-
Re: Autohuur: Hertz
@mblokland thanx voor de antwoorden zo duidelijk op een rijtje. Ik had het eea eerder inderdaad ook al gelezen, maar kon het in al die pagina's niet zo makkelijk terug vinden.
Met de zoekfunctie kwam ik ook niet meteen op de juiste pagina, dus misschien doe ik wel iets niet helemaal goed. Zeker in topics met wel 60+ pagina's is het erg zoeken.
Maar ik moet zeggen het is wel erg leuk om al die ervaringen te lezen!
De auto is dus helemaal geregeld! Nu de route nog.
-
Ik denk ook dat je een goede prijs hebt, ik heb recent geboekt bij alamo brits, 17 dagen voor 450 euro midsize suv. Waar wij vaker boeken is rentalcars.com. Is nog altijd goed gegaan en vaak voor een heel goede prijs. Je weet alleen niet bij welke maatschappij je terecht komt. Maar mijn inziens zit er uiteindelijk niet veel verschil tussen de verschillende verhuurbedrijven die gevestigd zijn op de airports. Wij huren wel altijd vanuit Tampa airport.
-
Ik wil een auto huren via hertz(ben Gold Member), maar is de auto NIET beschikbaar.
Wil ik huren ZONDER mijn Gold Member login, dan is die zelfde auto WEL beschikbaar.
Snappen jullie het?? :)
Normaal zou je toch denken dat je eerder een auto krijgt als je Gold Member ben bij Hertz, dan wanneer je dit niet bent?
-
Bellen en vragen om opheldering.
-
Haha, en als ik via de Amerikaanse site boek, dan kan het wel weer! :)
Vaag, maar dus opgelost!
-
Mischien eens cookies wissen op je computer.
-
Als ik bij Hertz een auto huur in Orlando en inlever in Fort Lauderdale krijg ik een erg scherpe prijs te zien. Iemand ervaring met een one-way binnen Florida bij Hertz?
Van hun site haal ik deze info:"One-way rentals are those consisting of picking up in one city and returning the vehicle to another city or location. Availability is based on the location's restrictions and the vehicle type being taken one-way. Fees for one-way will be assessed at time of booking. Cars may not be driven into or dropped in Mexico. Exceptions are regulated by specific renting location. See Rental Restrictions in Location Index for exceptions."
Als ik dat begrijp staat er dat one-way kosten al zichtbaar worden gemaakt bij het boeken, mee eens?
-
Binnen Florida worden door Hertz geen one way kosten berekend.
-
@Ebelix heb je een linkje waar dat staat? Ik kan het nergens vinden.
@Mblokland die tweede bestuurder gratis bij Hertz als je goldmember bent zie ook niet staan op de Hertz site http://www.hertz.nl/rentacar/emember...learnMore=gold
Kun jij ook een linkje plaatsen? Wil graag bewijs bij me hebben om problemen aan de balie te voorkomen!
Thanks weer!
-
Ik ben ook goldmember maar heb elke keer problemen met die gratis tweede bestuurder.
In de voorwaarden staat duidelijk ook "domestic partner" maar dat maakte niets uit toen ik afgelopen November een auto in New york ging huren.Ik moest gewoon betalen voor mijn vriendin met wie ik al jaren samenwoon.
Eenmaal thuis heb ik nog een mailtje gestuurd, nooit antwoord gekregen.