Wij gaan het 1 juli ook proberen, maar dan in Tampa. Ben benieuwd of het gaat lukken!
Afdrukvoorbeeld
Wij gaan het 1 juli ook proberen, maar dan in Tampa. Ben benieuwd of het gaat lukken!
Bedankt voor de tip! Print hem toch maar ff uit..:)
bij ons lukte het niet :(
Via een een mail naar de helpdesk van de Expresscard is het me gelukt om mijn lopende reservering aan mijn expresscard te koppelen. :-)
Hallo,
Ik huur voor het eerst een auto via dollar.de... uberhaupt voor het eerst in Amerika ;-)
Welk pakket kan ik het beste nemen? Inklusive voll casco of platinum?
Bij voorbaat dank!
Dat is niet zo maar te zeggen. Het hangt bijvoorbeeld af van hoe lang je de auto huurt en hoeveel bestuurders worden aangemeld. Daarnaast hangt het af wie je ter plekke meeneemt in de auto. Als er een oude tante uit Florida met je meereist, heb je waarschijnlijk een ander soort verzekering nodig, dan wannneer je met je eigen gezin, waarvan de leden op de reisverzekering staan, reist.
Mij lukte het niet om de reservering gekoppeld te krijgen.
Ik kreeg een mail terug dat dat alleen voor gewone eigen boekingen gold.
Eergisteren kwamen we aan op Miami, gelijk doorgelopen naar de garage.
Daar vonden ze het al vreemd dat mijn naam niet op het bord stond als Express member, en bij het loket werd me meegedeeld dat het eigenlijk niet mocht en ik de volgende keer naar het gewone loket moest.
Logischerwijs werd dus ook de coupon geweigerd. Maar op zijn amerikaans werd ik wel netjes geholpen en mocht een auto uitzoeken.
Voordeel was dus a: geen wachtrij en b:mijn gegevens stonden al op het Express membership, en c:geen geleur over extras...
Ik heb hem nog nooit gekoppeld gehad aan mijn express membership maar op MCO nooit problemen gehad. Zo verschilt het blijkbaar waar je de auto afhaalt.
Dat helpt niet echt........[-o<. Laten we er van uit gaan dat jullie beiden willen rijden. Het maakt overigens niet uit, voor drie dagen huur is de platinum waarschijnlijk de beste keuze. Dit pakket is inclusief 2e chauffeur en de eerste tank benzine.
Port Canaveral staat overigens volgens mij niet in het keuzemenu van Dollar. Daarom kan ik de prijs niet precies vergelijken, maar de eerste de beste steekproef viel al in het nadeel van dollar.de uit.
usareisen.de al geprobeerd?