Re: Autohuur: usareisen.de
Als je via USAreisen een auto hebt geboekt bij Alamo, kan ik mij dan alsnog registreren op de Alamo site zie:
https://www.alamo.com/index.do?actio...o-intlSaveTime
Gaat denk ik dan een hoop wachttijd schelen bij de balie als het druk is.....
(weet iemand of je vanaf het vliegveld dan gelijk door kan naar de grote verhuurgarage en dus niet langs een of ander balie hoeft??)
Ik had alle formulieren van usareisen.de ingevuld en meegenomen. Ze keken er niet eens naar. Alleen de naam, rijbewijs en creditcard was voldoende. Zelfs de voucher wilden ze niet hebben.
Klopt, ze maakten zich in Miami meer druk om allerlei overbodige reut erbij te verkopen (deekers!), dan om alle paperassen welke ik had ingevuld (en onverrichterzake weer mee kon nemen).
Het topic ging toch over USA reisen?
<<Moderator Michael66: Dat klopt. En alle berichten die over Alamo gaan (niet specifiek over Alamo via usareisen.de) heb ik dan ook verplaatst naar het Alamo-topic.>>
Zo voor de eerste keer bij usareisen.de geboekt. Voor onze auto van de winter. spannend?
Spannend?
Nee hoor valt wel mee. USA Reisen heeft de zaakjes prima voor mekaar.
Ik verwacht dat je daar geen problemen mee zult krijgen in de US.
Helemaal mee eens!! Nog nooit problemen gehad met USA-reisen!! Prima organisatie!!
Even een gekke vraag (mijn duits is niet meer wat het geweest was) Maar ik heb dus een auto bij usareisen geboekt (voor de eerste keer) en nu krijg ik 2 weken later een mail met daarin :
And the winner is: ... Herzlichen Gluckwunsch. Sie sind unsere gewinnerin der Alamo Auslosung des monats august. etc....
Ik heb gelijk op mijn creditcard gekeken en het bedrag wat eerst afgeschreven was is nu weer teruggestort. Heb ook een nieuwe voucher gekregen waarop staat booked by & prepaid to Alamo en even verder Bond to be paid by clients...
Lees en begrijp ik het nu goed dat ik een gratis auto huur?
Daar lijkt het wel op.
Proficiat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! \\:D/
Ook wij hebben al diverse malen met usareisen een auto geboekt, alles perfect verlopen.