Nogmaals bij AE zijn ze nog dezelfde prijs..
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pascalbrouwers
Afdrukvoorbeeld
Nogmaals bij AE zijn ze nog dezelfde prijs..
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pascalbrouwers
Als we het over dezelfde AE hebben gaan jammer genoeg de prijzen omhoog.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Disneyfan1970
Dat hebben ze tenminste tegen mij verteld, of dit een verkoop stunt is weet ik niet hier zou je natuurlijk gelijk in kunnen hebben :!:
Ik zelf heb nog de oude prijs betaald voor de kaarten, daar ze nog een klein voorraadje hadden.
Ik moet de tickets toch hebben.
Mocht de prijs dan alsnog niet omhoog gaan , dan is dit mooi meegenomen voor iedereen die nog tickets wil bestellen.
Hallo Chantal,Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chantal
Ja sorry van de laatste tickets :wink:
Mocht je ook tickets nodig hebben van Seaworld, en deze op voorhand wilt bestellen kijk dan eens onder de topic seaworld bij overige parken.
hier krijg je 20% koring op een entree bewijs.
Wanneer gaan jullie naar florida.
de groete oet Mestreech :lol:
Pascal
Hoi Pascal,
Seaworld is al geregeld, aangezien we ook naar Discovery Cove gaan krijgen we daarna ook gratis toegang tot Seaworld.
Wij gaan in juli dus we moeten nog eventjes wachten....
Groetjes
Ik was her en der aan het kijkn voor Disneytickets en nu lijkt het alsfo ze bij Hotelplan de goedkoopste hebben.
Voor 4 dagen Base Ticket + Park Hopper ben ik daar pp eur 195,00 kwijt.
En volgens mij moet ik ze dan wel via een reisburo reserveren.
Of zouden daar nog extra kosten bij komen? Weet iemand dat?
Ik heb zelf net mijn tickets cvoor deze zomer besteld bij UnderCoverTourist, een online service waar je allerlei tickets kunt boeken. Dit bedrijf zit in Engeland en stuurt de kaartjes naar je op, zonder extra (verzend)kosten. Bij dit bedrijf betaal je voor een 4-daags MagicYourWay Base-ticket $ 204, wat ze zelf omrekenen naar € 178, maar volgens de huidige dollarkoers (3 april 6.00u) € 169 is. En dan krijg je ook nog eens twee extra dagen gratis. Overigens kosten de 7- en 10-daagse tickets maar een paar dollar meer (resp. $207/€172 en $215/€178)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door beppie
In Nederland geeft American Estates een laagste prijs garantie. Daar krijg je een 5-daags Base-ticket voor de prijs van een 4-daags ticket: € 163. Per bestelling komt daar wel € 5 bovenop voor verzendkosten.
Bij het reisbureau gaat voor niets de zon op, voor de rest betaal je eigenlijk altijd wel een bestel- of reserveringsopslag. Als je ondanks de aanzienlijke prijsverschillen met online-boekers toch via het reisbureau je kaartjes wilt bestellen, vraag dan van te voren gewoon even wat de totale kosten zijn.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door beppie
Michael66, Even een vraagje,
Wij waren bij het duitse reisbureau 693,00 euro kwijt voor 2 volwassenen en 1 kind voor 10 dagen ultimate plus option en waterparken inclusief. :)
Dat is wel goedkoper als in nederland bij een reisbureau, Maar weer veel duurder als jou berekening.
wat kost zo'n tickit voor kinderen onder de 9 jaar?
En lees ik het dan goed dat je dan in ons geval ongeveer 187 euro goedkoper zou uitkomen???
Wij zijn dan toch al te laat want wij hebben ze al betaald in januari helaas dan!
Beppie had het wel over tickets incl. park hopper. Die kosten bij undercovertourist 207.96 Euro (en deze zijn ook zonder extra dagen).
Ik heb even geen idee welke tickets jij nu precies hebt. De enige "ultimate" tickets die ik kan vinden zijn voor 2 of 3 weken onbepert toegang tot alle parken en waterparken, inclusief hoppen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marisca
De prijzen die ik noemde zijn voor de BASE-ticket, dat is een x-aantal dagen 1 park per dag en binnen 14 dagen alle dagen opmaken anders vervallen de resterende dagen. Het 10-daagse ticket kost $175/€144 voor kids, het 7-daagse ticket $166/€137.
Alls opties maken de kaartjes uiteraard duurder:
* 10 dagen met waterparken (6 "extra's"), zonder hoppen: Volwassenen $ 259/€214, kids $221/€182, totaal voor 2 volw+1kid: $739/€610.
* 10 dagen met waterparken (6 "extra's"), met hoppen: Volwassenen $ 296/€244, kids $256/€211, totaal voor 2volw+1kid: $848/€699. (Dit komt erg dicht in de buurt van wat jij hebt betaald)
Met de "no expiration"-optie worden de tickets meteen veeeeeel duurder, dus dat zal niet op jouw tickets van toepassing zijn.
Overigens heb ik gekozen voor de "kale" BASE-tickets, omdat wij toch geen gebruik gaan maken van de Disney-Waterparken (mijn zoon wil alleen nog maar naar Wet 'n Wild), DisneyQuest ons een beetje is tegengevallen, we niet uit willen gaan op Pleasure Island en Wide World of Sports midden in de zomer meestal toch maar verlaten is. Hoppen is ook niet (meer) aan ons besteed: we gaan liever niet al te lang naar de parken en "hoppen" 's middags liever nog even de koelte van een Mall of WalMart binnen.
Totaal ben ik nu voor 10 dagen park $605/€499 kwijt, en het verschil met de € 693 van jouw tickets maak ik waarschijnlijk wel op aan Wet 'n Wild.
Ieder zijn Disney, ieder zijn ticket. Magic Your Way.
hallo ik zie dat er op ebay ook vaak disney tickets worden aangeboden, (uiteraard tegen gereduceerde prijzen.)
wie heeft daar ervaring mee?? ik durf niet zo goed, stel dat ze niets opsturen.
alvast bedankt.
Al vaker onderwerp van gesprek geweest. Doen als je van koopjes en risico houdt (werken de kaartjes wel of niet?), niet doen als je een onbezorgde vakantie wilt.
Er zijn online diverse mogelijkheden om vooraf goedkope kaartjes aan te schaffen, even zoeken tussen de onderwerpen.
Ik wil ook de 21 dagen pas bestellen. maar ik begreep van Teo - American Vacation dat hij niet zeker wist of je deze mocht gebruiken.
Maar jij weet dus zeker dat dit kan. Waar heb jij ze besteld??
Nicole
Ik heb mijn Disney Ultimate bij Undercover tourist besteld.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nicole
Binnen een week had ik ze in huis.
Eric
Wel grappig: op de site staat UK/Ireland only bij de Ultimate Tickets. Maar bij het verdere reserveren komen ze daar nergens meer op terug. En je wordt dus blijkbaar ook niet gecontroleerd bij Disney zelf of je wel uit de UK komt..Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eric
Maar je kunt op de kaartjes niets speciaals zien.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Njit
Ik heb ze naast een oud, daar ter plaatse gekocht ticket gelegd, en ik kan niets vinden van een code of zo.
Volgens mij zijn alle tickets gewoon exact hetzelfde.
Eric
Ze worden ook gescanned en geactiveerd he.. En daarmee wordt dan bepaald wat je er allemaal mee mag. De kaartjes zijn inderdaad allemaal hetzelfde..Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eric
Buiten het feit, dat het inderdaad handig kan zijn, om via slimme manieren telkens $8 uit te sparen.
Denk ik zelf niet dat de tijd winst, en de makkelijkheid het wint van sommige constructie's.
En als om een paar keer $8 gaat, ik snap je wel, ben ook nederlander :D
Maar in dit geval vindt ik deze bezuiniging een beetje overdreven.
Maar ieder zijn ding.
Jeroen
Dan ga ik toch de gok wagen en ze bestellen.
Nicole
Vandaag de afrekening van Visa ontvangen, blijkt €505 te zijn.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michael66
Het probleem is niet, het niet opsturen... dat gebeurd echt wel. Het probleem is, dat je niet kunt kijken of het kaartje nog geldig is, en/of hoeveel dagen er nog op zitten...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dana72
Ik zeg daarom ook... Niet doen!!!
Ik zou het ook nooit durfen te wagen!
Liever zekerheid dan dit, Ik geloof dat mijn vakantie er door zou verpesten als het ongeldig zou zijn.
Liever meer betalen voor zekerheid.
Wat vragen ze er dan voor?
Gr marisca. :?
Hallo
Voor mij is Amerika dus ook Florida nieuw
Ik ben in Totaal 3 dagen in Orlando en ik wil deze dagen ook benutten om naar Disney,Universal,Seaworld te gaan op dit moment zie ik tussen alle verhalen en verkoop site de "De bomen het bos niet meer"
Hoe is het om gewoon s'morgens voor Disney park mijn entree kaartje te kopen of ben ik dan zoveel extra tijd en geld kwijt dat jullie zeggen bestel maar via internet dit scheelt een hoop...
Als je "maar" drie dagen in Orlando bent en de drie door jou genoemde parken wilt doen, dan raad ik je aan losse tickets te kopen. Dat kan vooraf maar dat levert je geen $$-voordeel op (m.u.v. Seaworld, zie dat topic voor details), wel voordeel in wachttijd bij de kassa. Als je nergens aan vast wilt zitten en op het laatste moment eventueel je plannen wilt kunnen bijstellen, koop dan gewoon op de dag van bezoek je tickets aan de kassa.
Als je maar drie dagen daar bet (dus minimaal 18 te weinig, maar ja) zou ik gewoon lekker niets van te voren regelen, maar daar ter plekke je kaartje kopen.
Je kan dan in je hotel rustig door de foldertjes bladeren, en in veel hotels verkopen ze de kaartjes.
Dan kun je er rustig over nadenken en de hotelmensen om advies vragen.
Je bent dan wel iets duurder uit, maar zoveel scheelt het voor die drie dagen nou ook weer niet, vooral niet als je dagje disney, dagje universal en dagje seaworld + iets anders doet.
Eric
@ Eric: Aan deze info heb ik iets,ik zit ongeveer 1.5 mijl van de pretparken en er gaan s'morgens gratis shuttellbussen van hotel naar de pretparken dus welicht dat het hotel (Clarion Hotel) ook kaartjes verkoopt of aanbiedingen heeft ik ga ze hierover mailen.
De meeste hotels verkopen entree kaarten voor alle parken en anders het hotel ernaast wel.
Je hebt ook van die wazige hokjes langs de wegen, Maar daar heb ik nooit een vertrouwd gevoel bij! ( waarom weet ik ook niet).
En bij de parken zelf kun je ze in jullie geval bij de ingang aanschaffen!
Ik denk ook dat je met drie dagen niet veel voordeel zult krijgen! :D
Groetjes marisca :D
Hallo allemaal,
Wie heeft er ervaring met American Estates betreffende de koop van Disney tickets. Is dit een betrouwbaar adres?? Tickets zijn hier inderdaad goedkoper dan op andere plaatsen. Kloppen de tickets die ze aanbieden ? Hoe gaat het met de bezorging van de tickets?? Worden de Tickets op naam gesteld?? (in verband met de vinger scan??)
Nicole :D
American Estates is op dit en andere forums al een heel lang bekend adres, en staat als heel betrouwbaar bekend.
Eric
American Estates is een op dit forum zeer goed bekend staande reisorganisatie. Menigeen heeft zijn/haar reis, auto en hotels of villa via AE geboekt, ik val daar ook onder en heb alleen maar goed ervaringen.
Dus betrouwbaar: Ja!
Wat betreft de tickets heb ik geen ervaring met AE. Het lijkt mij echter niet dat ze op naam worden gesteld. Wel zal bij je eerste bezoek je vingerscan op het ticket worden vastgelegd. Hoe dat werkt heeft Njit een keer op dit forum uitelegd, gewoon even zoeken op "vingerscan" of zo.
Qua prijs zijn ze inderdaad één van de goedkoopste. Ze hebben zelfs een laagste prijs garantie voor verkoop van tickets in EURO's. Door de goede dollarkoers kan bestellen bij een buitenlands ticketcenter (zoals www.undercovertourist.com) nog wel eens gunstiger zijn. Maar dat is aan jou of je dat "buitenlandrisico" aan wilt gaan. Ik heb daar wel goede ervaringen mee.
Vragen over verzending en zo kun je ze het beste zelf stellen, je kunt ze gewoon bellen (nummer op de website).
Deze: http://www.floridaforum.nl/viewtopic.php?t=1791Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michael66
Bedankt voor jullie snelle reacties!!! Inderdaad een goeie van je Michael die dollarkoers. Ik zal eens bellen of ze de prijzen daar aan aanpassen. Je weet natuurlijk niet hoe vaak, hoeveel en tegen welke koers ze inkopen.
Nicole :lol:
Als je maar kort gaat zou ik geen tijd proberen te verliezen. Heb je de mogelijkheid om via internet te bestellen, zou ik dat zeker doen. Meestal krijg je ook nog een korting ( niet bij disney wel de overige parken).Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door deh78
Je kunt ook je tickets kopen bij nagenoeg alle hotels. Dit zou je meteen kunnen doen als je aankomt in het hotel.
Dit hebben we wij de eerste 2 keer gedaan toen we naar Orlando gingen. Dat is wel al de nodige jaren geleden.
We zijn pas terug van FL, en heb voor het eerst alles via internet geregeld. Gaat gewoon goed en snel.
Groet,
Pascal
Eindelijk zijn mijn tickets voor de pretparken in Florida aangekomen 10 dagen hadden ze nodig om hier te komen maar alles is perfect gegaan.
Ik heb ze viawww.undercovertourist.com gekocht online.
Seaworld,Universal,Kennedy Space Center.
Wel mooi om het eerste tastbare stukje van de vakantie al in handen te hebben.
Dennis
Eindelijk? Tien dagen is toch niet zo lang voor internationale verzending?
En ze zittren wel mooi gesealed in plastic, he? De mijne heb ik al een tijdje binnen, liggen keurig te wachten tot ze kunnen worden gebruikt. :D
Zojuist hebben wij onze disneytickets besteld bij American Estates!!!!
10 dagen hoppen inclusief 6 extra's voor €230,- kids €204,-
Spannend, ben benieuwd wanneer ze komen!!!!! :D :lol: :wink: :P
Nicole
Da's op dit moment de gebruikelijke prijs bij AE, zie http://www.vliegusa.nl/magicyourway7.asp
Gelukje van de goede dollarkoers!
Is overigens (bijna) dezelfde prijs als bij UCT tegen de huidige dollarkoers van 1,28656): $296=€230 voor volw. en $256=€199 voor kids. En daar komen geen verzendkosten bij (bij AE €5 per zending).Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kol
Eventjes de vraag gesteld aan Disney:
Hoelang blijven gekochte kaartjes geldig, mits volledig ongebruikt?
Antwoord:Citaat:
Dear Michael,
Thank you for contacting the Walt Disney World Resort.
Our BASE TICKET admits you to one of the four Disney theme parks for one full day: Magic Kingdom Park, Epcot, Disney-MGM Studios, or Disney's Animal Kingdom Theme Park. You may leave the park during the day, if you wish, but must return to the same park. (Should the theme park reach maximum capacity, readmission is not guaranteed). Each base ticket can be purchased for anywhere from one to ten days, and the ticket expires 14 days from the date of first usage.
As stated, all Magic Your Way tickets expire 14 days from the first use. However, if the tickets you purchased are never used even one time, they never expire. If you buy 6 days worth of tickets and only use 3 of those days, the remaining 3 days will expire unless the no expiration option is purchased.
Have a Magical Day!
Thank you!
Sincerely,
Suzanne Smith
WDW Online Communications
PLEASE NOTE: All information is subject to change without notice and should be confirmed just prior to your visit.
Was dat voor jou onbekend dan?
Had hier maar even die vraag gesteld, had ik je zo kunnen vertellen...
Greetz! :D
Bij American Estates krijg je bij je bestelling (2 tickets) een bon van $25, om te besteden bij Disney. Toch leuk meegenomen!!
Nicole :lol: