Wij zijn 3x met Martinair naar Orlando gevlogen en 3 x is ons geld geboden om een andere vlucht/maatschappij te nemen omdat Martinair overbooked was.
We hebben er om verschillende redenen nooit gebruik van gemaakt.
Afdrukvoorbeeld
Misschien ligt het aan de periode waarop je gaat??? Wij zijn 1x in september geweest en 1 x in juni. Beide keren was het vliegtuig niet vol. Afgelopen september zijn we via Miami gevlogen...ook niet vol.
En ik heb al twee keer een niet-vol vliegtuig meegemaakt.
Maar dat is idd het tweede punt: als ze wel vol zijn, zijn ze overbooked, en iemand van het reisbureau vertelde dat Martinair ook gewoon met data schuift...
Ik heb 1 keer een vertraging gehad van drie uur, door noodweer, maar verder nooit problemen gehad met Martinair en zal het ook niet meer hebben, want ik vlieg er niet meer mee..
^^^Ik ook nooit meer met martinair . Heb er 4 maal mee gevlogen en 3 maal vertraging gehad en niet een kleine vertraging maar telkens van ongeveer 10 uur . Gelukkig waren en met onze vluchten nederlanders en duitsers mee die erop stonden dat we eten en een hotel kregen . Wat zijn wij belgen toch een veel te braaf volk de meeste zeggen gewoon niets en krijgen dan ook niets .
Ik ben al 2 maanden aan het kijken of ze op tijd vertrekken naar Miami. En nog nooit vertraging gezien bij Martinair. Op de terugvlucht 1x 6 uur gelijk, dus dat is dan wel heftig als je net dat vliegtuig moet hebben. Maar vandaag ook weer on time net zoals afgelopen woensdag. Hoop dat het over 2 weken ook zo is natuurlijk.
Dat dacht ik al met een overstap in Atlanta.
Ik heb de Martinair ervaring, te laat, de upgrade uitverkocht, onvriendelijk personeel etc, etc, etc, al meegemaakt in het verleden.
Met Delta vlieg ik al de laatste jaren en ben hierover meer dan tevreden.
Misschien heb ik vooroordelen over martinair maar met de laatste berichten op het forum te lezen hebben ze nog niets geleerd uit het verleden en krijgen ze nog steeds dezelfde kritiek.
Begrijp je "sardientjes" niet?
Vergelijk dan eens de stoelen en de ruimte bij de twee maatschappijen en je zal weten wat ik bedoel, en dan heb ik het nog niet over de betere service en dat het entertainment center bij Delta gratis is...
O nu heb ik hem. We hebben nog nooit met martinair gevlogen dus vandaar... Delta is dus vrij luxe als je gewend bent met een vrachtvliegtuig te vliegen(onur air enz)
Wij hadden in september op de terugreis Comfort Class in Martinair en we hadden zoveel beenruimte dat we de passagiers voor ons niet konden aanraken. We hadden ook een apart tafeltje. Van sardientjes was geen sprake.
Maar iedereen heeft zijn eigen ervaring en die van ons is altijd goed geweest en nooit geen vertraging. Wij hebben slechte ervaring gehad met een amerikaanse maatschappij, maar dat wil niet zeggen dat we daar nooit meer mee gaan vliegen.
Maar voor die comfortclass moet je wel weer extra betalen...
Dat is waar en de prijzen gaan steeds verder omhoog. Maar 10 uur met je benen languit is toch wel lekker. Maar voor € 65,--???? Wij twijfelen of we het de volgende keer weer doen. Voor die € 260,- die ik dan kwijt ben (heen en terug) winkel ik liever.