Dat is goed nieuws. Nog een hele fijne vakantie.
Afdrukvoorbeeld
Dat is goed nieuws. Nog een hele fijne vakantie.
pfew inderdaad goed nieuws, wat een toestand zeg!
Fijne vakantie verder!
Werken beide cc's eigenlijk wel in winkels? Dat al geprobeerd?
Blij dat ik elke keer 2 aparte kaarten mee neem om dit soort ellende te voorkomen want hier zit je écht niet op te wachten...
edit; laat maar.. had laatste pagina over het hoofd gezien dat het al geregeld was.
FIjn om te horen dat het gelukt is! Mag ik vragen hoe het hotel het nu geregeld heeft voor jullie dan? Ik vertrek zaterdag as, ben 25+ maar heb geen creditcard. Reisgenoten van mij wel, maar die zijn weer onder de 25, dat te duur wordt voor het huren van de auto.
Need help! Thanks alvast en een fijne vakantie!!
Fijn te horen dat het Hotel zo'n goede service geeft en dat jullie nu kunnen genieten van de vakantie.
Grz
Ton
beste allemaal,
goed dat jullie nu verder kunnen met jullie trip.
maar gaat de cc maatschappij ons ongemak nu ook vergoeden?
dit is van beide partijen geen goede oplossing geweest op dat vliegveld!
ik sta nu al te koken, heb nl. net ook nieuw pasje van ING gekregen.
voel de bui al hangen in september.
ik ga zeker het service nummer in mijn telefoon zetten. is die service wel 24h bereikbaar? moment van auto ophalen is het in nederland nacht.
Diefstal of verlies is iig 24/7 bereikbaar:
http://img4.imageshack.us/img4/5673/ingl.jpg
En anders misschien deze optie: http://www.ing.nl/particulier/betale...ency-cash.aspx
Diefstal of verlies is inderdaad 24/7 bereikbaar, maar oplossen van problemen niet. Vorig jaar werd onze pas (Visa via Rabobank) "automatisch" geblokkeerd, omdat het systeem dacht dat er sprake was van fraude. Er werd n.l. ineens veel gebruik van gemaakt in de USA. Tja, dat heb je als je daar op vakantie bent, dan wil je er ook wel gebruik van maken. Ik kon pas de dag erna iemand in NL te pakken krijgen die die blokkade eraf kon halen.
Zo te lezen betreft het hier een gevalletje van demagnetisering van de magneetstrip op de achterkant. De CC is dus nog gewoon actief (niet geblokkeerd) maar het automatisch uitlezen werkt niet meer. Dit kan komen door verschillende oorzaken, maar wat tegenwoordig vaker voorkomt is dat de strip niet zo goed bestand is tegen de straling van een mobiele telefoon. Dus CC en GSM samen in je borstzakje doen of zo is geen goed plan. De CC's van de ING hebben daar wel erg vaak last van, net zoals de gewone bankpassen van o.a. Fortis.
Ik vind het overigens wel vreemd dat de autoverhuurder niet meer heeft geprobeerd om het voor elkaar te krijgen. Als een kaart niet uitgelezen kan worden is de eerstvolgende actie normaal het handmatig intypen van het kaartnummer en dan werkt het meestal wel gewoon. Pas als het kaartnummer is ingetypt of uitgelezen krijgen ze een bericht terug van de CC-maatschappij of de transactie al dan niet geaccepteerd is, of dat de kaart geblokkeerd of als gestolen te boek staat.
Ik heb zelf al een aantal malen bij Walmart een uitlees-probleem gehad, en toen werd meteen het nummer handmatig ingetypt. Prooblemen met magneetstrips komen nl. erg veel voor, ook door vuil op de kaart of in de lezer.