Je moet de juiste gegevens intoetsen bij het inchecken anders lukt het niet. Verder moet je even kijken of het wel mogelijk is om op de desbetreffende locatie dit te doen. Als je bent ingecheckt is het op zich niet moeilijk.
Afdrukvoorbeeld
Je moet de juiste gegevens intoetsen bij het inchecken anders lukt het niet. Verder moet je even kijken of het wel mogelijk is om op de desbetreffende locatie dit te doen. Als je bent ingecheckt is het op zich niet moeilijk.
Ik ben al ingecheckt daar heb ik ook een bevestiging van dus dat is goed gegaan. Als ik dan dit tabblad open laat staan en via de link een andere pagina open krijg ik de optie om mijn boeking te printen. Hij gaat gewoon niet naar de juiste pagina lijkt wel. Ik geb geboekt via uscarehire en jan dus wel keurig het inchecken doen maar bij skip THE counter kom ik gewoon weg niet. ...
Heb ik ook al gedaan en dan zie ik heel kort slip the counter en dan schiet hij door naar de pagina waarbij het dus kan printen... Ik snap er niets van. Ik heb het ook al op meerdere computers geprobeerd ...
Ik blijf het proberen en heb ondertussen ook een mail naar Alamo gestuurd.
Maar als ik de link kopieer dan zie ik heel kort skip the counter en dan schiet hij daar naar de site waar ik een reservering kan maken.
Daar boven staat dan een rode melding "You may not skip reservation steps."
Maar deze heb ik dus al en staat ook in een tabvlad open?
Heeft iemand nog een idee???
Gelukt! geen idee wat ik anders heb gedaan maar het is gelukt!
Fijn dat het gelukt is. Scheelt weer tijd. Veel plezier.
Is er iemand die dit jaar een auto gehuurd heeft via alamo.co.uk/brits en is het allemaal goed gegaan? Je krijgt tegenwoordig een pop-up dat de prijzen alleen geldig zijn voor houders van een UK rijbewijs.
Ik heb vorige week een reservering gemaakt bij Alamo/brits voor Nov.
Op andere fora heb ik gelezen dat het er meer om gaat dat je een rijbewijs uit Europa hebt en niet een Amerikaans of Canadees rijbewijs.
Wij vliegen naar Sanford en gaan daar proberen de kiosk te gebruiken. Dan komt er dus ook geen medewerker aan te pas met lastige vragen.
Op de bevestiging staat trouwens niets waaraan je kunt zien dat via de Brits site geboekt is.
Ik zou me er niet druk om maken. Ze hebben bij de balie van Alamo echt geen idee van dit soort sites. Ze willen gewoon een geldig rijbewijs en een creditcard zien, thats it.
Afgelopen februari en... no problem.
Zoals Njit hierboven al vermeldde: ze hebben er daar totaal geen idee van en het zal die lui aan de balie worst wezen.
Als je de online check-in doet heb je met niemand te maken, behalve de persoon aan de uitgang, en die wil alleen je rijbewijs en creditcard zien.
Inderdaad, daar kijken ze echt niet naar. Wij hebben afgelopen zomer onze huurauto bij Alamo Sandford opgehaald. Thuis ingecheckt en daar (als enige) nog geen drie min aan de balie, en dat met een volle TUI Dreamliner. Veel passagiers bleken in transit naar Miami of hadden geregeld vervoer naar hun accommodatie. Er stonden wel een paar kiosken, maar balie gaat veel vlotter. Op Sandford is geen "skip-the-Counter". CC, RB en incheckprintje op de balie en zonder ook maar één lastige vraag door naar de auto's. Bijzonder veel keuzemogelijkheden daar, prima ervaring met Alamo Sandford. Zie voor wat foto's ons reisverslag 2016.
Eergisteren de auto ingeleverd, de derde keer via brits gehuurd. Geen enkele vraag en ook skip de counter gedaan. Deze keer op MCO en eerder op Sanford.
Wel,goed de prijzen bekijken, kan nogal verschillen
In het verleden kreeg je alleen de melding dat je lezer cq in bezit moest zijn van de Brits guide. Afgelopen jaar is de melding van het rijbewijs erbij gekomen.
Iedereen bedankt voor de reacties, mijn onderbuik gevoel is weg. De kleine lettertjes had ik al gelezen en ik zag dat nergens meer genoemd werd waar en hoe je geboekt hebt. Ik ga mijn bestaande auto reservering annuleren en een nieuwe boeken.
Alamo is ook fijner qua Toll. Dollar rekent een Flatfee Toll maar dat heb je er in de praktijk nooit uit of je moet als hobby het bezoeken van tolpoortjes hebben. Zie https://www.sunpass.com/rentalcar voor de verschillen.
Ik prefereer National ondanks dezelfde voorwaarden als/dan Alamo, systeem is echt ideaal als je, net als ik, veel gebruik maakt van tollroads
Desondanks rij ik op dit moment, met een boeking bij National, in een auto van Alamo ;-)
Alamo/National hebben toch hetzelfde systeem qua Toll?
Volgens mij heeft Budget hetzelfde tolplan als Alamo?
normaal huren we altijd bij alamo.com, maar de prijzen voor juli zijn wel erg hoog nog.......nu zolang een boeking bij Budget gedaan, scheelde de helft. Ook bij Expedia en andere aanbieders is Alamo hoog met prijs voor juli.
Hallo Pumi,
In de link staat precies welke tol bij welke verhuurder.
https://www.sunpass.com/rentalcar
Hey weet dat dit niet hoort zoals het hoort maar weet anders niet hoe ik contact met jullie moet krijgen . wij zijn het Bianca en Hans van de Kelly spring
Eind september auto opgehaald bij Alamo Sanford, geboekt via Britsguide. Alle gegevens van tevoren ingevuld op de website. Binnen 2 minuten na aankomst bij de balie ( geen rij) stonden we buiten, waar we vervolgens een grotere auto meekregen dan geboekt. Afgelopen donderdag gemaild naar Alamo dat we de auto ivm Hurricane Matthew een dag later zouden terugbrengen. Binnen een paar uur antwoord dat ons contract was aangepast. Weer een top-ervaring met Alamo ( en Brits guide....)
Hallo allemaal,
Van 14 april t/m 4 mei 2017 vlieg ik weer heerlijk naar Amerika. Deze keer vanuit Brussel naar Atlanta (3 rechtstreekse vliegtickets voor in totaal € 1.134,00 :-)) , omdat we ons een keer willen focussen op de Florida Panhandle. Waarbij we bijv. ook New Orleans mee willen nemen. Inmiddels hebben we ook een huisje geboekt in de buurt van Orlando waar we aan het eind van de trip ook een weekje willen verblijven. Tot zover niks aan de hand.
Echter probeer ik al een maand een auto te reserveren voor deze periode op Atlanta International Airport. Ik besef me dat dit een Florida Forum is, maar ik kan me zo voorstellen dat mijn mede-Floridagangers ook wel eens een auto hebben gehuurd in Atlanta en op die manier Florida in zijn getrokken? Dagelijkse controleer ik alle websites van autoverhuurders. Tot nu toe komt de website uscarhire.com, waar ik al diverse keren bij heb geboekt, als goedkoopste uit de bus.
Alleen dat "goedkoop" is dus een beetje twijfelachtig?! Ik wil graag voor bovenstaande periode (14 april t/m 4 mei 2017) een Intermediate SUV huren. Dan kom ik op een bedrag van € 940,74 voor 20 dagen met een Silver Inclusive pakket (Alamo). Dat lijkt mij vrij hoog, omdat ik altijd rond de 20 dagen een auto heb gehuurd en bijna altijd uitkom op een bedrag van tussen de € 700 en € 800. Dus ik dacht ik ga eens kijken of het misschien aan de ophaallocatie ligt. Op zowel Orlando, Miami en Jacksonville Airport (dus allemaal in Florida) ligt de prijs op € 755,06 (20 dagen / Silver Inclusive / Alamo)?
Is mijn conclusie dan correct dat autohuur in Florida stukken goedkoper is dan bijv. in Georgia?
En nog iets wat mij is opgevallen (daar heb ik ook een mail over gestuurd naar uscarhire): ze werken daar met 3 pakketten (Silver Basic Inclusive / Silver Inclusive / Gold) en het vreemde is dat het Silver Inclusive pakket het goedkoopste is. Dit terwijl het toch echt het middelste (op een na meest uitgebreide pakket) is. Scheelt op alle ophaallocaties zo'n € 300,-?
Welke Florida-fanaat kan mij iets meer duidelijkheid verschaffen. Ik zou het enorm waarderen.
Groet,
Eddie
Hallo Eddie,
Heb je de one way fee wel meegerekend? Die moet je namelijk ook betalen. En dat kan maar zo € 150.00 wezen. En ik zag bij USA Carhire dat je bovenop die € 940.00 ook nog $ 100.00 one way drop off moet betalen. Florida is inderdaad goedkoper.
Hoi Fleurida,
Bedankt voor je reactie.
One way fee is niet van toepassing........we halen op en leveren in bij Atlanta Airport. Maar Florida is dus goedkoper. Balen, had ik geen rekening mee gehouden :-(.
Groet,
Eddie
Eddie, heb je ook al in Engelse ponden gekeken? Door de koers van de Engelse pond kan dit voordeliger uitpakken.
En ook Alamo.co.uk/brits al gecheckt?
Die zijn momenteel ook gunstig.
Bedankt voor de tip Fitzroy. Scheelt inderdaad iets. Maar nog steeds over de € 900 voor 20 dagen een Intermediate SUV. Vind ik nog steeds erg veel geld......vooral als je bedenkt dat de prijzen in Florida € 150 lager liggen.
Alamo brits had ik ook geprobeerd. Nog duurder als ponden variant van uscarhire.....en vervelende daarvan vind ik dat je niet meer kan annuleren. Althans niet zo makkelijk als bij uscarhire.
Heb overigens echt alle sites geprobeerd, ook de Duitse varianten. Misschien dat ik me er maar bij neer moet leggen dat Georgia veel duurder is dan Florida. Of hopen dat er de komende maanden nog een aanbieding voorbij komt?
Wat is er lastig aan annuleren bij Brits? Kan gewoon online met 2 klikken.
Helemaal gelijk Njit. Ik was er toch van overtuigd dat dit niet mogelijk is.........geen idee hoe dat in mijn hoofd terecht is gekomen?
Het fijne van uscarhire vind ik wel dat je een kleine aanbetaling doet en dat je daarmee de dan geldende huurpijs vastlegt.
Als je op Alamo.com probeert te annuleren met een Brits boeking dan staat er dat je moet bellen. Wellicht dat je dat in je hoofd had? Maar gewoon de link onderaan de mailbevestiging van Brits gebruiken..
Ik heb al compleet betaald bij Brits. Krijg je ook ietwat korting mee. Enige nadeel met Brits is dat je in Ponden betaald. En als je annuleert dan kun je negatief koersverschil hebben.
Bedankt voor het meedenken Njit.
Nu toch maar via uscarhire een suv vastgelegd voor de laagste prijs die ik heb kunnen vinden. Aanbetaling van £ 25 en de komende tijd gewoon blijven checken. Misschien dat er nog iets voorbij komt.
Even een vraagje er zijn hier wat mede forummers die via de britse alamo boeken , ik wou dat ook doen maar er staat dat je een engels rijbewijs moet hebben. Is dat echt verplicht en word hierna gevraagd bij het opikken in Orlando international. Alvast bedankt voor de reacties.
Nee en Nee.
Ok ga ik gewoon boeken , dankjewel voor de snelle reactie.
via uscarehire zijn wij bezig met het boeken van een auto. Nu wordt er gevraagd of we er wegenwacht bij willen voor 35 euro.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Is dit nodig of wordt je zo en zo wel geholpen? Er staat geloof ik bij dat dat hoge kosten geeft als je niet verzekernd maar ik ben benieuwd naar jullie mening..........
Heeft niemand ervaring met bovenstaande?