Is trouwens bellen in de auto, in Amerika ook verboden? Dus niet handsfree bellen. Of is het daar gewoon toegestaan??
Afdrukvoorbeeld
Is trouwens bellen in de auto, in Amerika ook verboden? Dus niet handsfree bellen. Of is het daar gewoon toegestaan??
Gezien het grote aantal mensen die ik heb zien bellen in de auto, lijkt mij dit toegestaan.
niet handfree bellen is officieel in amerika verboden. Is juist een week lang aandacht aanbesteed bij oprh show. Word nog wel heel veel gedaan maar mag niet officieel. Is niet al te veel controle op maar neem gewoon risico niet ook voor je eigen veiligheid.
Het is niet in heel Amerika gelijk. Als ik deze site goed begrijp, is het nog niet verboden in Florida om je mobieltje in je hand te houden: http://www.ghsa.org/html/stateinfo/l...hone_laws.html
Oprah Winfrey organiseert op 30 april een "No Phone Zone Day" met als doel dat mensen beloven hun auto phone-free te maken. Hier het persbericht:
http://www.distraction.gov/files/pre...2010-04-06.pdf
Maargoed, gewoon niet bellen in de auto - kijk om je heen, het is vakantie!
Als ik visite krijg van Nederlanders die goed bereikbaar willen zijn en ook zelf redelijk goedkoop naar NL (alleen landlijnen in NL) willen bellen haal ik een telefoon van NET10, komt gelijk met 300 bel minuten en werkt voor 60 dagen zonder er extra geld op te zetten, kost $29
Dus gebeld worden of bellen in de US is $0.10
Naar een Nederlandse landlijn bellen is $0.15
Let op internationaal bellen kan pas twee werkdagen nadat je je telefoon geactiveerd hebt, je kunt wel gelijk gebeld worden.
Nog vragen? bezoek www.net10.com
P.S. voordat ik dit gebruikte hadden ze natuurlijk altijd hun eigen NL gsm mee, ze werden wel eens gebeld en dat was heel veel duurder, dat is alles wat ik er nog van weet.
Mooi lijst. In sommige plaatsen mogen buschauffeurs wel bellen, maar gewone automobilisten weer niet :D.
Het is natuurlijk altijd het verstandigst om niet te bellen in de auto, maar echter, ook nu, als ik gebeld word, neem ik toch bijna altijd op.
dit vind ik erg handig. Kan je z'n telefoon gewoon bij walmart kopen of iets dergelijks??
Voor een paar tientjes heb je een goeie losse bluetooth carkit. Die gebruikt ik hier en neem ik altijd mee naar Florida.
Better safe then sorry.
Op de website, die Marcel al aangaf, kun je precies zien hoe je hem aanschaft, online dus.
Dit is een goede tip! Bedankt. Makkelijk voor op vakantie.