Nee je krijgt er14 dagen bij voor óf Seaworld óf Busch Gardens. Betaal je nog 50$ extra, dan geldt het voor alle 3 de parken, inclusief Aquatica.
Afdrukvoorbeeld
Nee je krijgt er14 dagen bij voor óf Seaworld óf Busch Gardens. Betaal je nog 50$ extra, dan geldt het voor alle 3 de parken, inclusief Aquatica.
Sinds vandaag krijg je bij Discovery Cove 2 parken erbij Seaworld + Aquatica! Voor $20 meer krijg je ook 14 dagen Busch Gardens erbij. Het staat ook al overzichtelijk op de DC website als je een reservering maakt heb je alleen nog de keuze om er voor $20 Busch Gardens bij te kiezen. Zie de link hier
Kunnen ze makkelijk doen, ze hebben de prijzen gewoon met 25 euro ongeveer verhoogd...eerst 212 nu 237...
Zag het ook al, de non swim is in augustus nu 149 USD. Was tot voor kort 99 USD.
ik ben hier wel blij mee eigenlijk
de eerste keer hebben we seaworld erbij gedaan de 2de keer BG
nu hebben we afgelopen mei een ulimate genomen voor $50 meer
speciaal voor seaworld EN aquatica te bezoeken, buschgardens heb ik niet zoveel mee namelijk,dat was leuk voor een keer
ik verkies toch echt het disneys animalkingdom boven BG
dus ik happy voor volgend jaar
Een andere optie is om 1 jaarkaart voor Seaworld aan te schaffen, daarmee mag je max 6 personen meenemen naar DC voor 69 USD (non swim) of 169 USD ( dolphin swim). Daar zit dan geen toegang tot de overige parken bij.
Vind het wel aantrekkelijk eigenlijk.
Ben dit jaar voor het eerst in Orlando geweest, en wilde vorig jaar een ander stuk Florida doen, maar ben bang dat de financien daarvoor niet toereikend zijn. (wat tegenslagen gehad, waaronder een kat waar een paar weken geleden diabetes bij is geconstateerd)
Nu had ik het idee om een goede aanbieding van Arke af te wachten, en volgend jaar toch weer naar Orlando te gaan.
Heb dit jaar Discovery Cove helemaal gemist bij het inlezen (ja, onmogelijk, ik weet het...) en dit lijkt me helemaal te gek!
Dus dan zou DC icm Seaworld en Aquatica voor mij perfect zijn om 9 dagen in Orlando te verblijven. Wil er dan verder niet veel anders bij plannen, en kan dan toch weer van Florida proeven :wink:
wij hebben dus wel mazzel,
ik had nl voor 6 personen al gereserveerd voor september en de betaling al voldaan met de visa credit card in december jl.
Deze week mocht ik dan ook een mail ontvangen van Discovery Cove dat de tickets gratis geupdate worden naar naast Seaworld krijgen we nu ook 14 dagen toegang tot Aquatica !
Naast de 10 dagen Disney parken met hopper en swim-parken optie hebben we dus de waterparken voor het uitzoeken.
Gerard.
Yip! Cloggie68 heeft er nog wel een link bijgezet......;).
http://img846.imageshack.us/img846/9...coverycove.jpg
Uploaded with ImageShack.us