De boeking voor het restaurent is al gemaakt, maar men wil niet de tafel reserveren is op first to come base...
We hebben gereserveerd om kwart voor 8 en om 9uur is het vuurwerk :).
Zouden jullie aanraden om dan gewoon 1 nachtje in zo een super luxe hotel door te brengen? of meerdere?
Is misschien wel nice wilderness lodge, kunnen we boeken voor tussen de beesten eens te gaan vroeg in de ochtend!
Lijkt me wel leuk!
04-08-09, 20:58
Mickey99
Re: Huwelijksaanzoek: Waar in WDW?
Ik zou dan gewoon om 19.45 uur aanwezig zijn en mocht je dan moeten wachten op een tafeltje heb je nog even de tijd om te wachten.
Een nachtje in een luxe Disneyresort is natuurlijk altijd mooi! Alleen zijn bij het Wilderness Lodge geen dieren, die zijn bij het Animal Kingdom Lodge (daar heb je kamers met uitzicht over de Savannah). Dat hotel lijkt mij trouwens ook erg mooi!
Animal Kingdom Lodge zit alleen wel weer ietsje verder weg vanaf het Contemporary resort dan Wilderness Lodge. Lastig he?
04-08-09, 21:10
breaker9240
Ik denk voor polynesian te gaan!
Eind deze week boek ik tot dan lees ik hier graag ervaringen van mensen!
Welke hotels ze gedaan hebben en of ze deze goed vonden!
groetjes!
05-08-09, 15:02
breaker9240
Vind dat zo een beetje TE dat hotel :).
Vind het mijn smaak niet! ;)
05-08-09, 18:17
cindy74
neeeeee het is zooo een romantisch hotel je hebt zo een mooi uitzicht maar voor 1 nacht moet je wel effe denken dat je meestal niet voor 3 u in het hotel mag en weer voor 11 uur eruit moet misschien is dit een beetje dom voor zoveel geld uit te geven maar je moet maar eens kijken op www.usareisen.de daar kan je de prijzen zo zien voor 1 nacht van alle disneyhotels
wanneer ga je?
06-08-09, 11:11
breaker9240
25augustus vertrekken. En op restaurent het vragen is de 30ste s'avonds. Dus is zoiezo maar s'avonds dat we naar dat hotel gaan. Zou eigenlijk nog 2nachten durven doen...
Ik vind het niet zo een wauw hotel :). Maar als er al mensen zijn geweest laat eens weten wat jullie daarvan vonden? Zijn er na dit hotel nog hotels met zo een SPA?
06-08-09, 11:23
Teleton
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door breaker9240
Ikzelf twijfel ook in de drie gegeven door jouw!
Vooral dan tussen Grand Floridian of Wilderness Lodge.
Die eerste lijkt me zo lekker luxe!
Maar de tweede ook wel :)
Nou ben ik je toch even kwijt hoor:
Als iemand een tip geeft over Grand Floridian:
Citaat:
Vind dat zo een beetje TE dat hotel :smile:.
Vind het mijn smaak niet! :wink:
Citaat:
Ik vind het niet zo een wauw hotel :smile:.
06-08-09, 11:30
breaker9240
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Teleton
Nou ben ik je toch even kwijt hoor:
Als iemand een tip geeft over Grand Floridian:
Had de kamers nog niet gezien op dat moment :)
Denk dat ik al weet welke ik zal doen.
Trouwens USAreisen komt duurder uit dan de site van disney zelf :).
06-08-09, 22:17
breaker9240
Wat is eigenlijk het verschil tussen een gewone kamer en eentje op club level???
Zit bij club level het ontbijt dan al in ofzo?
Als ik trouwens maar één nacht blijf kan ik dan de dag dat ik moet uit checken nog gebruik maken van de extra magic hours en hotel faciliteiten?
En kunnen we nu na uit checken nog gebruik maken van deze extras???
06-08-09, 23:09
Ta2 Gerrit
Er zitten wat snacks, voorgerechten en toetjes bij, maar geen diner. En beperkt continental ontbijt.
Na de uitcheck heb je geen kamersleutel/pasje meer, en ik kan me zo voorstelen dat je die moet kunnen tonen.
Maar, geen ervaring, dus misschien dat iemand anders je daar mee kan helpen.
06-08-09, 23:18
breaker9240
Welja als iemand me daarop kan antwoorden ;).
Of ik heb niets aan die 1 overnachting he :).
Gegroet!
07-08-09, 17:58
Tinkerbell
Citaat:
Dus het eten zit er in leid ik hieruit?
En kunnen we nu na uit checken nog gebruik maken van deze extras???
Als je club level boekt moet je je sleutel /roomkey inleveren na elf uur 's morgens. Je kunt alleen binnen met deze sleutel.
Wij hebben CL gedaan en je kunt de hele dag door eten en drinken. 's Avonds is er gratis wijn en bier.
Afhankelijk van het seizoenen en lokatie ben je ongeveer 650 tot 1000 dollar per nacht kwijt voor een kamer maar het is elke cent waard.
Als je er belang bij hebt wil ik wel een paar foto's opsnorren.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit
Er zitten wat snacks, voorgerechten en toetjes bij, maar geen diner. En beperkt continental ontbijt.
Je zou willen dat je overal zo te eten kreeg. Het is een volledig ontbijt en dan nog vijf keer per dat allerlei lekkers.
07-08-09, 18:04
breaker9240
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tinkerbell
Als je club level boekt moet je je sleutel /roomkey inleveren na elf uur 's morgens. Je kunt alleen binnen met deze sleutel.
Dus moest ik maar één nacht boeken kan ik alleen maar ontbijten?
Alles daarna gaat niet meer?
07-08-09, 18:12
Tinkerbell
Citaat:
Dus moest ik maar één nacht boeken kan ik alleen maar ontbijten?
Alles daarna gaat niet meer?
Je komt toch 's morgens aan? Dan heb je toch al een hele dag om daar door te brengen? Je kunt al om 7 uur inchecken en dan krijg je de sleutel al. De kamer is rond drie uur klaar.
Heerlijk loungen aan de pool en hapje te eten en drinken halen binnen, een beetje winkelen in het hoofdgebouw, je vriendin naar de kapper sturen.:mrgreen:
Een stukkie speciaal daar ter plekke gemaakte zeep kopen, mijn "vriendin" bezoeken en vragen hoe het met haar gaat. Dit is een oude dame die elke dag door haar chauffeur gebracht wordt en de hele dag in de lounge zit om naar de muziek te luisteren. s Avonds rondwandelen over het resortgebied en een uurtje op het strand zitten.
Vooraan staan als de water peagant langs komt.
Wil je naar MK hop je op de monorail of neemt het bootje over het meer.
Mijn liefje wat wil je nog meer?
Vergeet vooral niet om even naar de mesjes te kijken. Het zijn een soort rare gevormde mesjes met pseudo Mickey oortjes.
Toen we van V&A terug kwamen ver na middernacht betrapten we een stel oude dames in een rolstoel dat ze de kasten uit aan het ruimen waren en deze mesjes apart gelegd hadden.
Of je gebruik kunt maken van EMH zal liggen aan het feit of je een room only of met package neemt.
Room only is alleen de kamer.
07-08-09, 18:27
liesje1967
Citaat:
Afhankelijk van het seizoenen en lokatie ben je ongeveer 650 tot 1000 dollar per nacht kwijt voor een kamer maar het is elke cent waard.
toch best veel geld voor 1 nacht of lees ik het verkeerd?
07-08-09, 18:39
Tinkerbell
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liesje1967
toch best veel geld voor 1 nacht of lees ik het verkeerd?
Nee dat lees je niet verkeerd . Mooier kan ik het niet maken helaas. En wat is duur?
Dit zijn de prijzen voor de gewone kamers. Ga je voor een suite is het nog veel duurder.
Denk er wel aan dat je bij Disney vooral betaald voor de sfeer.
Uiteraard zijn er ook goedkopere hotels dus er is voor elk wat wils.
En ik bedenk me net dat je voor de toiletten van het zwembad diezelfde sleutel nodig hebt om binnen te komen.
07-08-09, 19:29
liesje1967
ja heb je gelijk in, ieder zijn ding...
07-08-09, 19:33
breaker9240
Citaat:
Je komt toch 's morgens aan? Dan heb je toch al een hele dag om daar door te brengen? Je kunt al om 7 uur inchecken en dan krijg je de sleutel al. De kamer is rond drie uur klaar.
Punt is nu net dat ik het haar pas ga vragen om 9uur s'avonds he...
Ik kan niet zomaar ineens dit alles boeken en die dag dat ik het ga vragen daar al rondlopen :)???
vind ik wat raar!
Tenzij ik het erna pas doe dannog 1 nacht in ons hotel en dan een disney hotel natuurlijk.
07-08-09, 20:29
breaker9240
Citaat:
Dear Sven,
Thank you for contacting the Walt Disney World Resort.
Concierge Guests are welcome to enjoy the Concierge Lounge on their day
of check out. The Lounge and food offerings are included with the
Concierge room accommodations reserved.
Guests are also welcome to enjoy the Extra Magic Hours program on their
day of check out. Theme park admission and Resort ID Card required for
each Guest.
Hieruit leid ik toch uit op de dag dat ik uitgecheckt ben ik toch nog van alle voordelen kan genieten?
En dat ik ook van de EMH kan genieten indien ik een ticket heb ook? (heb ik gekocht bij AE)
Just???
Indien het klopt dat ik nog een hele dag na het uitchecken mag rondblijven hangen daar enzo doe ik maar 1 nacht denk ik :)
07-08-09, 21:27
cindy74
ja maar je moet een ticket hebben van disney zelf denk ik hoor enkel gasten die een ticket hebben van een resort van disney zelf kunnen van die extras gebruik maken als je enkel een kamer boekt niet
07-08-09, 21:44
Njit
07-08-09, 22:02
Tinkerbell
@ Cindy74. Zo heb ik het ook begrepen. Alleen gasten van de hotels met een toegangsticket van Disney zelf en niet van AE.
En hoe je dan in de lounge komt zonder de speciale sleutel vraag ik me ook af.
Je moet je bagage uit de kamer halen dus daar mag je dan mee rondzeulen Zwemmen lijkt me ook al moeilijk als je je nergens meer om kunt kleden.
Maar misschien dat we dat allemaal te horen krijgen als breaker terug is. Hebben we ook weer wat geleerd.:-P
07-08-09, 22:19
Ta2 Gerrit
Citaat:
Je zou willen dat je overal zo te eten kreeg. Het is een volledig ontbijt en dan nog vijf keer per dat allerlei lekkers.
:oops::oops::oops: Schaam op mij #-o Even verkeerd vertaald van de goedkope muis;
De snacks etc. waren gewoon goed, het ontbijt exeptioneel goed. Het was al laat O:)
Overigens, ik krijg overal zo te eten, mijn eega reist nl. met mij mee \\:D/
08-08-09, 10:43
breaker9240
Citaat:
@ Cindy74. Zo heb ik het ook begrepen. Alleen gasten van de hotels met een toegangsticket van Disney zelf en niet van AE.
En hoe je dan in de lounge komt zonder de speciale sleutel vraag ik me ook af.
Je moet je bagage uit de kamer halen dus daar mag je dan mee rondzeulen Zwemmen lijkt me ook al moeilijk als je je nergens meer om kunt kleden.
Maar misschien dat we dat allemaal te horen krijgen als breaker terug is. Hebben we ook weer wat geleerd.:-P
Hebben ze er dan geen bagage ruimte?
Even nog een mail van disney gekregen:
Citaat:
Dear Sven,
Thank you for contacting the Walt Disney World Resort.
Your Resort ID Card is valid the entire check out day.
However, you will no longer have access to your room after 11:00AM on
your check out day.
We look forward to your visit to the Walt Disney World Resort and hope
that your stay is magical.
If you have questions or need further assistance, feel free to contact
us.
09-08-09, 20:01
breaker9240
Ik heb eens even gechat met iemand van disneyworld.
Ik kan dus ook genieten van de EMH ook al heb ik apparte tickets.
Je moet gewoon een geldige HOTEL ID hebben + een geldig ticket en het is inorde.
Verder Blijven we dus 1nacht in wilderness lodge :).
En kunnen we na het uitchecken nog tot middernacht gebruik maken van alle club faciliteiten.
Hierbij hoop ik jullie ook goed ingelicht te hebben ;-)
09-08-09, 20:17
Mickey99
Het klinkt allemaal geweldig en ik ben benieuwd hoe je vriendin het allemaal zal vinden. Houdt je ons op de hoogte?
Alvast héél véél plezier!
Groetjes,
Sonja
09-08-09, 20:28
breaker9240
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mickey99
Het klinkt allemaal geweldig en ik ben benieuwd hoe je vriendin het allemaal zal vinden. Houdt je ons op de hoogte?
Alvast héél véél plezier!
Groetjes,
Sonja
Alles zal pas achteraf gebeuren :).
Tenzij ik tijd vind in disney quest om eens iets op het forum te zetten natuurlijk!
Maar een laptop meenemen op reis is voor mij NO WAY :D
Zit er al teveel achter voor men werk :d ;)
09-08-09, 20:31
Mickey99
Achteraf is natuurlijk ook leuk! Dan kunnen we toch meegenieten hoor ;)
11-08-09, 08:30
Hannah
Ik ben benieuwd!
Vorig jaar mochten wij onze roomkey houden (daar stond onze toegang tot de parken ook op) alleen hij werkt dan niet meer voor je kamer na 11.00 uur.
Bovendien kun je je kaartjes die je bij AE gekocht hebt, op de roomkey laten zetten in het disneyhotel als je dat zou willen. Wij hebben voor februari ook al tickets in huis, via AE. We gaan later in de vakantie nog 8 dagen naar de beach club en we hebben Disney gemaild of we de toegang van de kaartjes die we bij AE hebben gekocht op onze roomkey konden laten zetten. EN dat kon gewoon. Dus het moet geen probleem zijn denk ik zo!
Veeeel plezier!
12-09-09, 14:38
breaker9240
Hoy allen!
We zijn dus terug.
Alles is super goed gegaan :).
En ze heeft dus ja gezegd hehe ;).
Lang verhaal kort maken:
Het hotel zelf was dus wilderness lodge geworden hier zijn we vroeger gegaan al ingecheckt omstreeks 2uur in de namiddag dit was een verrassing zei ik tegen haar vond ze natuurlijk fantastisch die all inclusieve lekker eten toffe sfeer en we lagen al gauw aan het zwembad.
Ik was in de tussentijd wel al met een concierge gaan praten of ze nog iets extra konden doen s'avonds als we terug kwamen van de california grill.
En ja hoor dat kon we konden in een honeymoon suite gaan.
Maar dat wou ik pas doen nadat we terug waren van het restaurent dus verzweeg ik dit nog even.
Bij california grill zijn ze 5min voor het vuurwerk langsgeweest met een mooi versierd bord met in chocolade saus geschreven 'will you mary me' en al gauw zei ze ja en was het dik inordere he :).
Dus hierbij allen bedankt ;)
Verder hebben we ook een fotoshoot laten houden van ons in Epcot voor de openingsuren in de World showcase deze fotos zijn KNAP! ;)
Hiervan zullen er nog een paar volgen ;)
groetjes!
Sven
12-09-09, 14:49
Mammadenise
Gefeliciteerd! Veel geluk en heel veel plezier bij het plannen van de huwelijksdag en -reis! Gaat die ook weer naar Florida of trouwen jullie hier zelfs ;)
Groetjes,
Denise
12-09-09, 17:36
cindy74
yes dus alles is goed gegaan ? En hebben jullie geen fotos die jehier kan zetten van de kamer bv
13-09-09, 22:43
breaker9240
Zoals er staat in men tekst: "deze volgen" hehe ;)
13-09-09, 22:48
damian08
Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk!!
Ben ook wel benieuwd naar de pictures, dat heb je mooi gedaan zeg..
Veel plezier met alle voorbereidingen!
13-09-09, 22:59
Njit
Romantisch hoor! Kan me voorstellen dat ze geen nee meer durfde te zeggen :)
Leuk dat het helemaal goed gegaan is! Van harte en de foto's zien er hartstikke goed uit!
Groetjes,
Sonja
21-09-09, 09:53
pumi1000
Re: Trouwen in Florida
Wij zijn in 98 ook getrouwd in Cypress Gardens - ook de witte chapel. Erg leuk. En ik ben heel benieuwd of dat kapelletje er nu nog staat, want we gaan in 2010 terug!!!