Re: Tips voor restaurants in Orlando
Waarschijnlijk een wat apparte tip maar toch wil ik die met jullie delen: Mario's Pollo en Brasa gelegen aan de 8850 South Orange Blossom Trail in Orlando (dichtbij Florida Mall). Hier gingen wij toevallig eten omdat er iemand in ons groep al ooit "Pollo en Brasa" (gegrilde kip latijn-Amerikaans stijl) op had en dat weer eens wou proberen. Restaurant binnenin stelt niet veel voor, het is ingericht in Colombiaans stijl en ook het eten is typisch Colombiaans. De serveersters zijn ook allemaal latijn-Amerikaans en super aardig. Hier krijg je VEEL eten voor weinig geld en het belangrijkste is dat het ook nog heerlijk is! Voorbeeld: een hele gegrilde kip voor 8$ (die kan je ook niet in je eentje op, lijkt wel een kip op steroïde). Soep vooraf tussen de 3$ en 4$ dollar en dan krijg je een kom formaat xxl met soep. Ook hier hadden wij de lekkerste sangria en pina colada op die wij ooit hebben geproefd. Zo heb je nog meer van die voorbeelden. Wij gingen hier laatst dan ook 2 keer eten.
Als je trouwens ook nog geluk heb komt een zang-trio voor jou aan tafel zingen!
http://www.pollosalabrasamario.com/
Lijkt me erg lekker Piet! Ik heb een lijstje gemaakt, net als in 2008, en deze staat erbij, bedankt!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
patgooss
Net even de site's zitten bekijken, krijg gelijk trek! Dat Rain Forest Cafe ziet er inderdaad erg leuk uit voor met de kids.
Een leuk weetje over de Rain Forest. Omdat het er altijd druk is, moet je vaak in de lange rij tot buiten wachten. Hier komt de tip: loop de rij wachtenden voorbij en ga gewoon aan de bar zitten op zo'n maffe giraffe of zebra barkruk. Vraag de menukaart en eet smakelijk! Tenzij je natuurlijk niet aan de bar wilt eten:wink:, maar anders is eten in dit leuke restaurant dus no problem:mrgreen:.
Pollo a la Brasa staat bij ons ook op de lijst :-D
Ik zou wanneer ik in april weer in orlando ben wel eens een echt barbecue restaurant (zo iets als www.bubbalous.com ??) willen proberen. Ook zou ik wel eens ergens Soul Food willen eten, (bijvoorbeeld www.mamanemssoulfood.com) Zijn er misschien forummers die zelf ervaring hebben met dergelijke restaurants en deze ervaringen willen delen, misschien zelfs (enkele) tips hebben op dit, voor dit topic, onontgonnen terrein??
Ger
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Francien
Een leuk weetje over de Rain Forest. Omdat het er altijd druk is, moet je vaak in de lange rij tot buiten wachten. Hier komt de tip: loop de rij wachtenden voorbij en ga gewoon aan de bar zitten op zo'n maffe giraffe of zebra barkruk. Vraag de menukaart en eet smakelijk! Tenzij je natuurlijk niet aan de bar wilt eten:wink:, maar anders is eten in dit leuke restaurant dus no problem:mrgreen:.
Klopt inderdaad, nog een tip, er is ook een terras bij de Rain Forrest links van de ingang, ook daar kun je vaak zonder wachten terecht. Je moet je dan wel eerst melden bij de grote olifant en aangeven dat je graag op het terras wilt zitten. :lol:
TooJay's
Op Dr. Philips... fantastisch goed en betaalbaar eten...
http://www.toojays.com/index.html
Ziet er goed uit Corrus! Dat wordt weinig koken voor ons straks \\:D/
ik moet zeggen dat ik in dit topic al aardig wat sugesties heb op gedaan
maar had wel een vraagje...
hoe is het om te eten in het Hard rock cafe/restaurant
de menukaart ziet er best puik uit, maar er staan natuurlijk geen prijzen bij
wat kan ik voor kostenplaatje daar verwachten:shock:
of is het gewoon verstandig een bak koffie te bestellen en dan vervolgens direct naar de rockshop te lopen ,die leeg te kopen, en vervolgens bij de mac aan te shuiven:lol:
HardRock??
Goed en veel, vooral de Hamburger... maar veel meer vond ik het niet... maar da's persoonlijk...
Maar vooral ... Een TAKKEHERRIE... de muziek staat zo hard dat de bediendes met head sets op lopen...
Wispering Canyon is stil vergeleken bij deze tent... :D