Mm mij hebben ze wel 35 euro uit mijn zak gehaald . Het bedrag zou niet op hun rekening gestaan hebben na enig zoekwerk van mijn bank hadden ze het toch , deze zoektocht heeft mij 35 euro gekost terwijl het geld toch netjes op hun rekening stond.
Afdrukvoorbeeld
Mm mij hebben ze wel 35 euro uit mijn zak gehaald . Het bedrag zou niet op hun rekening gestaan hebben na enig zoekwerk van mijn bank hadden ze het toch , deze zoektocht heeft mij 35 euro gekost terwijl het geld toch netjes op hun rekening stond.
Ik kan je even niet volgen. Misschien moet je het even toelichten..
Ik had bij hun een hotelkamer geboekt netjes betaald . Na een week mailden ze me dat ze het geld niet hadden ontvangen , ik dus een bewijsje gestuurd dat het toch echtr wel van mijn rekening af was . Na nog een week ....3 dagen voor vertrek mailden ze me dat ze het nog steeds niet hadden na mijn bank gecontacteerd te hebben en een bewijs van betaling van mijn bank gestuurd te hebben zeiden ze nog steeds dat het niet op hun rekening stond . 2 dagen voor vertrek begon mijn bank een onderzoek naar het verloren geld en hebben ze usa reisen hun bank 35 euro moeten betalen voor hun gedane onderzoekken . Het geld stond de hele tijd op hun rekening . Ik mail hun dat ik het niet netjes vond maar heb na 4 mails nooit iets terug gehad .
Gaat wel over een hotelkamer maar dat maakt niet veel uit denk ik .
Overboekingen naar het buitenland is altijd lastig. Wij gebruiken altijd een Credit Card. Dat gaat (bijna) altijd goed.
Ik koop nogal erg veel uit nederland en duitsland en heb dit nog nooit gehad . Vond het niet erg netjes van hun het ging om 350 eúro en erbovenop nog eens 35 euro voor hun bank . Ik wou het niet met visa betalen omdat het dan van mijn limiet ging en wou het volledige bedrag van 2500 euro hebben op vakantie dat was de reden dat ik het zo heb gedaan maar ik doe dit nooit meer .
Je kunt toch ook gewoon met je creditcard betalen en dan het bedrag meteen van je bank naar je cc storten ? Dan wordt de limiet van je cc niet anders. Scheelt weer de kosten van een buitenlandoverboeking.
^^^dat wist ik dus niet maar gaat het hier ook niet om het was gewoon niet netjes van hun .
Die Voucher waar iedereen het hier over heeft, krijg je die via de post verstuurd of via de mail???
Via de mail
Oh gelukkig, we wonen namelijk op de antillen en de post doet er nogal lang over vanaf Europa.... (en we gaan over 2,5 week al weg)
Thanx voor het snelle antwoord!!
Heeft iemand trouwens enig idee wat ze hiermee bedoelen. Dit staat op de site als ik een auto heb uitgezocht onder het lijstje verzekering en toeslagen:
Kaution:
mit Kreditkarte des Fahrers USD 25/Tag bzw. USD 100/Woche
(Barkaution in Einzelfällen auf Anfrage)