Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization
Nee na het online inchecken is Esta niet meer terspraken gekomen.
Niemand heeft nog ergens om gevraagd of wat dan ook, misschien heeft het met online inchecken te maken, geen idee. Maar inderdaad ik zou de gegevens gewoon even aanpassen bij Esta dan is alles in orde en hoef je je daar niet druk om te maken.
Bedankt voor de reacties, ik ben wel safe dan,, onze papieren inderdaad even voor het gevoel opnieuw uitprinten en thats it. Onze reisgenoot is dus helaas de pineut en 15 euro kwijt.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
flowerscaper
Onze reisgenoot is dus helaas de pineut en 15 euro kwijt.
14,- dollar...
Citaat:
corrus
14,- dollar...
valt weer mee dus,
Wij hebben in April 2010 een Esta aangevraagd (in december 2009 trouwens ook) voor Orlando. Ik heb braaf de codes bewaard maar ik heb nooit het formulier uitgeprint. Ergens in een blog las ik dat vanaf januari 2010 ik de het formulier moest uitprinten en meenemen. Klopt dit? Of hebben we aan de code alleen genoeg? Als ik het moet uitprinten, moet ik dan ook opnieuw een ESTA aanvragen?
Dat klopt voor geen meter. Uitprinten is alleen voor je eigen idee. Dat staat ook op de website.
Maar als je alleen codes hebt, en nog nooit wat ingevuld, heb je wel een probleem.
Op de aanvraag moet je wel degelijk je persoonsgegevens invullen. Naam, paspoort# etc.
De plaats waar je heen gaat en het vluchtnummer zijn optioneel, dus dat is niet belangrijk.
Voor de rest is het wel handig (voor meerderen) dit topic, of dit, eens door te lezen.
Daar staan al heel veel antwoorden op, vaak dezelfde, vragen in.
*bloos* vervang het woord "ingevuld" voor "uitgeprint"!! (werd afgeleid door een driejarige tijdens het typen, dus je moet mijn warrigheid maar even vergeven ;-)) heb hem natuurlijk ingevuld anders krijg je ook geen code. :lol:
Ik heb onze esta al een keer gebruikt, en heb gelezen dat ze 2 jaar geldig blijven. Zal even je link doorlezen! bedankt in ieder geval :wink:
Citaat:
corrus
14,- dollar...
Ik ga ervan uit dat dat p.p. is, dus word ik nog niet heel vrolijk van met zijn drietjes #-o
Ach, die van jullie zijn nog geldig tot 2012, dus voorlopig houdt je nog $42,- in de zak.
Al zal het tegen die tijd wel wat duurder zijn :mrgreen:
Citaat:
Ta2 Gerrit
Ach, die van jullie zijn nog geldig tot 2012, dus voorlopig houdt je nog $42,- in de zak.
Al zal het tegen die tijd wel wat duurder zijn :mrgreen:
Houd op schei uit!! :lol: Het zou me niets verbazen als we over tien jaar allemaal naakt moeten vliegen en een opstel van minstens 10.000 woorden moeten mee nemen waar uit de douane kan opmaken: wat we gaan doen, waar we dat gaan doen en waarom we dat gaan doen zodra we met onze poezelige voetjes op Amerikaanse bodem stappen. En wat voor een kosten ze er dan bij kunnen verzinnen? Misschien moet je straks ook gaan betalen om gefouilleerd te worden :-s ;-)
Och, laten we het er maar op houden dat het allemaal voor onze eigen veiligheid en comfort is :razz: