Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization
Misschien moet je straks ook gaan betalen om gefouilleerd te worden :-s ;-)
Als dat inhoud dat het dan eens grondig gedaan wordt door een lekkere goed gebouwde stevige douane beambte wil ik daar best wel voor betalen hoor. Heb je meer waar voor je geld als voor dit flut papiertje.
Nou ik heb mijn Esta aangepast en het juiste adres doorgegeven aan Martinair. Ook al is het maar voor mijn eigen gevoel!
Thanks voor jullie advies!
@flowerscaper;
Je realiseert je hoop ik dat je meer kans hebt dat je wordt gefouilleerd door een chaggerijnig wijf? :-\":lol:
Waar ik ook ben, ik ben altijd de sjaak (denk dat het komt omdat ik een beugel in mijn bh heb ofzo) maar ik moest op onze terug reis in April heel erg lang wachten omdat ik gefouilleerd moest worden en er even geen vrouwen waren (mijn dochter helemaal in paniek, want ik werd in een soort aquarium gezet, a la criminele goudvis)
Gettin your point, t blijkt altijd zo te zijn dat t dan gedaan wordt door een iets te mannelijke fatsige tante met t smoeltje op onweer. De buurman naast je heeft dan meestal de hottie waarvan jij had gehoopt dat ie het zou doen. Ik ben ook 9 van de 10 keer de sjaak en bijna nooit geluk. Maar denk dat als we er voor zouden moeten betalen dat we dan wel waar voor ons geld mogen eisen. Wellicht moete er open casting dagen gehouden worden zodat alleen de Abercrombie en Fitch model typpes die fouilleer baantjes kunnen krijgen.
stom stom stom
doordat we deze week een midweekje in een bungalow park hebben gezetetn en ik vorige week pas mijn nieuwe paspoort heb gehaald, ben ik gewoon compleet vergeten de esta voor 3 personen aan te vragen voor de 8e.
dus helaas pindakaas 42 dollar ook voor mij :-( ga het wel binnenkort doen
voelde me wel stom hoor toen ik er gisteren aan dacht
maar ja niets aan te doen
Onze ESTA goedkeuring verloopt in februari 2011 en we vertrekken in april 2011, dus hernieuwen. Weet iemand of wij ook moeten betalen?
Ja, je zal moeten betalen... (Sorry)
Wij hebben de ESTA begin dit jaar aangevraagd voor de vakantie in mei 2010. is gelukkig nog geldig tot februari 2012 voor ons vijven..... Dus voor komende mei 2011 zijn ze nog geldig.