (Equinox) leek me ook wel wat maar lijkt mij te klein.
Begrijp me goed het gaat niet zozeer om de prijzen (natuurlijk goedkoper beter) maar comfort is erg belangrijk in dit geval.
De Equinox is groot genoeg hoor.
Ik heb zelf een andere uitvoering hiervan gehad, de Pontiac Torrent, en hij is groter dan bijv. een BMW X5.
Overigens om de benzine hoef je het voor 1 week niet te laten. Om voor $ 20 meer benzine te verrijden moet je heel wat doen. Je praat dan al over zo'n 35 a 40 liter meer.
Succes
knaapje
De EQ zie ik echter niet in de lijst van alamo.com staan bij auto's ondanks dat usareisen.de dit wel aangeeft. Wel Chevrolet Equinox van Midsize SUV (IW).
Full size is dus een beetje heel erg te groot :P Ik neig heel erg naar de Standard SUV