Had de email ook gekregen alleen is mijn boekingklasse T dus kan er geen gebruik van maken. maar was leuk geweest.
Afdrukvoorbeeld
Had de email ook gekregen alleen is mijn boekingklasse T dus kan er geen gebruik van maken. maar was leuk geweest.
Periode: 21-12 tot 05-01
Route: Brussel - New York - Miami / Miami - Chicago - Brussel
Maatschappij: American Airlines
Personen: twee volwassenen
Geboekt bij: ebookers
Totaalprijs: 909 euro!
Opmerkingen: --
Voor de forumleden die (nog) geen bericht hebben gehad: connections.be heeft weer stuntprijzen op hun site gepubliceerd. Vliegen vanaf Brussel tot voorjaar 2010. De prijzen zijn niet zo laag als we de laatste tijd van hen gewend zijn; aan de andere kant begrijp ik ook wel dat prijzen onder de 325 euro eigenlijk niet meer van deze wereld zijn. (maar wel zo aantrekkelijk) Zelf wachten we, misschien tegen beter weten in, toch nog even op betere tijden.........#-o
Dan heb ik nog een goede deal voor mei 2010; 469 euro pp ams-orlando met Martinair.
Oeh... valt mij een beetje tegen...
Voor de kerstvakantie betaal ik toch minimaal €600 en voor de Mei vakantie ook zoiets.
Ik wacht nog even...
Wij vliegen heel erg goedkoop dit keer. Een actie van Delta, net na de bekendmaking van de overname van Northwest.
400 euro pp.
17 augustus Amsterdam - Orlando
30 augustus Miami - Amsterdam
En ik kan het weer niet laten....Had mij er al bij neergelegd dit jaar niet te gaan......maarrrr de stuntprijzen van martinair kan ik niet laten liggen: vertrek naar Miami 10 augustus 2009 terug vab Miami op 23 augustus 2009 twee personen voor de prijs van tatata: € 859 Totaal.
Reden: ze gaan stoppen op Miami....
Dat is zeker een goede deal!
Misschien toch te vroeg geboekt...