Re: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!
Hey, wij zitten volgende week ook in het Best Western Lakeside! Wij hebben er 2 jaar geleden ook overnacht, en dat is ons prima bevallen. Het is niet het meest luxe hotel, maar prima te doen. VEEL restaurants op loopafstand zoals Golden Corral (perfect ontbijt), Fridays, Outback enzovoorts. Daar heb je in ieder geval geen auto voor nodig.
Het hotel heeft busservices naar alle pretparken (hoewel de dienstregeling volgens mij niet altijd even logisch is) dus ook daar heb je niet perce een huurauto voor nodig.
Old town lijkt mij te ver om te lopen, da's zowiezo langs de 192 niet prettig lijkt mij. Dus als je daar naartoe wilt is is een huurauto een goede uitkomst.
Hoi Michael,
Bedankt voor het reageren.
Wij willen sowieso naar Disney World en naar Sea World en Harry Potter, maar ook nog naar Everglades en Cape Canaveral.
Maar jij zegt dat de tickets in Nederland goedkoper zijn??
We hoorden al dat het voordeel ook was dat je dan niet meer in de rij hoefde.
Het idee is om voor de parken die we zeker willen bezoeken, om daar al de tickets voor te kopen en dan de rest wat we nog willen daar te kopen.
We hebben ook gehoord dat wanneer mensen nog tickets over hebben, van bv een 5 dagen pas, dat je die dan kan kopen met korting.
Heb jij dat al eens gehoord en/of gedaan??
Ik hoor het graag van je, alvast bedankt.
Groetjes Joke
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Joke Hac
We hebben ook gehoord dat wanneer mensen nog tickets over hebben, van bv een 5 dagen pas, dat je die dan kan kopen met korting.
Hier is al veel over geschreven. De tickets zijn strikt persoonlijk en beveiligd met je vingerafdruk. Natuurlijk zijn er mensen die hier wel een oplossing voor weten. Disney/SeaWorld/Universal zien het als fraude, neemt de tickets in beslag en je komt het park niet in. Niet doen....
Wat leuk Rebel wij zijn er van 28 April tot 1 mei.
IK snap best dat andere denken dat ik niets heb gedaan.
Maar zo zit het niet.
Ten eerste wist ik nog niet welk hotel we zaten dat kon ook 1 andere zijn.
Maar ok .Komen op Woensdag in de avond aan.
Dag 2 gaan we naar Magic Kingdom .
Dag 3 naar Universal Studio`s
Zaterdag was de bedoeling dat we 1 Special Agent Tour in Orlando zoude gaan maken.
En nu hoorde ik gisteren dat de tour niet door ging.
Van daar dat ik nu voor wat anders moest kijken.
Wanneer ben jij daar.
Wij zijn er van 1 tot 7 mei, daarna verkassen we naar St Petersburg Beach. We lossen elkaar dus af.
Zoals ik in mijn vorige post al schreef, voor de parken heb je niet perce een auo nodig. Zie de volgende site voor de Shuttle Service van BWL.
http://www.bestwesternlakeside.com/shuttles.htm
Als je besluit om gebruik te maken van de suttles kan je misschien beter een taxi naar Old Town nemen.
Aan de andere kant, met een huurauto ben je wel veel flexibeler!
Bij veel hotels is het mogelijk om een auto te boeken, echter kan je vaak beter vooraf een auto boeken via bv usareisen.de dan daar ter plaatse te gaan huren ivm de hogere kosten die je daar hebt voor de auto.
Maar als je van de cruise afkomt, is daar in de buurt geen afhaal locatie voor een auto? Dat zou natuurlijk makkelijker zijn en anders zien dat je bv op het vliegveld van Orlando terecht komt om daar een auto op te pikken daar heb je in ieder geval nog redelijke keus, bij hotels is de keus er zelden aangezien daar maar een enkele auto staat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
soraya
NU is mijn vraag nog kan ik ook in het hotel 1 auto huren.
Eén niet, als het er nou twee zouden zijn ....:-\"
Citaat:
Want ik weet niet hoe dat hier gaat.
Bij hotel huren kan, is meestal wel duurder dan het hier of via internet te regelen.
Citaat:
En is het ook makkelijk met parkeren . Ik wil dan ook naar orlando gaan.
Als het ergens gemakkelijk parkeren is, dan is het wel in Orlando. Grote vakken en overal in overvloed. Meest ook gratis, met uitzondering van bij de attracties.
Ik kan er zo snel geen topic over vinden, dus daarom maar hier?!?
Wij gaan maandag naar Orlando voor een week en daarna een week naar Miami. Waar vinden wij de beste (leukste) malls? Ik hoor dat er veel zijn, maar dat het wel handig is te weten waar de beste te vinden zijn. Kan iemand ons op weg helpen?
Thanks!
Hieronder vindt je alvast wat topics over dit onderwerp. En anders is er nog Google.
Wat de beste is, is natuurlijk erg persoonlijk. Voor mij is dat de Florida Mall, Orlando.
Anderen zweren bij de Prime Outlets, weer anderen voor de Sawgrass Mill (omg. Miami)
http://www.floridaforum.nl/showthrea...t=winkelcentra
http://www.floridaforum.nl/showthrea...t=winkelcentra
Ik hoop dat je hier wat mee kunt. Er staat nog meer op het forum, alleen.....even zoeken :-)