Re: Vliegen met TUI (voorheen Arke)
Kunnen ze je dan niet weigeren op Miami omdat je een deel van de vlucht overslaat, nl. het stuk Orlando -Miami.
Bij de meeste maatschappijen komt dan ook de rest van je ticket te vervallen. Het is toch ook gewoon mogelijk om die volgorde te boeken: heen AMS - SAnford en terug MIA - AMS. ? Lijkt me niet dat jouw mogelijkheid dan kan als dat goedkoper is.
Als je ams-sanford en mia-ams boekt dan sla je sanford-mia ook niet over lijkt me want dat heb je niet geboekt.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Fitzroy
Het is toch ook gewoon mogelijk om die volgorde te boeken: heen AMS - SAnford en terug MIA - AMS. ? Lijkt me niet dat jouw mogelijkheid dan kan als dat goedkoper is.
En ik maar denken dat dat precies is wat ik verteld had.
Dus je vliegt Amsterdam rechtstreeks naar Orlando en terug Miami rechtstreeks naar Amsterdam.
Dat kan je kennelijk nu boeken zonder meerprijs.
Dus gewoon de prijs van een retour Amsterdam Orlando.
Dit is in feite een multicity ticket (terugreis vanaf een andere bestemming dan vanwaar je tijdens de heenreis bent vertrokken). Wij hebben niet met TUI gevlogen, maar wel met andere maatschappijen met zo'n constructie, bv heen Amsterdam-San Francisco, terug Los Angeles-Amsterdam. Vaak is zoiets (ongeveer) dezelfde prijs als een retour naar en van een bepaalde plaats. Ook hebben we diverse malen een multicity naar Orlando en vanaf Tampa geboekt of omgekeerd.
Sorry Frans, ik had je dan inderdaad niet goed begrepen. Ik dacht dat jij bedoelde dat je nu gewoon een retourticket AMS - Sanford kon boeken en dan een stuk overslaan.
Want je kon altijd al multicity tickets boeken bij TUI. Afhankelijk van vraag en aanbod was dan dan wel of niet duurder.
Mulitcity bestaat al een paar jaar bij TUI.
ALleen vaak was het dan duurder.
:up: excuses had ik verkeerd gelezen