Nog even een link:
http://www.moevenpick-hotels.com/hot...tandardC1K.htm
Het moest even Martijn, Arie
Afdrukvoorbeeld
Nog even een link:
http://www.moevenpick-hotels.com/hot...tandardC1K.htm
Het moest even Martijn, Arie
Heb weer geboden. Dit keer op Stuart en heb gescoord het Hutchinson Island Marriott Beach Resort. Mijn laatste bod was $ 70.- en toen kwam er een bericht terug dat als ik $ 22.- meer zou bieden er allerlei leuke dingen zouden gaan gebeuren. Met mijn "lezers" ervaring betreffende deze prijsopleuking dacht ik $ 10.- meer te bieden. Dat werd echter ook niet geaccepteerd en een aantal andere biedingen OOK niet. Uiteindelijk dus nu toch maar $ 22.- en het hotel dus "gewonnen". Ik vraag me af waarom het andere mensen dan wel lukt om een ander(=lager) bedrag te bieden en bij mij niet. (Of zouden ze denken dat ik liggende gelden heb of zo??)
Hoop dat jullie meer weten.
Hey Corrie,
Wij hebben in juli ook een nacht in dit "resort" overnacht. Als ik het goed begrijp heb je nu $92,- voor dit hotel betaald. Vind ik een flinke prijs. Wij hebben ook via priceline proberen te boeken en kregen toen ook dezelfde melding als jullie bij een bod van $60,- Dit hebben wij toen niet gedaan. Wij hebben het via der tour geboekt voor €70,- inclusief uitgebreid ontbijt voor 4 personen.
Het ontbijt vonden wij trouwens het best van alles want het hotel viel ons tegen.
Nicole
Het ligt denk ik ook aan de periode waarin je gaat. Als je nu op dertours kijkt zit je ver over de 200 Euro. Ik ben er in ieder geval blij mee. Ga wel zien hoe het hotel is. Over het algemeen zijn de recensies wel aardig.
Vandaag een succes geboekt nl. Hyatt Regency Coconut Point Resort And Spa in Bonita Springs voor 78$ ex taxes.
Nu nog even de reguliere boeking bij dit hotel annuleren.:-\"
Groet Arie
Ik zag je "success story" en heb het ook geprobeerd, maar zonder resultaat. Heb zelfs geboden tot US$100 maar helaas. Kun je zeggen voor welke periode je hebt geboekt. Ik zoek iets voor eind april 2008 (vanaf de 26e) en dit lijkt me toch geen drukke periode. Of ben ik gewoon veel te vroeg en moet ik wachten tot bv 2 maanden voor vertrek...
John
Ik denk inderdaad dat je wel erg vroeg bent. Ik zou het iedere maand een keer proberen, tot een week of 6 voor vertrek of zo. Dan wat vaker. Kijk ook eens naar de 'reguliere' prijzen, dan kan je indicatie krijgen of eea gaat lukken voor een mooie prijs. Als de reguliere prijzen duur zijn in die periode, dan krijg je ook bij Priceline hogere prijzen !
John probeer het gewoon elke maamd een paar keer.
Ik was ook te vroeg aan het bieden, waarbij ik ook wel tot $130 ben gegaan, de website gaf $189 aan, dus er was nog wat ruimte.
Maar goed de PL prijs is toch zo rond de $80, dus blijf daar maar mee in de buurt.
Verder gaf PL voor Sanibel meerdere dagen 67 hotels weer en op de dag dat ik mijn succes boekte gaf PL 70 hotels aan.
De periode dat ik ga is een holiday periode, na de 20ste december.
Succes.
Ik heb nog steeds iets bij Priceling wat ik niet begrijp. Als je de link van Amazing Bargains gebruikt wat is daar dan "anders" aan dan dat je direkt naar de priceline site gaat en een hotel gaat zoeken? Ook is het zo dat als je in een bepaalde regio bijv. op resort drukt dat dan de prijs opeens veranderd. Wat is hier de oorzaak van?:D