Waren de wedstrijden niet mogelijk of de overnachting niet?
Hotels genoeg,toch? via priceline ff checken?
Afdrukvoorbeeld
Waren de wedstrijden niet mogelijk of de overnachting niet?
Hotels genoeg,toch? via priceline ff checken?
Wanneer ga je en welke wedstrijd?
Via MLB.tv kun je vanavond om 21.10u gratis een wedstrijd van de Tampa Bay Rays kijken.
Ga naar http://atmlb.com/YVy9Bd en klik bij de wedstrijd tussen de Rays en de Baltimore Orioles op de link onder MLB TV. Er opent dan een pop-up scherm en je kunt kijken. Live! Gratis!
Heb je vragen over het spel? Stel ze hier onder!
http://img828.imageshack.us/img828/4...3039370837.jpg
ik heb net kaartjes besteld via ticketmaster voor een wedstrijd en daar aansluitend een concert van carly jae repson van call me maybe op 14 july . een dagvullend programma dus . ik heb ze gewoon laten mailen . iemand nog een idee voor goedkoop parkeren want ik zag prijzen langskomen van 20 tot 30 dollar voor parkeren :confused:
Yeah! Kaartjes besteld voor 2 augustus, rays tegen de giants! Wij zijn newbees op honkbalgebied maar hebben er zo'n zin in! Can't wait!
Ook wij zitten ook tussen de andere 43.497 bezoekers aan Tampa Bay Ray's op 2 augustus!!
Ik zat vorige keer in section 208. Dat doen we deze keer weer. Ik ga trouwens ook op 4 augustus.
Dit is de view vanuit die sectie:
http://www.chantalsweb.nl/reisversla...07-22_0167.JPG
Ik bestel geen kaartjes, maar ga ze een paar dagen voor de wedstrijd gewoon bij het loket halen. Voordeel: geen bijkomende kosten en ik kan zelf precies aangeven hoe/waar ik wil zitten (aan het gangpad, welk vak etc).
Dat ziet er prima uit, wat kosten deze kaartjes p.p.?
Dat wordt druk met Floridaforummers die dag.Wij zijn er ook 4 augustus....:D
Geen idee wat ze kosten. Was vorig jaar iets van $25-35 geloof ik.
Kijk maar even op de site van de Rays.
Yes .... Wij hebben voor 25 juni kaartjes gekocht via ticketmaster, Tampa Bay Rays vs Toront Blue Jays.
Gaaf hoor! Dat wordt genieten!
Welk vak heb je gekozen / gekregen?
En ben je wl eens eerder bij een honkbalwedstrijd geweest?
We hebben een aantal jaren geleden een wedstrijd van de LA dodgers gezien was ook super gaaf.
We hebben nu gekozen voor vak 133.
Mooi plekje! Dit is dan je zicht op het veld:
http://img89.imageshack.us/img89/412/rays133.jpg
Als je aan komt rijden (vanaf de snelweg, volg borden Tropicana Field) heb je op het laatst aan de rechterkant de parkeerplaats foor het stadium voor $20, maar ga je dan juist links dan heb je een P voor $15. Contant betalen. Je moet dan 1 blok verder lopen, is voor Amerikanen erg maar voor ons niet. Voordeel is ook dat je na afloop sneller weg bent want dan staan ze in de rij vanaf de grote P. Veel plezier!
Er zijn diversen kleinere parkeerplaatsen die worden beheerd door particulieren.
Hoe verder je van het stadion gaat staan, hoe goedkoper het wordt en het is allemaal aan te lopen.
Je ziet vanzelf welke richting je uit moet lopen want iedereen loopt naar het stadion.
Ik ga ook Rays vs Blue Jays kijken maar dan op de 18e van augustus.
Vrouwtjuh en kleinuh gaan niet mee dus dan maar ff leuke sectie gekozen: 118, rij M, stoel8
Neem maar ff me handschoen mee om een bal te vangen.
Als ze zo blijven winnen is het straks uitverkocht.
Hey Michael66, hoe is dan het zicht op het veld? :)
Wij waren gisteren bij de wedstrijd in het stadion van de Tampa Bay Ray's, Tropicana Field. Het was een leuke wedstrijd ondanks de Ray's verloren van de San Fransisco Giants met 4-1. Wat ik als tip wil meegeven is, dat het zo koud is binnen, dat een vest aan te bevelen is. Zelfs de Amerikanen, die toch wel wat gewend zijn, het stadion vroegtijdig verlieten, omdat ze bevroren waren.
Wij zijn er afgelopen maandag geweest, koud nee hadden wij niet. Maar goed is ook een persoonlijk gevoelskwestie. Zo koud als jullie beschrijven hebben wij het nooit gehad en we zijn toch al een keer of 5 hier geweest. Iemand te veel aan de airco knop gedraaid hahaha.
Parkeren kan overal op de route naar het stadion, wij hadden vlakbij , 5 min lopen, een parkeerplaats op een prive stukje bedrijfsland. Iemand wijst je de weg en voor $10,- sta je prima
Vandaag uitgevonden dat je op zondag je auto gratis parkerrt als je met tenminste 4 in een auto zit op de parkeerplaatsen 2,6,7,8 rondom het stadium. Geldt voor heel 2013. Op niet zondagen geldt dit voor de eerste 100 auto's met minstens 4 personen. Sowieso wel leukom opmtijd te komen, want de eerste paar 1000 bezoekers krijgen vaak ook een kadootje. En dan mis je het volkslied ook niet!
@ WendyFL
Het gratis parkeren is altijd al geweest, tenminste zolang wij al gaan. En ja ben je op tijd lukt dat altijd. Is meestal iets verder lopen, maar dan heb je het over 5 -10 minuten extra. Maar is zeker te doen. De eerste keer dat we gingen, al jaren geleden, waren wij ook verbaasd over het gratis parkeren terwijl er een prijs stond bij de ingang van de parkeerplaats. Heel veel plezier daar.
Vandaag op schitterende seat achter dugout van de rays gezeten.kon praten met spelers.en zag bak ijs aankomen voor lobaton na walk off homerun in 10e inning!
Parkeren voor 5 dollar bij central ave, 5 minuutjes lopen...
Heb ik nog nooit gedaan, maar lijkt me wel heel erg leuk!
Tropicana Field Ballpark Tours: Take a 90-minute behind-the-scenes tour of the home of the Tampa Bay Rays. See the dugout, press box, touch tank, Hitters Hall of Fame and more. Still and video cameras welcome. Tours start at 10 a.m. at Tropicana Field in St. Petersburg. $9, $8 ages 65 and older, $7 ages 3–14, 2 and younger free. Call toll-free, 1-888-326-7297.
Vandaag een geweldige ervaring gehad: we zijn naar een honkbalwedstrijd geweest. Nooit eerder gedaan, maar het was zeer de moeite waard. De Tampa Bay Rays moesten thuis in het Tropicana Field Stadium in St. Petersburg, een uurtje rijden bij ons vandaan. 's Morgens nog kaartjes besteld via de website van de Bays, dat ging perfect. We waren er zo'n anderhalf uur van te voren en hebben eerst eens genoten van alle bedrijvigheid in het stadion. We zijn bij de Touch Tank van de Sting Ray's geweest (hoorde bij het Florida Aquarium in Tampa), hebben het kleine museumpje bezocht en een paar winkeltjes en verbaasden ons over de vele foodkraampjes. De faciliteiten, zoals toiletten, waren ruimschoots aanwezig en allemaal goed aangegeven. De wedstrijd was natuurlijk een hele belevenis op zich. Het was in het begin wat mat, er werden weinig tot geen punten gescoord, maar dat kwam misschien ook wel doordat eergisteren de wedstrijd tussen deze teams maar liefst 7 uur had geduurd. Later was er meer spektakel. Al die gekke dingen tussendoor, volgens ons waren er mensen die met name daar voor kwamen. Jong (baby's) en oud, dik en dun, alles kwam voorbij. De Tampa Bays hadden uiteindelijk gewonnen, maar we hebben het niet helemaal af gezien, want we wilden voor de massa's weer terug gaan. Een prachtige middag.
Verbouwing in Tropicana Field.
Het "groene monster" in het mid-buitenveld wordt vervangen. En in de outfield tribunes zijn een aantal t=rijen stoelen verwijderd en wordt een looppad aangelegd.
In het kader van Rays 360 wordt het hierdoor mogelijk gemaakt om met zicht op het veld helemaal rond te lopen.
Meer info: http://www.myfoxtampabay.com/story/2...o-improve-trop
http://img69.imageshack.us/img69/8438/0unn.jpg
http://img819.imageshack.us/img819/405/37d5.jpg
http://img198.imageshack.us/img198/428/y6lz.jpg
Leuk om te horen! Wij waren in september aanwezig bij een wedstrijd in dit stadion en dat was een hele mooie belevenis.
Ik ben bij de Rays geweest in April. Leuke ervaring. Stadion is een tikkie verouderd en de bezoekersaantallen zijn niet geweldig. Maar het voordeel is dat je niet aan het bakken bent in het zonnetje, maar dat je lekker in de airco zit. Parkeren, horeca etc allemaal prima geregeld. De kaartjes waren niet duur. Ik betaalde 22,50 per kaartje en zat op de tweede ring precies achter de werpplaat. Prima plaatsen.
Bedankt voor alle tips in dit forum, afgelopen vrijdag hebben wij genoten van een game tussen de Tampa Bay Rays tegen de Los Angeles Angels. We konden parkeren bij P2, en betaalden 15 dollar. In nog geen 5 minuten liepen we naar het stadion. We zaten hoog, en redelijk ver, in 318, het ging ons meer om de ervaring, en die was ontzettend leuk. We konden het ook prima zien vanaf daar. En wonderwel, we hebben toch een bal gevangen. Een heel leuk onverwacht souvenir. :-)
bluedolph1n gaaf dat jullie een bal hebben gevangen, was dit voor of tijdens de wedstrijd?
Tijdens de wedstrijd, in de 7e inning. Tampa Bay Rays waren aan slag. Mijn mannen waren van slag, dus hebben niet opgelet wie er bezig was.;)
Dan zou ik de wedstrijd ergens downloaden want dan zijn jullie bijna zeker in beeld geweest;)
Ik kon het nog niet zo snel vinden, hopelijk kan ik het nog ergens vinden.
Morgen - zondag 17 augustus - ga ik naar de wedstrijd Tampa Bay Rays - New York Yankees. In een uitverkocht stadion!! Dat wordt genieten!!
Ik ben er dus niet alleen. De coach van het 1e honkbalteam van de Goudse club Braves (mijn cluppie) is er ook, vlak voor zijn cruise vanuit Cape Cnaveral nog een wedstrijdje meepikken.
En een Floridiaanse vriendin van ons blijkt er ook te zijn, aangezien er zondag door de Rays aandacht gegeven wordt aan de ziekte ALS en zij zich daarvoor inzet.
Zijn er ook nog Forummers die naar de wedstrijd gaan?
Wij zitten in Section 124, Row AA, Seats 1 - 3.
Nou ja, wij ... ik ben waarschijnlijk veel "op stap" in het stadion. Genietend van al het leuks dat er is.
Michael, veel plezier daar. Wij gaan ook naar de wedstrijd tegen de Yankees maar dan op de 15 september. Volgens mij nog niet uitverkocht dus.....
Volgens mij zijn de Yankees de meest populaire club in de USA. Dus de grootste kans op een uitverkocht huis. Wij waren ook op een zondagmiddagwedstrijd (tegen Texas) maar het stadion was net aan voor de helft bezet.
Wij zijn van plan in de meivakantie naar een wedstrijd te gaan van de TBR in Tropicana Field.
Kan iemand mij vertellen welke plaatsen goed zicht hebben, niet al te duur zijn EN waar ik als rolstoelgebruiker kan staan?
Daarnaast heb ik gelezen dat kinderen tot veertien over het veld een rondje mogen lopen. Is het stadion zo overzichtelijk dat ze ons weer terug kunnen vinden op de tribune?
Alvast bedankt!
http://floortje45.wordpress.com/
Er zijn speciale rolstoelplaatsen die volgens mij altijd goed zicht hebben op het veld. Dat is in Amerika goed geregeld. De kaarten voor rolstoelgebruiker zijn normaal te koop via de verkoopkanalen of direct contact opnemen met de Rays.
Veel plezier alvast.
De website van de Tampa Blue Rays geeft het volgende aan:
GUESTS WITH ACCESSIBILITY NEEDS - Tropicana Field and its amenities were designed to provide an enjoyable experience for all guests within the guidelines of the Americans with Disabilities Act. Accessible parking is located in Lots 1, 7 and 11 (subject to availability). Accessible seating options are found throughout the stadium. See Tropicana Field's Interactive Map under the "Stadium Access"
hier http://tampabay.rays.mlb.com/tb/ball...nt=seating_map kan je zien waar deze plaatsen zich bevinden.
wij hebben verleden jaar helemaal bovenin achter de thuisplaat gezeten en daar hadden we prima zicht.