Heb je al eens bij biddingfortravel gekeken? Daar staan een heleboel tips en resultaten van biedingen.
Afdrukvoorbeeld
Heb je al eens bij biddingfortravel gekeken? Daar staan een heleboel tips en resultaten van biedingen.
Op bidding for travel kan je inderdaad vinden wat anderen voor zo'n hotel betaald hebben. Je moet je echter wel realiseren, dat de waarde hiervan beperkt is.
Ik zal je een voorbeeld geven:
Als er in deze buurt een conferentie is tot bijv. donderdag dan zal je zien dat je tot deze dag geen succes hebt, alle kamers zijn weg of zeer prijzig, maar is er dan het weekend niets te doen dan dalen de kamerprijzen zomaar tot de helft en minder. Dus zelfs van dag tot dag kan de prijs grote verschillen tonen.
Ook is het Priceline systeem toch meer voor lastminute boekingen. Als je meer als 3 maanden vooraf boekt zal je wellicht weinig kamers treffen en dan nog tegen hoge prijzen. Echter minder dan een maand of zelfs een week vantevoren heb je meer kansen op een goede prijs.
Succes
Knaapje
OK! Bedankt voor jullie reacties. Ik ben denk ik nog erg vroeg. Ik zal 't in februari eens gaan proberen.;-)
Zoek van te voren wel even het internet af of er in de buurt waar je naar toe wilt geen grote evenementen zijn in de periode dat je er naar toe wilt. Je kunt dan eventueel toch naar een andere wijk of stad uitwijken of je moet toch een hogere prijs betalen.
Als je 1 maand van te voren begint hebt je ook nog genoeg mogelijkheden om biedingen af te laten wijzen i.v.m. de tijdblokkade die je hebt als je biedingen niet slagen. Lees er goed de voorwaarden op na, als je bod geaccepteerd wordt zit je eraan vast!
Ik heb zelf goede ervaringen met Priceline in Fort Lauderdale en Orlando.
Kamers voor minder dan de helft van de prijs waar het hotel ze via de eigen site op die dagen voor aanbood.
Succes
Knaapje
Het lukt me niet om als "niet-amerikaan" mijn adresgegevens in te geven bij priceline... Wat doe ik fout? :mrgreen:
Sorry maar ik begrijp 't nog steeds niet helemaal :oops::oops::oops:. Als ik Orlando aangeef krijg ik niet de omgeving van Seaworld. Als ik wil bieden kan ik wel aangeven dat ik een hotel in dit gebied wil maar ik kan dus nergens zien welke hotels hier zijn. Wie kan mij nog eens helpen? Alvast bedankt!
Je kan dus alleen maar het gebied aangeven waar je een hotel wilt. Je weet dus niet van te voren welke hotels je kunt gaan krijgen.
Als je aangeeft dat je een hotel wilt in de buurt van Seaworld en het moet een 3 sterren zijn, dat zal dat zijn wat je ongeveer krijgt. Je krijgt dus geen lijstje met hotels.
Op biddingfortravel.com kan je wel zien wat dan de hotels zijn die je waarschijnlijk zult krijgen. Al zal je het nooit 100% zeker weten, er kan immers toevallig net door priceline een hotel toegevoegd zijn aan die omgeving. Maar in principe weet je dus door BFT.com wel in welke hotels je terecht zult komen in een bepaalde omgeving.
Voor de omgeving Seaworld zul je bv zien dat je met een Resort in omgeving Seaworld alleen maar de Peabody zult krijgen. Een Resort in de omgeving WDW zal je wat meer mogelijkheden geven. Succes ;)
nav de verhalen hier ben ik eens op priceline op zoek gegaan naar het Gaylord Palms maar ik kan hem helemaal niet vinden! zit ik nou zo raar te kijken? Ik zit van 10-13 februari in Orlando en het lijkt me wel leuk via Priceline een chicque hotel te regelen voor een fijne prijs. Als ik niet voor Gaylord Palms ga, op welk gebied zouden jullie dan bieden en welke star level? We hebben een auto bij ons maar eettentjes en andere leuke dingetjes op loopafstand zijn natuurlijk altijd prettig.
Ik heb naar aanleiding van de vele verhalen hier ook via Priceline geboden en ben terecht gekomen in het Omni resort in Orlando voor USD 110 per nacht, niet super goedkoop maar als ik zie wat een zwembad er bij dit hotel zit, WAUW. Wij zitten hier de twee laatse dagen van onze orlando tijd en dat is pas 14 tot 15 september 2008, maar nu al succes met priceline. Voor de rest ga ik gewoon geregeld proberen tegen een lager bod e.e.a. te boeken. Ik heb voor het begin van de reis in orlando voor dit verhaal een bod gedaan van USD 45 en kreeg toen het Radisson Worldgate Resort, waarbij ik toch schrok van de reviews, echter staat er op het forum een recent positief verhaal waar ik mij dan maar aan vast hou. Top dat Priceline!!