Deze gaat ook om 18.30 en 19.00 uur.
http://www.artdecotours.com/
Afdrukvoorbeeld
Deze gaat ook om 18.30 en 19.00 uur.
http://www.artdecotours.com/
heb net de site bekeken en gelijk een mailtje voor wat specifiekere info gevraagd; is eigenlijk precies wat ik zocht, bedankt voor de tip!
Heb je er zelf ook al ervaring mee gehad?
Nee nog niet. Maar de site staat al een tijdje bij onze favorieten omdat we ook zo'n tour willen doen tijdens een volgende reis naar Florida.
Een guided tour door het Art-Deco district ?
Ik weet natuurlijk niet hoe lang en waar je in Miami verblijft maar zou het art deco gebied lekker met de benenwagen verkennen.
Trek hier gewoon een dag (winkels, strand, holocaust museum ed.) en avond (Ocean Drive, lekker eten en auto,s kijken, lincoln road) voor uit.
Met zo,n tour is het vaak even door de stad rijden met hier en daar een aanvullend praatje, maar om nou te zeggen dat je dan de "vibe" van een stad voelt ???
Heb je de site die wordt aangeraden wel bekeken? Die gaat over de benenwagen.....
Vele wegen leiden naar Rome. Je kunt een Guided Tour met de benenwagen doen, maar ook met de fiets.....Zoals altijd ben je afhankelijk van de kennis en het enthousiasme van de gids. In de regel weet hij/zij altijd meer van de buurt dan dat je zelf weet of dat je uit een boekje kunt halen. Juist in de grote steden van de VS zijn de Guided Walking Tours bijzonder populair. De Tour Guides leveren echt wel wat meer dan een aanvullend praatje.
Niks voor jou, begrijp ik. Dat kan maar Natasja is er misschien helemaal blij mee.
Daarom willen wij deze (benenwagen)tour op onze volgende keer in Miami gaan doen... je krijgt meestal heel veel informatie van de tourguides. Informatie die niet uit boekjes te halen is.
wij hebben em geboekt bij christine :-P
Het kan zijn dat er nog hoogstens 2 a 3 mensen bijkomen maar dan zou ze een mailtje sturen....ook gelijk reactie op de mails die ik had gestuurd....zit wel snor daar! (hoop ik :-P )
Leuk Natascha,
Laat je tzt wel weten hoe de wandeling was?!