Meestal zitten er ook meerdere pluggen in. Maar als degene die het dichtste bij je TomTom het niet doet is dat wel lastig ja :)
Afdrukvoorbeeld
Meestal zitten er ook meerdere pluggen in. Maar als degene die het dichtste bij je TomTom het niet doet is dat wel lastig ja :)
Meestal wel ja. Dat dacht ik ook.
Maar heb de chrysler sebring convertible binnenste buiten gekeerd maar het bleef helaas bij één.:mad:
De laatste keer hadden we een chrysler 300M en daar zaten inderdaad wel meerdere aansluitingen in. (die allen nog werkten ook)
Bedankt, allen. Ik ga de auto huren.
Groetjes,
Denise
he ik lees hier steeds over gratis upgrades bij de economy's van alamo, beschikt alamo nog steeds niet over deze klasse of is dat in tussentijd reeds wel voorhanden, want we zijn weer aan de leuke voorbereidingen begonnen voor een tripje naar florida en dan is een auto'tje toch steeds leuk , :)
thx
matthew
Tsja, wie onthult het grote geheim van Alamo en de auto's uit de economy klasse? Ze zijn er wel, maar je ziet ze niet. Tenminste, niet altijd. En als ze er zijn, moet je er wel een nemen. Dus waarom het risico nemen als je voor een paar dollar per dag extra een Equinox huurt bij usareisen? De kans dat je een echte Equinox krijgt, is klein, maar je hebt dan wel de zekerheid van een lekkere ruime midsize SUV....en da's ook leuk!
De economy car is er nu echt bij Alamo.
Wij hebben jaren een gratis upgrade gehad, dit jaar ging die vlieger niet meer op.
We moesten het doen met een Kia Rio, en dan ook nog de uitgeklede versie:oops:.
Geen electrische ramen, geen automatische deurvergrendeling enz.
Och ja, als de zon maar schijnt:).
En voor ik het hele forum weer over me heen krijg, we hebben al die jaren wel goedkoop in grote auto's gereden.
Volgend jaar gaan we ook maar voor die veel geprezen Equinox.:-\"
De equinox kan niet geprezen worden want die is er (bijna nooit!) Het is het tarief hé en ja wel één van de leukste typen auto's om mee te touren wat het ook mag zijn (Behalve de Rondo dan......).
De autohuur via Alamo is ons prima bevallen. Wanneer we weer naar een bestemming gaan waar we een auto zullen horen staat bij ons Alamo met stip bovenaan.
Tijdens onze reis zijn we ook een periode naar Aruba doorgevlogen waar we een Thrifty auto gehuurd hebben. De auto kon ermee door, maar voor ons gaf het een bepaald beeld van Thrifty waardoor we niet gauw meer voor die autoverhuurmaatschappij zullen kiezen.
We hebben de mogelijkheid om via Vliegtickets een auto bij Alamo te huren met 5% korting. Als ik echter op "boek nu" klik staat bij verhuurder ineens "WOW Car Rental".
Iemand die bekend is met dit fenomeen c.q. mij kan bevestigen dat Alamo hetzelfde is als WOW Car Rental?
Verder wil ik eerst natuurlijk nog even uitreken wat uiteindelijk goedkoper is, de 5% korting via vliegtickets of de korting die USA-reisen straks mogelijk weer heeft.....