Re: Amazing Bargains (Priceline)
Corry, voor jou is er geen verschil om de Amazing Bargains link te gebruiken. Alleen als je vervolgens op BFT jouw geaccepteerd bod plaatst EN laat weten dat je de link via Amazing Bargains hebt gebruikt, dan kan BFT daar een kleine commissie op ontvangen. Geen idee hoeveel ze krijgen, maar ik verwacht dat het niet veel is. Maar alle beetjes helpen voor de prima site die ze in de lucht houden voor ons =D> !
Je laatste opmerking over Resort begrijp ik niet helemaal, wat bedoel je hier ? Waar zie jij een prijs staan, je moet immers een bod doen (of bedoel je de 'gemiddelde prijs' die ze steeds vermelden) ?
Re: Amazing Bargains (Priceline)
Bedankt MattRob is heel duidelijk. Wat ik bedoel met die opmerking over de prijs is dat als je bv. kiest voor Orlando en dan resort dan staat er een bedrag van bv. $ 439,- als je vervolgens op die link klikt dan veranderd het bedrag(soms gaat het wel $ 200.- naar beneden) niet dat dat erg is maar ik vroeg me gewoon af waarom dat is. Ik was nu al twee keer succesvol met bieden en ik moet zeggen dat ik er wel echt een kick van krijg.
:smile:
Re: HotelWestin Colonnade Coral Gables
Hoi,
Ik heb nog een vraagje over priceline. Mag je een hotel ook weigeren of moet je deze altijd accepteren?
Ik probeerde ook een hotel te boeken maar moest een Amerikaanse staat opgeven en een ZIP code. Hoe doen jullie dat?
Groetjes Mirjam
Re: HotelWestin Colonnade Coral Gables
Als je een bod uitbrengt, en het wordt geaccepteerd, dan zit je er aan vast, nog sterker, het geld wordt direct van je creditcard afgeboekt.
Eric
Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com
Mattrob, ben je ook actief in een california forum? Ik kan geen goede vinden over california.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
guido123
Mattrob, ben je ook actief in een california forum? Ik kan geen goede vinden over california.
Probeer het AllesAmerika forum (Zuidwesten) eens. Daar zul je ook veel bekenden tegen komen van het Florida Forum.
als ik op priceline een hotel boek wordt dat geld dan meteen van mijn creditkaart afgeschreven?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
ilssse
als ik op priceline een hotel boek wordt dat geld dan meteen van mijn creditkaart afgeschreven?
ja! KLOPT Helemaal
hallo, ik ben helemaal nieuw op deze site maar ben er heel blij mee. ;-) Heb door alle tips en sites een goedkope vlucht en auto geboekt. Nu ben ik me aan het verdiepen in het priceline verhaal. Ik ben op zoek naar een hotel in Miami e.o. om 2 nachten te verblijven. We willen graag een boottocht doen, Art-deco district en Sawgrassmills bezoeken. Als ik het goed begrijp kun je dus niet het hotel van je keuze kiezen maar moet je het aantal sterren ingeven. Wat kan ik dan het beste doen als ik in Miami of omgeving een hotel wil? Heeft iemand hier ervaring mee. Ook zoek ik nog een goed hotel in Orlando. Alle tips zijn welkom!:wink:
Hoeveel bieden bij Priceline??
Hallo, ik ben nieuw hier en heb al veel met de zoekfunctie gezocht maar kan iemand mij vertellen hoeveel ik ongeveer moet bieden op priceline voor een 4* hotel in Coral Gables om een reële kans te maken. Periode april 2008.