Ik raad je aan ze even op te bellen want dat martinair stopt met miami en overgaat naar orlando vanaf dit winterseizoen weet ik zeker.
Afdrukvoorbeeld
Ik raad je aan ze even op te bellen want dat martinair stopt met miami en overgaat naar orlando vanaf dit winterseizoen weet ik zeker.
Martinair stopt helemaal niet met Miami, Orlando komt erbij... Niet in plaats van...
Van Martinair.com :
Orlando: Vanaf de prettige luchthaven Orlando is de vakantieganger snel bij de bekendste trekpleisters van Florida, de attractieparken zoals Disney. Ideaal voor families, zeker ook door de aantrekkelijke dollarkoers. Ook is Orlando een uitstekende plaats om een rondreis door Florida aan te vangen. Orlando is daarmee een goede vervanger voor Miami.
Had ik wel begrepen van het reisbureau.
Volgens hen gaan ze in de toekomst stoppen met de dagelijkse vluchten naar Miami en 3x per week op Orlando vliegen.
Weet het niet 100% zeker maar dit heb ik begrepen.
Ik hoor graag hoe het nu echt zit!
Wordt het idd en naar Miami en naar Orlando of alleen naar Orlando.
nou als dat zo is dat Miami verdwijnt ( niet de stad) dan kan ik alvast de vakantie anders gaan bedenken voor volgend jaar lekker rechtstreeks op orlando vliegen (jongste wilt niet overstappen vind vliegen te lang duren)
De tickets voor de meivakantie zijn blijkbaar gewild... de goedkoopste optie is er op 15 mei (terugreis) al uit... scheelt een hoop centjes met anderhalve week geleden (toen wij hebben geboekt).
Jaja Martinair is wakker geworden want vanaf oktober vliegen zij weer 3x in de week naar Orlando
Zie onderstaande link voor meer info:
http://www.martinair.com/nl_nl/destinations/orlando/
Nou dan zitten wij bij elkaar in het vliegtuig, heen en terug. Je hebt gelijk...
Toen wij boekten was het voor 4 volwassenen en 2 kids 3228 euro, daarna ging het naar ruim 4.600 euro en nu zijn ze gezakt naar 3.105 euro als totaalprijs! Wij hebben dus iets meer dan 100 euro (voor 6 personen samen) meer betaald dan de prijs nu. Valt gelukkig nog mee!