oke dus een bezoekje waard begrijp ik:P
Afdrukvoorbeeld
oke dus een bezoekje waard begrijp ik:P
Hey, een vraag; Wat zijn de echte 'must visit' winkeltjes in de Florida Mall en/of andere malls? En zijn er in de malls zelf ook van die electronica/hebbe dingetjes winkels? Bij mij staat Amerika daar om bekend en wil genoeg van dat soort spul meenemen naar NL :D
Er zit een Brookstone. Altijd leuke gadgets: http://www.brookstone.com/
Must visit winkel in de Florida Mall: de M&M store. Gewoon om je te verbazen hoeveel kleuren M&M's er zijn en om te zien wat voor gekke dingen je er kunt kopen.
Haha oke, ik hou wel van M&M's dus dat zit wel goed :)
Hoi allemaal, weet iemand of er in de Florida Mall ook Converse te krijgen is voor leuke prijzen? Ik zou voor mijn zoontje graag een paar leren sneakers willen kopen voor de winter, en ben aan het twijfelen of ik zal wachten tot we in Orlando zijn of dat ik ze nu al bestel in Nederland... Wij willen eigenlijk niet naar allerlei malls (so much to do so little time :cool:) dus dachten alleen naar de Florida Mall te gaan! Maar als ze ergens anders Converse verkopen, dan maken we andere plannen :)
In de 3 outlets (Premiums en LBV) zitten Converse winkels met een hele voorraad voor kleine prijzen. Vooral de supersales achter in de winkels zijn echt goedkoop.
En indien de gewenste er niet zijn, kun je ze bestellen, of in de winkel, of bij Zappo's (overnight delivery)
Hartstikke bedankt, ik ben meteen online gaan zoeken. De prijzen zijn echt onwijs laag! Superleuke sneakertjes gezien voor $32 en dat was op een gewone site! Hopen dat ze zoiets nog hebben over een maandje. Bij ons gaan die vanaf 55 Euro...
Onze meiden lopen alleen maar in Converse en kopen er een hoop als we in Florida zijn en wel in LBV outlet en Premium.
Hier betalen ze meer dan 70 euro per paar en in Florida hele kleine prijsjes en leuke printjes erop die ze hier weer niet verkopen.