Thx! Ik ga gelijk ff neuzen ;)
Afdrukvoorbeeld
Vergeet niet bij de prijzen die je ziet de Sales Tax te rekenen. Dit is zo rond de 6,5%.
Mijn dochter wil graag in Florida een iPod kopen. Maar ik zag op de Apple site alleen iPods met vrij groot geheugen en dus ook duur. Is er ook een iPod met 8 of 16 GB daar te koop? En in welke winkel zou ik dan online kunnen zoeken over wat ie dan kost?
In de link van de Apple Store kun je ze vergelijken, en voor een 16G kom je bij de Nano terecht.
Hier staan ook de prijzen (ex/tax), en die zijn voor Apple fixed, dus veel goedkoper zul je ze niet gauw ergens vinden, tenzij er acties zijn, dus zoeken kan lonen, al is het maar voor een paar dollars.
Op dit moment is er een Springbreak actie bij Bestbuy, Nano voor $140,- ex/tax., kan ze er een mooi hoesje bij kopen :D
Kopen kun je wel overal (Walmart, Bestbuy, Target etc.) maar de meeste voorraad (kleurtjes) vindt je toch vaak bij de Apple Store zelf, en daar zijn er een paar van rond Orlando.
Dankjewel voor de uitleg. Ik zal eens goed gaan rondkijken maar ze wil graag de IPod touch...
ik heb echt een nieuwe laptop nodig en zag online bij best buy dat deze in Amerika een stuk vriendelijker geprijsd zijn dan hier . voor 200 tot 250 euro heb je een leuke 15 inch laptop en scheet dus al gauw 150 euro met nederland . waar moet ik nog meer omdenken als ik daar 1 koop dan dat garantie een probleem is en ik een stekker nodig heb voor het laadsnoer??? garantie maal ik niet om aangezien mijn huidige binnen de garantie raar is gaan doen maar werd afgewimpeld onder het motto dat het waterschade is en reparatie 350 euro zou kosten en kon ook nog eens 50 euro onderzoekskosten neerleggen als ik hem terug wilde . voor ong 200 euro neem ik het risico wel . moet ik nog ergens omdenken??
Enkel de stekker en dat je software Engels is. En dat Windows 8 je ding moet zijn.
Heb er al zoveel laptops gekocht, denk aan:
Altijd Engels kan niet naar NL (ja kost weer geld)
Garantie kan je bv. bij BestBuy wereldwijd bijkopen (heb ik nooit gedaan)
Snoer is meestal 2 delig, dat wil zeggen de trafo met snoer naar laptop en los snoer van trafo naar stekker doos
De meeste moderne trafo's kunnen automatisch van 110V (USA) naar 240V (NL). Het snoer naar de stekker doos kan je altijd los krijgen in NL denk zelfs dat je hem zo wel hebt. Ben je handig zet je gewoon een NL stekker op het snoer werkt prima.
Oja als laatste kijk altijd eerst op internet naar de prijzen in NL bv. op Tweakers of Kieskeurig. Dan weet je altijd het echte verschil. Daarnaast vergeet nooit de BTW die er nog bij moet al je in de winkel staat