Re: Het weer in Florida / weersverwachting
Wanneer kans op slecht weer/ orkaan? Begin okt of begin nov?
Ik als niet zon help met vliegen vraag mij vooral af of t vliegen in de periode ook met extra turbelentie is? ( en dan bedoel ik natuurlijk niet tijdens een orkaan, ik neem aan dat er dan niet gevlogen kan worden)
Als we dat toch eens wisten, wanneer het slecht weer was ;) Orkaanseizoen loopt globaal van Juni tot Oktober, maar wanneer ze komen ? Beats me, maar ze zijn er vaker niet dan wel, dus ik zou me niet zoveel zorgen maken.
Er is altijd kans op turbulentie, zomer, winter, boven Ijsland, Florida, maar ook boven Noord Holland, bij wijze van spreken. Ook daar zou ik me niet druk over maken. De bestuurders van de luchtbussen willen ook zo rustig mogelijk de eindbestemming bereiken, en zullen er alles aan doen om de vlucht voor iedereen prettig te laten verlopen.
Koelere temperaturen dit weekend ..... Brrrr: 18 graden C!
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.n...02818103_n.jpg
Ik mag hopen dat het binnen 27 dagen niet meer zo koud is... :cool:
Neem maar van mij aan dat dat volgende week al niet meer het geval is ;)
Vanaf maandagmiddag weer heerlijk, nu hebben we de verwarming aan.:eek:
Ben net in de goede periode geweest, toen ik aankwam was het ook net koud geweest, toen recordhoge temperaturen, en toen ik wegging werd het weer kouder. Weet het wel uit te kienen ;)
Er was vandaag veel wind, maar de zon scheen lekker.
Uit de wind in de zon was het goed te doen.
Temperatuur was 56 F, dus het viel nog el mee met de kou.
Ik vertrek volgende week maandag. Op een dag regen na wordt het lekker weer volgende week als ik de weerberichten mag geloven.