Re: Vliegen met British Airways (BA)
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
dejo
je boek dan toch gewoon multi city.
Multi city staat al in mijn berichtje...;)
Soms kan juist een lay over zeer gunstig uitpakken (altijd leuk wanneer je 6 tickets nodig hebt)
(heb alleen het idee dat dit niet opgaat voor NYC)
Binnenlandse vlucht is vaak een goedkope oplossing maar veel gedoe..en niet altijd verstandig ivm aansluiting in geval van vertraging ed.
Wij gaan ook vliegen met BA. Nu vroeg ik me af in welk toestel je welk entertainment kan verwachten....
Wij vliegen met een Boeing 777 jet
Ja dit had ik zelf ook wel gevonden hahahaha maar het gaat mij meer om het feit of je iets moet huren of dat er schermpjes voor je in de stoel zitten. Moet je koptelefoons huren of etc.
Iemand ervaring met dit soort toestellen van BA
Wat ik me kan herinneren zitten er schermpjes in de stoelen en krijg je hoofdtelefoons. En zo te lezen hebben ze die onlangs nog vernieuwd: http://www.independent.co.uk/life-st...s-8741635.html
Huren van schermpjes is alleen bij Arkefly :)
Je krijgt alles gratis. Stoelen met ingebouwd entertainment en hoofdtelefoons worden uitgedeeld. Het aanbod aan films is ook prima voor elkaar. Diverse keren met BA gevlogen en altijd goed.
ook films met nederlandse ondertitels of taal. Anders neem ik een ipad mee voor mijn zoontje
Het is British Airways he Bosevents......ik gok op Engels :)
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Bosevents
ook films met nederlandse ondertitels of taal. Anders neem ik een ipad mee voor mijn zoontje
Nederlands komt niet voor hoor….. Maar mijn zoontje (van inmiddels 6) kijkt ook rustig Engelse tekenfilms en snapt alles toch wel! Een Ipad heeft hij overigens ook mee hoor, is prima als tijdverdrijf!
Ja bij ons vorig jaar hadden we ook een schermpje in de stoel, zelfs een usb aansluiting.