Ik weet helaas niet voor je hoe je je cc geaccepteerd moet krijgen maar ik betaal gewoon met mijn MasterCard hoor.
Succes met die CC. Misschien weet MattRob hoe dit op te lossen is.
Afdrukvoorbeeld
Ik weet helaas niet voor je hoe je je cc geaccepteerd moet krijgen maar ik betaal gewoon met mijn MasterCard hoor.
Succes met die CC. Misschien weet MattRob hoe dit op te lossen is.
Dat is vreemd. Je profiel heb je dus wel kunnen aanmaken ? Dan moet er verder geen probleem meer zijn. Alle credit cards worden wel geaccepteerd door priceline. Het kan natuurlijk zijn dat ook in je profiel een fout zit bij Credit Card.
Waar gaat het precies fout ? Je wordt ook gevraagd om een 'security code' op te geven bij je boeking. Doe je die goed ?
Het is al opgelost!! Heb vanmorgen de bank gebeld en had een nieuwe creditcard van de bank gehad, maar had de oude nog in mijn portomonee zitten #-o:smile:
Bedankt voor je reactie!
Ik vraag em nu wel af, dat als ik nu mijn goede gegevens van mijn creditcard in mijn profiel zet, dan al mijn vorige boekingen akkoord zijn. Dat zou niet helemaal de bedoeling zijn, want dan heb ik 4 kamers geboekt ipv 1.
Jullie enig idee!??
Ben aan het " shoppen" op priceline en dan valt me iets op. Als je bijv. bij Fort Lauderdale kiest voor "resorts" dan staat daar een bedrag van $ 489.--, als je DAT vervolgens aanklikt gaat de prijs opeens naar $ 239.00. Is daar een speciale reden voor? Overigens is het wel zo dat het enige resort wat je dan krijgt het Marriott Harbor Beach is en die prijs is idd $ 239.00 maar dan vraag ik me toch af wat die eerste prijs was.
Is voor 26 mei t/m 28 mei 2008. Heb voor 22 mei al het Marriott "gescoord" via priceline(Mijn eerste bieding ' ever ' -ik ben trots) en die heb ik voor $ 75.-.
Nou, dan heb je al heel vroeg prijs. Gefeliciteerd!
Dank Je Wel!!!\\:d/
Heb net geboden op een 4 **** hotel in Orlando(international drive) en alleen het Renaissance Orlando resort kwam omhoog. Heb $ 40 $ 42 en $44 geboden en het is niet gelukt. Is voor juni 2008 dus heb nog ALLE tijd. Was wel een geweldige ervaring weer. Ik merk dat ik er wel een beetje hebberig van word. Raar wezen toch "DE MENS":-({|==D>:-D
Hotel in Amsterdam.
PFFF, hehe.
Om het gedoe rond me verkeerd aangevinkt hotelkeuze af te maken.
Ik heb toch een hotel kunnen boeken en wel in Amsterdam.
Een 4* nl. Moevenpick Hotel Amsterdam. Gaan we gewoon een daje/nachtje A'Dam doen.
We wilden een pre-flighing hotel nemen bij Schiphol, daags voor vertrek, maar het Hilton neemt maximaal 3 personen op de kamer. Dus dat hebben we maar niet gedaan.:D
Groet Arie