Re: Vliegtickets voor 2009
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Teleton
Periode : 30-11-2009 t/m 14-12-2009
geboekt: via
www.connections.be
totaalprijs: € 327,00 (prijs p.p.)
Haha ! Jullie zijn echt erg hoor #-o! Life is Good, geniet er van ;-) !
Wij vandaag ook een nieuw reisje geboekt, onze wintersport naar Breckenridge (AMS - Denver) volgend jaar, februari 2010 :lol: ! Weer met United (ondanks er nog niet mee gevlogen, maar dat komt snel), en voor EUR 460 via exit-reizen. Voor het eerst dat ik het zelf niet op internet goedkoper kon vinden #-o....
Hey, ik heb juist men boeking binnen via connections.be. Twee volwassenen en een kind van 5 voor de totaalprijs van 960 eurie's. Vlucht brussel-washington-orlando op 28/09/2009 en terug op 8/10/2009.
Ik had mijn ticket gevonden via www.vliegennaar.nl.
Deze vergelijkt prijzen van airlines, echt handig! Kun je gelijk zien waar de tickets het goedkoopst zijn.
Had me ook aangemeld voor de Flight Alert hier. Dan kun je zelf een bedrag invullen en als er dan tickets bij airlines zijn die onder dit bedrag komen dan krijg je hier bericht over!\\:D/
Groetjes Manja
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
traveller1
Ik had me hiervoor ook aangemeld maar als ik dan de tarieven aanklikte kreeg ik nooit dezelfde prijs als in het eerste scherm. Ze adverteren zelfs met prijzen waar toeslagen nog niet in zitten, dat vond ik niet echt een goede vergelijking.
Nou, we hebben zojuist een superdeal gedaan bij LTU/Air Berlin.
Voor de mensen die vandaag willen boeken voor binnenkort zou ik hun site even goed in de gaten houden. Er zijn namelijk Jubelangebote. Er komt dan een cadeautje voor de prijs te staan met echt erg lage prijzen. De data waarop de cadeautjes komen wisselen (soms per kwartier.) Het loont zich echt om het in de gaten te houden.
Wij hebben zojuist geboekt:
3 volwassenen, 1 kind
Heenreis 6 augustus 2009
Dusseldorf-Fort Myers
Terugreis 4 september 2009
Miami-Dusseldorf
Alles inclusief (tax, brandstoftoeslag, zitplaatsreservering heen en terugvlucht
voor 4 personen waarvan één kind) voor €1183,-
Net geboekt via AirBerlin.
Helemaal alleen van 1-10 t/m 9-10.
Dusseldorf-Miami (en vv)
€ 298
WAUW.. heb net gechecked, zeer mooie deals te maken.
Alleen als je afhankelijk bent van schoolvakanties .. ](*,)](*,)](*,)
:cry:
Ben ook al iedere dag aan het kijken naar een mooie aanbieding, zoek nog steeds iets voor de herfst vakantie van dit jaar.
Net geboekt
Periode: feb./mrt. 2010
Route: Amsterdam - Chicago - Orlando / Orlando -Washington- Amsterdam
Maatschappij: United Airlines
Personen: 2 volwassenen
Geboekt bij: www.worldticketcenter.nl
Totaalprijs: 769 euro all-inn
Opmerkingen; WTC heeft nog wel het foefje van servicecharge en boekingskosten (€41,- totaal) die je pas na bevestiging te zien krijgt, maar ook nog de €50,-p/p extra korting, die niet meer op de website vermeldt wordt \\:D/. Al met al geen verkeerde prijs.
Helaas is de boeking voor vrienden, die een ruim weekje bij ons langskomen. Wij hadden de tickets al geboekt, à €452,- p/p :evil:
Maar dat is het risico als je 330 dagen te voren wil boeken. Andersom kan het ook voordelig zijn, no hard feelings.
een paar dagen geleden geboekt...
Periode; 4-10 tm 19-10 (20-10 landen)
Route; Brussel-Washington-Miami / Miami-Washington-Brussel
Maatschappij; United Airlines
Personen; 2 volwassenen
geboekt bij; www.connections.be
Totaalprijs; 660,- euro :D
opmerking; Op de site van Connections zagen wa na het kiezen van de vlucht dat het geen 760 maar 660 euro was. We kregen van hun 100 euro korting.
Nu maar hopen dat dit geen addertjes bevat.. :neutral:
Voor ons is Brussel net zo ver als Amsterdam en het scheelde een paar honderd euro's... De moeite dus om de zuiderburen te bezoeken.
Heeft iemand ervaring met de overstap in Washington en een eventuele upgrade naar de wat luxere klasse in het vliegtuig? (gratis eventueel?)