Dat zijn zo'n beetje 6 heen en weertjes.
Afdrukvoorbeeld
Dat zijn zo'n beetje 6 heen en weertjes.
Precies, je hebt zo'n 9400 miles per retourvlucht, en dat is dan van Amsterdam naar Washington en door naar Orlando. Ga je via Chicago, dan heb je wat extra miles. Maar om en nabij de 6x. Heb je problemen tijdens een vlucht, dan krijg je nog wel eens miles ter compensatie. Zo was bij ons het toilet stuk op de terugweg en moesten we terug, wat weer 4 uur vertraging extra opleverde, daar kregen we 10.000 miles pp voor.
Maar dan moet ik dus in 2011 wel met Saver Miles hebben gevlogen, toen het nog 55.000 miles was voor een roundtrip.
Oh dat gaat dan best wel snel, voordat je zoveel bij elkaar hebt! Had verwacht dat je iets van 20 retourtjes moest hebben ofzo. Dank jullie wel!
Nou, je moet toch wel een paar keer die kant op. Of in elk geval naar Amerika. Is niet erg natuurlijk, maar elke keer kost het me weer een zak met geld om die verslaving te stillen. ;)
Bij de 'gratis' vlucht pak ik altijd wel iets ver weg, vorige keer dus de westkust, de volgende keer ook iets in die trend. California vond ik toch wel fantastisch en totaal anders dan Florida.
Vliegt United nog met die oude Continental kisten (Boeing 757) vanaf Schiphol naar de US.
1 keer mee gevlogen maar dat beviel me niet; was in 2011. Wellicht reeds vervangen door een widebody?
Zou voor mij al een reden zijn om bv via Brussel te gaan
Op Deze website kan je precies zien wanneer United waarheen welke Machine inzet
In de winter gebruiken ze de 757 op de route ams-newark. s' Zomers is het een 767. (Eind maart t/m eind oktober).
Ik zat deze maand weer in een oude 767, waarbij je de schermpjes ook niet iets naar je toe kon trekken. Vorig jaar ook al... heb alleen ergens tussen 2009-2012 recentere toestellen gehad. In 2008 (toen ik voor het eerst naar Amerika ging) was het ook dit oudere spul. Ben benieuwd wanneer er wat recenters in gebruik wordt genomen tussen NL en Amerika. Een frisse update zou niet misstaan qua schermpjes, consoles in de armleuning (de connectors zijn vaak helemaal uitgewoond, slecht contact enz), lampen die soms uit zichzelf uit gaan.
En waarom praat de Nederlands-sprekende stewardess altijd zo snel alsof ze haast heeft? In het Engels is alles perfect te volgen, in het Nederlands lijk je wel naar een snelle rapster te luisteren die een record snel-rappen wil halen. Herkenbaar voor anderen? Ik maak dit meerdere keren mee op United vluchten. :)
Hallo kunnen jullie mij vertellen hoelaat de balie open gaat van united.
alvast bedank
nel
Welke luchthaven, welke dag ? De balies zijn ruimschoots van te voren al open omdat je voor een reis naar Amerika al 3 uur van te voren op de luchthaven moet zijn.