Geldt de Connections.be korting t/m morgen geldt of tot morgen (dus vandaag laatste dag)?
Afdrukvoorbeeld
Geldt de Connections.be korting t/m morgen geldt of tot morgen (dus vandaag laatste dag)?
Ik heb een paar dagen diverse sites in de gaten gehouden. Ik had een lijstje gemaakt met, de voor ons ideale, vluchttijden en maatschappijen. Daarna een overzichtje van 4 aanbieders, met dezelfde vluchten, zo een paar dagen bijgehouden. Het is wat werk, maar het leverde ons dus wel een paar honderd euro korting op... Mwaah, dat heb ik er dan wel voor over.. \\:D/
Ik heb 2 dagen na het boeken, weer eens dezelfde zoekopdracht gedaan bij connections, en de korting stond er nog steeds. Dat is nu een 3 dagen geleden. Volgens mij hebben ze stoelen over op die vlucht en stunten ze er zo mee.
Dus wel even doorklikken op je keuze, misschien dat er meerdere vluchten die korting krijgen.
Succes !
Nou ik ben aan het kijken voor de kerstvakantie voor 4 personen...
En Connections.be is ook steeds de goedkoopste bij mij...
Waarschijnlijk morgen een 'optie' nemen op de vlucht... en als het goed is bevestigen...
Als je idd vliegen vanaf Brussel niet errug vindt en bijvoorbeeld vertrekt op 19 oktober na het weekend en op 29 of 30 oktober terug gaat, kon ik tickets boeken vanmiddag voor 3 volwas. plus 1 kind voor 1295,- all-in !!!
Dit is Brussel - washington - orlando and vice versa.. enja, met gunstige tijden !
Connections geeft je idd voor de najaar periode 50,- euri korting pp !
Dat zijn geweldige aanbiedingen...
Erik
Twijfel, twijfel!
De prijs van Connections is E450, dat is van Brussel - Orlando; Orlando - Brussel 26/12 t/m 03/01 (Dus een dag te laat voor de school van de kinderen)
Maar bij Exit-Reizen betaal ik E499 dat is van Amsterdam - Orlando; Orlando - Amsterdam 26/12 t/m 02/01 (+ Vertrek Amsterdam, + Op tijd terug en - E50 meer)
Twijfel, twijfel!
Tja, ligt er natuurlijk vooral aan waar je woont en of je de kids een dag extra thuis wil houden. Denk bv ook aan je extra reistijd naar een luchthaven en of de extra kosten die daarmee gemoeid zijn.
Nou ik woon in/bij Gouda... (in de buurt van Rotterdam)
Ik wil het liefst de kinderen niet een extra dag thuis houden... maar voor E400 besparing pp zou ik het wel doen...
Zaventem is net iets verder maja... het is te overzien... denk dat ik lekker voor de offerte van Exit-reizen ga.
Yes, wij gaan ook weer in 2010.
Periode: 30-04 t/m 14-05-2010
Route: Amsterdam - Washington - Orlando en v.v. (met heel gunstige tijden)
Maatschappij: United Airlines
Geboekt: via American Vacations (prima service!)
Personen: 2 volwassenen en 2 kinderen (van 12 jaar)
Prijs: € 2000,= (incl. vliegticketverz/luchthavenbel/overige toeslagen/res. kosten)
Periode: 22-10 t/m 12-11Route: Amsterdam - Chicago - Orlando Terug Orlando- Washington - AmsterdamMaatschappij: United AirlinesGeboekt: via World Ticket Center Personen: 2 volwassenen Prijs: 800 Euro 356 euro plus boekingskosten e.d
Misschien leuk voor sommige Delta-klanten in de komende periode. M class boek je al voor 880 euro.
We're so convinced that you'll love our BusinessElite® service, that we're offering a one-way international upgrade for only one mile. You can now upgrade to our award-winning BusinessElite cabin for one mile each way when you fly internationally on a paid Y, B or M Economy fare between now and September 15, 2009. Availability is limited for these premium seats, so hurry! Visit delta.com to find your local Delta Reservations phone number and to confirm your upgrade now through July 13th, or to purchase a ticket and take advantage of this fantastic offer. Make sure to have your SkyMiles account number available when you call. Then sit back, relax and enjoy our full range of premium BusinessElite products for a comfortable, relaxed and productive in-flight experience.