Re: Shopping: Malls en outlets in Orlando e.o.
Ik kom er even niet uit met die Malls. De laatste keer dat ik in Orlando was, zijn we vanaf SeaWorld met zo'n Trolley bus naar een Mall gereden. We konden toen 2 kanten op. De ene ging richting Prime1 (?), maar wij kozen de andere kant. Ik weet alleen de naam niet meer van de Mall. Iemand een idee? Is de Prime1 hetzelfde als Premium Outlet? Of op welke manier kan ik het beste bij de Premium komen?
Prime heet tegenwoordig premium I-drive en de andere heet premium Vineland. Beide zijn outlets.
Vineland en I-Drive ga ik zeker bezoeken! in 2007 alleen maar I-Drive gedaan, omdat we te weinig tijd hadden. Is zeker een leuke mall waar voor iedereen wat leuks te vinden is.
Nog een vraag over de Outlets.
Welke outlet van de Premium raden jullie aan, of zit er niet echt verschil tussen? De Vineland heeft 150 en de I-Drive heeft 180 winkels, maar we verblijven in een Disney Resort, dus dan is Vineland het dichts bij. Anders had ik gedacht (omdat we geen auto huren) met de bus (golynx) naar Seaworld te gaan en daar de I-Trolley te nemen naar 1 van de 2. Of is het ook beide te doen op 1 dag? Volgens mij hebben ze overal dezelfde kleding of niet? Of is het de moeite waard om langs de Ugg Outlet (I-drive) te gaan :rolleyes:
Weet verder iemand of de I-trolley ook stopt in de buurt van een grote (supercenter) Walmart?
Alvast bedankt.
Wij gaan liever naar die aan Vineland omdat we die overzichtelijker vinden en het parkeren vinden we er prettiger.
Maakt allemaal weinig uit. De winkels verkopen hetzelfde. Het is afwegen welke winkels je wil bezoeken die niet in beiden outlets zit.
Zover ik weet zit er geen Walmart of Target op de I drive. Wel een Publix bij Vineland outlet.
Tsja of je alles op 1 dag kan doen hangt helemaal af van wat je allemaal wil gaan kopen. Waarom huur je niet een auto voor 2 dagen. Op het Disney complex zit een vestiging van Alamo.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
FloridaBE
Weet verder iemand of de I-trolley ook stopt in de buurt van een grote (supercenter) Walmart?
Alvast bedankt.
De trolley, I-ride, rijdt over International Drive, en daar zit helaas geen Walmart, zelfs geen neighborhood store.
Daarvoor zul je met de bus of taxi moeten. Er gaat ook een bus vanuit Disney (304 dacht ik) naar LBV Outlets, en 1 block verder zit een Walmart Supercenter (SR535).
Misschien absoluut niet jullie ding maar wilde het toch even noemen voor als je echt geen auto wil huren en toch makkelijk bij alle winkels wil komen. Attractionticketsdirect.ie biedt een shopping extravaganza tour: premium outlets, wal-Mart en Florida mall incl brunch voor €32 pp. Diverse ophaal locaties maar weet niet of die handig gelegen zijn.
Hooh de winkels verkopen misschien wel het zelfde.... Merk.. Maar WAT ze verkopen kan toch wel wisselen... Kochten we vorig jaar bij de een geweldig leuke GAP hooded sweaters hadden ze die bij de ander niet in t assortiment... Ook de aanbieding kan schelen.... Ik word al wild als ik er aan denk... En mijn dochter van 12 haar eerste reactie, toen ze hoorde dat we weer naar Florida gaan, was; WOW dan koop ik helemaal geen kleren meer tot we gaan... Dit jaar koop ik zelfs een reistas voor de terug reis bij walmart. Vorig jaar kochten we 2 Levi's ad $ 20 voor mij zelf en casual kleding/ shirts voor mijn ouders als souvenir, bij de Walmart en veel t shirts overal en nergens tussen de $2 en $12, 4 gap truien en t shirts, Adidas schoenen en trainingsjack, een pracht van een leren fossil tas voor mij, hier ca € 200 daar $ 95 schoenen van Aerosol voor 35 dollar, in de Disney outlet een jurk voor mijn dochter van $12 die bij Disney zelf nog $ 56 was... Verder nog broeken voor mijn dochter, Lippenstiften van l'oreal en lip finity voor de helft van wat t in Nederland kost, sportsokken, M&M peanutbutter, Jelly beans en Heinz Relish ... Ik reserveer zo'n 1000 dollar om te shoppen...
Bedankt voor jullie reacties! Die Shopping Tour ziet er ook wel leuk uit. Waarschijnlijk nemen we de bus (50) naar Seaworld en vandaar de I-Trolley naar Vineland of International Drive. Als we op tijd gaan kunnen we ze misschien allebei doen, als we daar zin in hebben.