Geweldig. Ik wist niet eens dat ze dat deden, en wij huren er vaak. Gefeliciteerd :-)
Afdrukvoorbeeld
Geweldig. Ik wist niet eens dat ze dat deden, en wij huren er vaak. Gefeliciteerd :-)
Leuk zeg! Wat voor een auto had je gehuurd?
Ik schrik ervan als ik zie dat de prijzen in ieder geval voor het u25 pakket vergeleken met vorig jaar 100 euro duurder zijn voor 1 week.
Ik heb voor 10 dagen een 4 deurs fullsize auto gehuurd. En ik wist er ook niet van dat ze dit deden. Maar geloof nu langzaam aan dat het echt is. Het staat nl zelfs op de site. Als je dan je naam opeens ziet staan dan begint het best echt te worden! Heb er 13 jaar over gedaan en een hoop erover gelezen op dit forum, voor ik het een keertje aandurfde om daar te boeken (boekte voorheen de auto altijd via een Nederlandse organisatie, rest wel los) en dan gelijk dit. Jullie kunnen je voorstellen dat ik hier heeeeel blij mee ben!
Super voor je, gefeliciteerd, dat is een goed begin van je vakantie!
Ja je lees het goed je hebt een gratis auto gekregen van USAREISEN.de
deze actie loopt al de gehele zomer. En jij bent dus een van de gelukkige!
Proficiat ermee, mooi toch ;-)
Ja, ben er echt super blij mee! Kunnen we weer een hoop leuke dingen mee doen.
Uhm.... ligt het nu aan mij of kun je bij usareisen.de nog geen auto boeken voor de periode april/mei 2011 ??
Als ik daar zoek (althans met afleverpunt Ft. Myers) krijg ik geen bedragen te zien. Kijk ik echter in die periode op Alamo.com dan geeft de site aan dat er op die tijden geen auto's meer aanwezig zijn en ze dus zijn volgeboekt....... :roll::eek:
Prijzen zijn pas vanaf 1 November bekend voor het seizoen vanaf 1 April 2011. Ben zelf ook op zoek en had ze gemaild.
Gr
Anthonie
Elk jaar komen de nieuwe prijzen pas rond December op de site van USAreisen.de. Dus gewoon even afwachten.