-
Vliegtickets nu kopen of ......
Op het reisbureau wilde ik gidsen gaan halen om in de meivakantie naar Florida te gaan. Maar die komen dus pas in december uit :???:.
Ik heb toen gevraagd wat ik ongeveer voor een ticket kwijt ben rond die tijd maar daar konden ze mij dus geen antwoord op geven want per 1 januari gaan ze de prijzen van tickets naar Amerika vrijgeven!!!
Zou het dan niet verstandiger zijn om tot die tijd te wachten met tickets? Hier op het forum begrijp ik dat veel mensen gelijk boeken omdat het meestal alleen maar duurder wordt en dat begrijp ik ook maar ten eerste vraag ik mij af of de tickets (veel) goedkoper worden en ten tweede vind ik het best een groot bedrag om zolang van te voren al iets te betalen/reserveren want op een reisbureau doe je dit toch ook pas 1 of 2 maanden van te voren.
Wie kan mij tips/info geven :-k want dit wordt onze 1e reis naar Amerika en zoals jullie lezen ben ik nog een echte leek :roll:.
Alvast bedankt.
Bianca
-
Re: Vliegtickets nu kopen of ......
Dat de prijzen voor de Amerikatickets pas per 1 Januari is gel*l en ronduit een leugen. Je kunt 330 dagen van te voren boeken en dan krijg je ook gelijk een prijs.
Als je vast een "ongeveer" prijs wil weten, kijk dan eens bij de online ticketaanbieders zoals Ebookers, Vliegwinkel of Cheaptickets .nl
Bij de bekende aanbieders (AV, AE etc.) kun je al wel vast een offerte opvragen (vrijblijvend) voor volgend jaar Mei. Wij hebben Maart al geregeld (online) en voor Mei een offerte van Teo van AV, met vliegprijzen (maar niet naar Orlando), dus als een reibureau dat niet kan, zou ik daar zeker wegblijven.
-
Tja dat is moeilijk te zeggen.
Op dit moment zij de reisbureauprijzen nog niet bekend. Alle touroperators maken rond deze tijd de prijsafspraken met de airlines, en deze prijzen worden dan zo eind okt-nov-dec bekend, dit zijn dan de zogenaamde "gidsen"prijzen.
Op dit moment kun je zelf (of via een reisbureau) bij de luchtvaartmaatschappij boeken, met event de kans, dat straks als de gidsen uitkomen, daar een goedkoper ticket te krijgen is, maar dat hoéft niet. Plus daarbij komt dat de touroperators een beperkt aantal stoelen inkopen, voor een gunstig tarief. Het blijft dus gokken.
Mei is schoolvakantie tijd, dus goedkope tickets zijn snel uitverkocht en wordt het dus duurder.
Ook heb je nog wel eens aanbiedingen.
Zo hebben wij in jan. 2004 in januari tickets voor de meivakantie gekocht, bij British Airways naar Tampa, 4 volw + 2 kinderen 1600 euro.
Afgelopen jaar daarentegen hadden we voor onze reis de tickets al in okt. 2006 gekocht.
Kortom als je een prijs tegenkomt die je oké vind, zou ik 'm boeken, en verder niet meer kijkenO:)
-
En sommige vluchten zitten gewoonweg al zo goed als vol voor de meivakantie......
De vlucht die ik heb United op 26 april van AMS naar IAD is bijna vol.........
Dan kun je wel wachten op de touroperators, maar dan heb je ook kans dat je niet meer kan vliegen wanneer jij dat zou willen en je dus je schema aan moet passen.
Prijzen voor de meivakantie liggen tussen de €450 en €550 als je nu boekt.
-
ik ben hier helemaal nieuw.
Wij zijn ook aan het kijken voor de voorjaarsvakantie en aangezien we in het zuiden wonen was ik ook al op de duitse site van ltu terecht gekomen. Als ik nu alleen de heenvlucht boek op 25 april naar miami komen we voor 2 volwassenen en 2 kinderen (13 en 10) uit op zie onderstaande. Als ik jou dan goed begrijp is de prijs voor deze periode al duurder dan jij hebt gereserveerd?
Het is echter wel typisch dat de kinderen tot 15 jaar bij voordeliger zijn dan alle andere luchtvaartmaatschappijen
Reisende und Gesamtpreis
VornameNachnamePassagiertypPreisllllllErwachsener2 29,00 € llErwachsener229,00 € mlKind (03. Mai 1994)188,00 € llKind (06. Mai 1997)188,00 € Der Gesamtpreis aller Reisenden beträgt:
(inkl. ausl. Steuern, Gebühren, Luftsicherheitskosten, Kerosinzuschlag und Servicepauschale) 834,00 €
-
Vliegtickets zomer 2008
Wij gaan volgend jaar zomer naar Florida. Ticketprijzen zijn hoog, snel rond de 900 euro. Nu zie ik via cheaptickets.nl voor de zomerperiode met Delta voor 650 euro. Voor bijna elke dag. Wat denken jullie, gelijk boeken :-k ?
-
Re: Vliegtickets zomer 2008
Boekingen zijn pas open tot en met 3 augustus 2008 ..... en ik wil van 27/28-7 tot 17/18-8 .....
Wel mooi prijsje als je in juli kunt vliegen voor € 656!! Ik zou boeken, of misschien eerst nog even bij enkele reisagenten navragen of er misschien een goedkoper alternatief is of een andere mij. die in de buurt van die prijs komt en waar je liever mee vliegt.
-
Als je op dezelfde site kijkt bij wat US Airways aanbied kom je op ongeveer dezelfde prijs: € 820 per persoon. En bij US is er geen sprake van "Security tax", wel van dezelfde "customer service tax".
Jammer .... maqar het was ook te mooi om waar te zijn.
-
Thanks, ik ga het allemaal even goed in de gaten houden de komende weken. Twee jaar terug was er ineens een aanbieding met BA voor EUR 525, dus gelijk geboekt toen. Ik hoop dat er eerdaags weer zoiets komt, al hoop ik op Delta of Continental, voor de airmiles !
-
Wij hebben net een paar weken geleden geboekt voor eind oktober via de nieuwsbrief van Cheaptickets. We vliegen met martinair op Orlando 12 dagen voor 330 euro p.p. incl. Als je nog tijd hebt, overal aanmelden zou ik zeggen....
Jolnda
-
Is dit een goede prijs - vliegtickets?
Hallo,
We willen in apr-mei 2008 twee weken naar Florida, het liefst met een rechtstreekse vlucht. Heb nu een prijs gevonden voor Martinair rechtstreekse vlucht voor Euro 590 pp en 490 pp voor de kinderen. Dit is incl. de toeslagen. Kan iemand me vertellen of dit een beetje redelijke prijs is?
Alvast bedankt!
Laura
-
Vliegtickets 2008
Beste allemaal,
ik zit even met het volgende en hoop dat iemand mij advies kan geven..
Dec/Jan 2006/2007 MCO/Orlando 17 dagen prijs tickets 2volw en 4kinderen rond de 2500euro met United.
Aug/Sept 2007 Mia/Miami 15dagen prijs tickets 2 volw en 4 kinderen rond de 2500 euro Britisch Airway.
Nu wil ik graag alvast reserveren voor eind juli of voor aug 2008 24 dagen voor 3volw (oudste zoon is bij vertrek 12)en 3 kinderen maar kom prijzen tegen die echt niet leuk meer zijn,vooral het aanvliegen op Orlando is vreselijk duur Miami is een redelijk alternatief aangezien we 14 dagen Orlando en 10 Golf van Mexico willen doen maar blijft zeker met 4 kids een heel stuk rijden om vanaf Miami naar Orlando rijden(of andersom).Is het verstandig om nog even geduld te hebben of hebben wij de vorige keer geluk gehad met de prijzen?
Wat kan ik het beste doen,de beste prijs die ik nu ben tegen gekomen is Iberia via Reizenslag 3659 incl. juli 20/aug 13 Ams -Mia Mia- Ams.
Laatste vraag bij welke maatschappij is het mogelijk om van luchthaven te veranderen,
aankomt Mia vertrek Mco of andersom zonder extra tussen landingen,..
Alvast bedankt voor het meedenken,
gr Angelique
-
Re: vliegtickets 2008
Bij de Amerikaanse luchtvaartmaatschappijen is AMS/MIA of AMS/MCO het vrijwel even duur...
De enige reden dat de één plaats duurder zou zijn dan de andere is dat bijvoorbeeld bepaalde stoelklasses sneller op zijn, waardoor het duurder kan uitvallen...
Bovendien van AMS naar MCO en dan terug vanaf MIA is geen enkel probleem...
of bedoel je dat niet...:-?
-
hebben besteld bij connections.be .hebben 2xper jaar promotie.
16 aug. en 15 jan. moet dan wel snel zijn.
hebben 16 aug. besteld voor paasvakantie 2008en hebben voor de kinderen7en 8 jaar 337euro betaald alles inbegrepen,en voor ons zelf 465 euro met u.airlines .wel brussel-orlando
-
deze reizen waren buiten het hoogseizoen dus veel lagere prijs dan in juli/aug
op de website van american estates staan de prijzen / data van martinair en united al:
united: vertrek tussen 20-6 en 18-8 kost €596/447 (+199) = €4348 totaal(€234/176 +199 buiten die periode)
martinair: vertrek tussen 27-6 en 23-8 kost €645+209 = €4666 totaal(€234/176+209 buiten die periode)
ja joh dat is het hoogseizoen .................................
-
Het is inderdaad een heel verschil zo kost BA op 17 aug 600 (excl)
en 18 aug 250 (excl)maar we willen nu echt 3 weken en de scholen beginnen bij ons op 1sept.
Ik denk dat we 20/7 tot 13/8 Ams- Mia Mia -Ams maar moeten boeken voor
3659 bij reizenslag.....
bedankt voor het meedenken,
gr angelique
-
vliegtickets
Floridafanaten,
We hebben gisteren het besluit genomen om naar Florida te gaan met 4 volwassenen en 2 kinderen (2 en 4 jaar). De reis is gepland van 23 april t/m 9 mei. 15 hele dagen. De vlucht is nog niet geboekt, maar dat gebeurt dit weekend. De vlucht gaat naar Orlando en we vertrekken vanaf Miami weer terug. We hebben heel wat gesurft bij Cheaptickets, Expedia, E-Bookers e.d. Maar géén rechtstreekse vluchten meer vanuit Amsterdam. Alle vluchten met tussenstop via Londen/Atlanta/Philly e.d. voor ongeveer 2600/2700 euro incl. tax. Vanuit Frankfurt vliegt Lufthansa rechtstreeks voor 3270 euro.
Zijn dit reeele bedragen? Wat had het gekost als we eerder hadden geboekt? had dit veel gescheeld? Wie kan ons hiermee helpen?
Stel voor als het zeg maar 2000 euro zou kosten als we er op tijd bij waren geweest, dan kunnen we misschien een jaartje overslaan. Wie helpt ons hiermee? Wel enige spoed omdat we dit weekend vanwege de vluchten moeten beslissen.
Alvast bedankt voor jullie informatie
-
Re: Vluchten naar Florida 23 april - 9 mei
Wij vliegen over 3 weken O:) met 2 volw en 1 kind (4 jaar) naar Orlando (via Chicago).
We hebben 11 maanden van te voren geboekt en hebben betaald 1250 incl alle tax etc. Goedkoper heb ik het nergens kunnen vinden. Voor jullie zou dat neer komen op € 2500.
Dus 2600/2700 is een redelijke prijs denk ik.
Jackie
-
Hallo,
Wij vliegen met Delta Airlines op 25 april met 2 volwassenen en 3 kinderen via New York (waar wij 4 dagen blijven) naar Orlando. Daar huren we een auto en vanaf Miami vliegen we op 10 mei terug naar Amsterdam (via New York). Dit alles voor Eur. 3569,40 (incl. tax).
Onze kinderen zijn 10, 12 en 14 jaar oud. We hebben gewoon bij een reisbureau geboekt. Het scheelt heel veel als je op vrijdag 25 april kunt vertrekken ipv 26 april!
Groet,
Corine
-
Pfoe Corine, dat zijn flinke tarieven. Wanneer heb je geboekt?
Wij vliegen voor minder dan €500 pp en wij gaan op 26 april.
-
2 volw + 2 kinderen. 25april tot 10mei met Britsh Airways. 1877 Euro. Overstap in Londen.
-
Hoi Corine,
Wij willen dit over 2 jaar ook gaan doen. Alleen, wij zijn met 3 volwassenen en 2 kinderen (dan 12 en 15). Wat hebben jullie in NYC voor overnachtingen geregeld? Eén hotelkamer of 2, en welk hotel?
Groetjes, Renée
-
voor 23, 24, 25 26 en 27 april 2008, is vrijwel geen beschikbaarheid meer (tegen een normale prijs).
Ik weet er misschien nog wel ééntje... 1 overstap Stuur maar even een PB'tje...
-
Hoi,
Wij gaan 29 april weg. Twee volwassenen en twee kinderen.
In het totaal waren wij 1384 euro kwijt. Heen met Delta ( overstap Atlanta ). Terug Air France/KLM ( overstap Parijs ). Geboekt via vliegwinkel.nl. Deze vertrekdag was een stuk goedkoper dan een paar dagen eerder. Ik denk dat het toen al bijna vol zat op deze dagen. Wij gaan heen naar Orlando en terug via Miami.
Groetjes Mirjam
-
Wij gaan van 25 april t/m 13 mei 2008 en hebben in September al geboekt. Vlucht met United (heen via Chicago en terug via Frankfurt). Wij betaalden voor 2 volwassenen en 2 kinderen €1525 (incl taxes). Ik denk dat € 2600 dus een redelijke prijs is.
-
Wij hebben eind juni al geboekt en we vliegen op 26 april met United via Washington en op 9 mei via dezelfde route weer terug met gunstige vertrek- en overstaptijden.
Wij betalen €480 per persoon.
-
wij gaan van 23maart tot6april.met united airlines via washington
Met 4volw. en 2 kinderen van7 en8 jaar .
Voor de prijs van € 2266 en hebben geboekt bij Connections.
Die doen 2 keer per jaar promo.
Een keer rond 15 Aug. en rond 6 jan.
prijs per volw+taks 398€
prijs per kind+taks 337€
-
Hoi Renée,
We hebben nog geen overnachtingen geregeld. Alleen de vluchten. Zodra ik iets geboekt heb laat ik het je weten.
Hoi Marjol,
Ja, het is een heel bedrag. Maar wij hebben nu hele gunstige vliegtijden en dat is met 3 kinderen wel handig. We wilden heel graag een paar dagen naar New York en vliegen via New York vanaf Miami terug. Er was nog wel een andere goedkopere mogelijkheid maar dan hadden we maar een uur om over te stappen in een ander vliegtuig. We hebben dat risico niet genomen. We hebben een paar weken geleden geboekt en het waren de laatste 5 plaatsen. Blijven jullie een paar dagen in Washington?
Groet,
Corine
-
Nee, wij reizen meteen door naar Orlando :)
Wij hebben ook heel gunstige tijden, maar we hebben ook al wel in juni geboekt.
Nou ja, als jullie er tevreden mee zijn, vind ik het prima! :)
-
Dat zou ik heel fijn vinden Corine. Wij hadden gekeken om iets te vinden voor 5 (bijna) volwassenen en vonden het Doubletree Times Square mooi en ruim voor 5 personen, en zo ook Salisbury Hotel (ligging was ook goed). Zij hebben ook suites met 1 extra slaapkamer.
Ik hoor het graag van jullie.
gr. Renée
-
Iedereen moet er wel bij vermelden hoe oud de kinderen zijn.
Voor ons geldt dat er een bijna 4 is en eentje bijna 2. En t/m 2 jaar betaal je bijna niks. Is een groot verschil.
Voor een rechtstreekse vlucht van Frankfurt naar Orlando/Miami naar Frankfurt betaal je 654 euro per volwassene en 516 euro voor de 4 jarige en voor de kleinste 76 euro.
Totaal dus 3268 euro
-
Wij betaalden (zoals eerder geschreven) € 1525 voor 2 volwassenen en 2 kinderen (8 en 11 jaar). Tarieven waren (inclusief tax) volwassenen € 405 en kinderen € 345 voor de United/Lufthansa vluchten Amsterdam-Chicago-Orlando (25 april 2008 ) en Orlando-Frankfurt-Amsterdam (13 mei 2008 ). Daar kwam voor World Ticket Center nog € 25 euro dossierkosten bij.
Het lijkt er dus toch op dat vroegboeken loont (4 september 2007). Moet wel zeggen dat de vluchten die in het weekend vertrekken duurder waren. Wij zitten net vóór en ná het weekend..
-
Wat jij omschrijft zijn vluchten met tussenstops. Met een tussenstop via Londen bij vliegwinkel.nl komen we op 2633 euro
-
Jij noemde volgens mij zelf het tarief vanaf Frankfurt, da's toch óók met een tussenstop, of wilde je daar heen rijden? De enige directe vlucht naar Florida vanaf Amsterdam is met Martinair, maar die vliegen per 1 april 2008 ook alleen nog maar op Miami en niet meer naar Orlando...
-
Hai Ik ben Wil en ga w.s naar florida in februari a.s. ik heb nog geen vlucht maar op d-reizen stan ze onder de 400 eu
Groet wil
-
Maar het gaat hier niet om februari, Wil. Het gaat hier om de megadrukke meivakantie-periode. En dan gaan de prijzen uiteraard omhoog :)
-
Ja, wij gaan rijdend naar Frankfurt, is 2,5 uur rijden, Amsterdam is voor ons ook dik 2 uur rijden. We wonen in het Zuiden van Limburg. Dus we hebben een rechtstreekse vlucht!!!
-
Hallo,
Wij hebben gisteren een vlucht geboekt voor twee volwassenen en twee kinderen (6 en 8 jaar) van 23 april t/m 13 mei. Wij vliegen met British Airways van amsterdam via Londen naar orlando en terug vanaf orlando via Londen naar amsterdam. Wij betalen 2222 euro.
Groetjes Ingrid
-
Wij vliegen met Northwest via detroit.....2 volwas. en een kindje van 4 1600 euro in de meivakantie 28-4 t/m 5-5
http://www.mousehousemagic.com/ticke...218092106i.gif
-
We hebben eindelijk geboekt. De prijs is €654 per persoon, €516 dochter (3 jaar) en €76 dochter (1 jaar). Van Frankfurt rechtstreeks naar Orlando en van Miami weer terug. De korte vliegtijden hebben de doorslag gegeven. Heen 10 uur, terug 9 uur. Met tussenstop heb je toch wel wat meer uurtjes nodig.