Re: Orlando:4pers- 5/6nachten- villa of hotel?
Met kleine kinderen zou 1 hotelkamer ook nog wel gaan, maar met kinderen van 12 en 13 zou ik ook gaan voor een villa of townhouse c.q. appartement. Toch wat meer leefruimte en inderdaad, of die 2 kinderen samen in 1 queen bed willen liggen??
Fijne vakantie!
100% villa, zou ik zeggen. Qua prijs maakt het niet veel uit (zoals al gezegd) met twee hotelkamers, maar qua gemak 10 keer beter.
Wij gaan al jaren voor een villa, of nu met z'n tweeën zijn of met meer, en genieten van alle voordelen. Savonds na een drukke dag even pootjebaden in je eigen zwembad, met een drankje uit eigen koelkast.
Of sochtends een lekker bakkie met een broodje op je eigen terras. Dat zijn nog maar een paar dingetjes, waarvan ik nu al geniet, als ik er alleen maar aan denk.
En als je eens geen zin hebt om uit eten te gaan, maak je "thuis" toch wat makkelijks klaar in je eigen, goed uitgeruste, keuken ?
Wat de ligging betreft, ze liggen allemmaal rondom de parken ;-), maar daar is op het forum heel veel informatie (net als over de prijzen) te vinden.
Over ruim 2 maand zijn we er weer, hier http://www.sunshinevilladisney.com/, en voor volgend jaar staat deze http://www.orlandodream.com/content/home.htm op het programma (de andere was "helaas" al weer verhuurd)
Veel plezier met de voorbereiding.
Villa-ervaring gevraagd: Shorewalk Vacation Villas te Bradenton
Hallo,
Daar ben ik weer eens. Vorig jaar mei zijn we in Florida geweest. Dit jaar waren we van plan naar West Amerika te gaan...maar....Florida blijft trekken. We hebben er over gedacht om dan maar naar het noorden van Florida te gaan...ook dat hebben we van ons af gezet.....We willen gewoon ergens naar toe..... waar we al zijn geweest :D
Nouja niet helemaal...we waren nog niet in Bradenton geweest. We zijn toen in st. Peter Beach geweest in het Sirata Beach Resort.
Nu zou ik graag willen weten of er mensen zijn die ervaring hebben met Shorewalk Vacation Villas. De recensies, welke ik heb gevonden stammen uit 2007 en er kan een hoop veranderen in een jaar!
Groetjes Stephanie
Re: Townhome of villa in resort met communal pool
Club Cortille, Fiesta Key en Herritage Key zijn ook allemaal resorts met communal pool
Persoonlijk zou ik ook voor een villa gaan. Je hebt dan lekker de ruimte, prive zwembad. Voor een paar dagen is een hotel prima, maar langer dan 3 nachten, vind ik een villa fijner.
Villa huren in Florida - welke lokatie?
Wij willen ook een villa/vakantiehuis huren in Florida en van daaruit plaatsen gaan bekijken en attracties bezoeken. In welke steden/plaatsen kun je dan het beste gaan zitten? We willen bijv. 3 weken gaan en dan op 2 plaatsen verblijven. Een bezoek aan Disney world zal in ieder geval op het programma staan.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen!
Groetjes Bianca
Re: Villa huren in Florida - welke lokatie?
Je kan ook voor een combinatie van villa en hotels gaan. Dus eerst een periode in een villa in de buurt van de pretparken en daarna een rondreis.
Ligt er ook een beetje aan welke plaatsen je wilt bezoeken.
Re: Townhome of villa in resort met communal pool
Wij hebben voor volgend jaar een townhome op Windsor Hills geboekt. Niet via reisorganisatie maar gewoon rechtstreekt via www.storytimeorlandorentals.com Het zijn zeer vriendelijk mensen die ook snel de mail beantwoorden.
Succes met boeken voor 2009
Mooie villa aan golfbaan Westkust
hallo allemaal,
Ik heb al een paar keer geprobeerd om wat te plaatsen en na een heel verhaal ben ik dan alles kwijt.......zucht........ik doe denk ik iets fout maar word er helemaal grumpy van.....dus nog een poging
Kerst 2007 en kerst 2005 hebben we doorgebracht in een villa in Spring Hill, een plaatsje aan de West kust. Wij zijn super enthousiast over deze villa in Spring Hill en dat adresje willen we graag met jullie delen. In 2005 hebben we uit kostenbesparing via internet een huis geboekt. Spannend want je kent die mensen niet en je betaalt wel vooraf! Maar het is meer dan geweldig geweest.
De villa is het 2e huis van een Engels echtpaar David en Sandra Allen. Zij zijn super sympathiek en beantwoorden al je vragen per direct! Bovendien doen ze veel moeite om je te helpen met allerlei dingen zoals voor onze kindjes van 2,5 jr en 3mnd een babybedje, een kinderstoel en autostoeltje ed. Toen we een paar dagen in de villa zaten werden we gebeld door David om nogmaals te checken of alles naar wens was.
Het huis ligt aan de 18 holes golfbaan en kijkt uit op de 17e afslagplaats. Hierdoor heb je aan de achterkant veel privacy en kijk je heel groen weg! De golfbaan is leuk en niet duur dus mijn man heeft bijna iedere dag gespeeld. Maar ook als je niets met golf hebt, maakt dat niet uit want je hebt er geen last van en je kunt gewoon naar je villa toe rijden zonder toegangspoorten ofzo.
Het huis heeft 3 ruime slaapkamers en 2 badkamers. Verder is er een grote living met open keuken... het oogt heel gezellig met verschillende zitjes. Verder is er een wasruimte met droger en een grote garage. Het huis is groter dan wat we thuis hebben ;)
De kosten viel ons enorm mee! Afhankelijk van de periode waarin je huurt betaal je $800 a $900 per week! Dat is dus rond de 550-600 Euro per week en dan zit alles er bij in!
Het zwembad kun je verwarmen en dan wordt het max rond de 28 graden. Dat is super in de winterperiode want zo konden onze kleintjes ook in het water! Er is ook een grote veranda bij het zwembad met allerlei zit en ligstoelen!
Verder is er in huis wireless connection voor je laptop en liggen er allerlei boeken, folders en landkaarten die je mag lenen! Kortom een geweldig huis waar het heerlijk is om te logeren! We hebben ook een keer in Orlando een villa gehuurd maar dat was echt gericht op de verhuur en daardoor deed het nogal kil aan.
Orlando is 2,5 uur rijden dus als je alleen naar Florida gaat voor de parken is dit huis niet geschikt. Toch is een rit naar Orlando als je een keertje wil Outlet shoppen goed te doen. Dit kan overigens ook in Tampa en dat is 1 uur rijden. Qua bezienswaardigheden zit je goed voor St Petersburg, Tampa ten zuiden van Spring Hill en ten noorden bijvoorbeeld Homosassa Spring State Park waar je manatees kunt bekijken.
Oh we willen zo weer gaan! Maar ik hoop dat ik iemand anders ook heb geholpen met dit adresje! Hierbij de website:
www.usaconx.com/lydiacourt/
Als je nog vragen hebt dan hoor ik het wel. Je kunt ook altijd mailen via de website naar David en Sandra
Groetjes Wendy