Re: Tolwegen / SunPass (deel 2)
wij waren al een stuk verder gekomen dan bij de vorige poging en dachten misschien van een vorige keer het kenteken te gebruiken (Californië) maar ja je weet maar nooit waar deze rental nu rijdt:rolleyes:
dus misschien inderdaad ons Nederlands kenteken gebruiken, en anders toch heeeeeel even wachten:cool:
Hier vanuit de US net ingelogd, dat gaat zonder problemen. De App werkt hier ook prima (werkte voor onze vakantie vanuit NL ook). Er is niets afgeschreven inderdaad, maar krijg overal wel de melding Sunpass Go, dus dat moet goed gaan, zou je zeggen. Het bedrag wat op onze account staat, is denk ik allang op ... We kijken maar eens aan wat er gebeurt !
App werkt bij mij nog steeds niet hier in de USA, inloggen op de laptop gaat goed. Net voor de zekerheid nog maar $10.00 er bij gestort, heb er nu $55.- op staan, er is ook bij mij nog niets afgeschreven terwijl we al vanaf 8 juli hier zijn. We hebben veel op de tolwegen rond Miami gereden vandaar maar even bijgeboekt, en anders hebben we onze volgende reis er al weer wat op staan.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
mattrob
....De App werkt hier ook prima (werkte voor onze vakantie vanuit NL ook).....
Da's mooi. Ik krijg als ik de app wil inloggen(vanuit Nederland), steeds de mededeling: account not authorized. Met of zonder VPN, maakt niet uit.
Gebruik jij de nieuwe app van Sunpass of wellicht nog de oude?
Het is de nieuwe app, ziet er prachtig uit. Zeker ten opzichte van voorheen, dat was echt stenen tijdperk volgens mij ;-) ! Of Windows 3.11 zeg maar.
Citaat:
jastsali
Da's mooi. Ik krijg als ik de app wil inloggen(vanuit Nederland), steeds de mededeling: account not authorized.
Same thing overhere... :mad:
Citaat:
corrus
Voor mij ook, de app werkt niet (zit nu in Florida)
De website werkt bij mij prima in NL.
Net mijn saldo opgehoogd en Easypay geactiveerd, ook een wachtwoord aangemaakt ipv een pincode.
De app start wel op maar zodra ik probeer in te loggen krijg ik de melding "error Account not authorized"
Als ik het goed begrijp is het geen probleem als ik geen kenteken kan invoeren maar wel voldoende saldo heb? (en dus Sunpass Go op het display te zien krijg)
Citaat:
KevinB
De website werkt bij mij prima in NL.
Klopt, ik kan nu ook zonder VPN de website benaderen. De app nog steeds niet
Citaat:
corrus
Ik heb begrepen dat je alleen toegang krijgt als je creditwaardig bent. :p