Bij staat er het wel op dat het exclusief additional drivers is.
Dus ik zal me wel weer opofferen om te rijden zeker. :)
Afdrukvoorbeeld
Bij staat er het wel op dat het exclusief additional drivers is.
Dus ik zal me wel weer opofferen om te rijden zeker. :)
Wij hebben ons ook als Goldmember aangemeld en gebruik gemaakt van de aanbieding in november. Op mijn vraag aan Hertz over de 2e bestuurder kreeg ik dit antwoord:
>>>> Het klopt inderdaad dat uw echtgenote in de US automatisch reeds een extra bestuurder is zonder kosten als uw reservering
gemaakt werd met uw goldkaart . <<<<
Het gaat dus wel om echtgenoot/echtgenote.
Als Goldmember ook aangemeld en ikzelf heb ook gebruik gemaakt van de aanbieding van november van -30% en er staat wel duidelijk op dat er een toeslag is voor de tweede bestuurder.
Dat staat duidelijk mijn reserveringsformulier.
Annuleren kost 30 pond.
2. A full refund of the prepaid reservation will be made :
a. If the cancellation is made within 7 days of the original booking time;
b. Less an administrative fee of £UK30 if the cancellation is made after 7 days of the original booking time
Additional Authorized Operators Fees
USD 13.00 per day, maximum USD 91.00 per rental, for each Additional Authorized Operator.
Moet nog even checken of voor een ANWB lid het volgende geldt:
AAA - Spouse/Domestic Partner of AAA members are not required to have a separate AAA membership in order to receive the free AAO privileges. For other rentals, the AAO fee is also waived when both the renter and the AAO are AAA members when booking includes AAA discount number.
Ja, ik zag het inderdaad, of 45 euro voor een Nederlandse boeking (wij hebben een Engelse). Twijfel enorm omdat we vorig jaar in Tampa de bevestiging kregen (mondeling) dat de partner gratis is (maar stond niet op de overeenkomst, was niet nodig). We hebben geen brokken gemaakt maar vind het toch vreemd dat je bij alle andere maatschappijen de extra bestuurders moet laten registreren en bij Hertz mag je zo wegrijden!
Additional Authorized Operators Fees
USD 13.00 per day, maximum USD 91.00 per rental, for each Additional Authorized Operator.
Moet nog even checken of voor een ANWB lid het volgende geldt:
"AAA - Spouse/Domestic Partner of AAA members are not required to have a separate AAA membership in order to receive the free AAO privileges. For other rentals, the AAO fee is also waived when both the renter and the AAO are AAA members when booking includes AAA discount number."
Heb dit antwoord gevonden in een ander forum
De code 329 geeft bij Hertz geen ANWB aan, maar adesso. CDP code 504224 geeft wel ANWB aan. (beiden dezelfde prijs)
Maximaal $91 of 45 euro annuleringskosten.... Met de prijs die ik nu heb betaald gok ik het er dan maar op... bij USA reisen ben ik nu al >100 euro meer kwijt als ik omboek (+ de 45 euro annuleringskosten).
Ik heb Hertz USA gecontacteerd en dit is wat ze geantwoord hebben :
Hertz Corporation
@Hertz
Hi Hans, Hertz Gold Members do not have to pay for additional Driver Fee for their spouse if renting in the US.
^SM
28jan. 13 7:14PM
Dit heb ik via Twitter service van Hertz.com bekomen, ik vond het de moeite om dit eens mede te delen.
Dit heb ik zwart op wit.
Goed gedaan Hans !!:cool::up:
Hans ook namens mij bedankt... ik heb er maar even een print screen van gemaakt, die zal ik bij mij papieren stoppen, je weet maar nooit :)