vette site hoor!
dank dank dank!
Afdrukvoorbeeld
vette site hoor!
dank dank dank!
^^^revolveclothing geeft heeel dikwijls kortingscodes en deze gelden ook voor de solden . En ze hebben ook 2 maal per jaar een grote sale . De service is geweldig
Als je een bepaalde broek zoekt mail je me maar en nu terug on topic
Hallo allemaal,
Hieronder twee vragen over kleding:
-Wat zijn nou echte Amerikaanse merken die nog niet zo bekend zijn in Nederland (maar wel in opkomst)?
-En wat zijn nou echt merken die heeeeeeeel duur zijn in Nederland en een stuk goedkoper in Amerika?
Dit jaar willen wij niet de standaard merkkleding kopen, maar de Amerikaanse merken....
Bedankt..
Abercrombie & Fitch is al aardig in opkomst in Nederland. Je ziet steeds meer mensen met t-shirts van A&F lopen. Ik heb er zelf ook een paar. Laatst zag ik René Froger met een A&F shirt aan....dat vond ik toch iets minder! Abercrombie is alleen via internet te bestellen in Nederland. Het wordt nog niet in een winkel verkocht. Gap is ook al aardig bekend in Nederland, maar nog steeds populair onder de jongeren. Nog wat voorbeelden: Michal Kors, Juicy Couture, Coach (tassen etc), Guess, Laundry, Banana Republic, Victoria's Secret.For all mankind jeans is in Amerika velen malen goedkoper dan in Nederland. De bekende merken zoals bijvoorbeeld Ralph Lauren zijn in Amerika ook veel goedkoper dan in Europa. De lijn voor Europa is wel wat anders dan die van Amerika. Shirtjes etc. blijft zo'n beetje hetzelfde.
Als de Frogers A&F gaan dragen dan is dat niet goed voor de uitstraling van het merk. Voor je het weet loop je met het nieuwe Burberry....
dank je wel natasja....
paar merken waren bij mij inderdaad al bekend....
RL is duidelijk net zoals TH
Guess vind ik ook wel wat hebben ja....
Banana Republic is wel mooi idd...
Michael Kors bekend van tv programma......zelf nooit zijn kleding gezien...
Weet je toevallig ook iets van Hugo Boss???
Hugo Boss is van oorsprong een Duits merk. Zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Hugo_Boss
Als je iets over een bepaald merk wilt weten, zoek dan even met de merknaam in Wikipedia, dan krijg je een heleboel info.
Dacht dat jij op zoek was naar echte Amerikaanse merken die hier nog niet zo bekend maar wel in opkomst zijn? Hugo Boss valt nou niet direct in dit pulletje. Maar goed, HB is in de VS duurder en de collectie is minder uitgebreid dan in Europa. De Seven for all Mankind spijkerbroeken zijn daarentegen erg interessant. In Nederland betaal je er meer dan €200 voor (althans dat betaal ik er voor), terwijl dezelfde broek daar maximaal $140 kost. Een en ander is natuurlijk wel een beetje afhankelijk van het soort broek. Dit merk heeft overigens sinds kort ook een kledinglijn. Een prijsvergelijking is lastig te maken omdat ik dit in Nederland nog niet heb gezien. Er is overigens een Seven for all Mankind store in Orlando (Premium Outlet) en in Miami (Aventura Mall).
Ik geloof niet dat de informatie waar de persoon in kwestie naar op zoek is op Wikipedia staat.
j brand , true religion, elliot & current, william rast justin timberlake ontwerpt hier de jeans van , superfine , betsey johnson , butterfly dropüout , american vintage , junkfood , rock & republic , C&C calefornia ( Goede basic t shirts die goed in model blijven) ,En de kledingslijn en schoenen van jessica simpson , hudson jeans ,
Hollister Co is een soortgelijke winkel als A&F, maar is net iets goedkoper dan A&F.
Heb ik in NL nog niet zo vaak gedragen zien worden.
Idd, Hollister en A&F vinden wij geweldig. Is trouwens zelfde bedrijf als A&F (ziet er ook qua winkel vergelijkbaar uit :-\"). Is vergelijkbaar met G-star RAW hier.
Heeft iemand ervaring met wat diesel broeken kosten?
Diesel kleding en dus ook broeken kosten veel meer in Florida dan in Nederland. Kun je dus beter in Nederland kopen.
De vooral jonge Amerikanen zijn wel helemaal gek van merken als Diesel en bijv Replay. Liep in Miami met Replay slippers en ben een aantal keren gevraagd waar ik die gekocht had.
Je zou wel even kunnen kijken of ze er misschien wat van hebben in de diverse jeans-outlets. Die vindt je op veel plaatsen, zeker weet ik dat er zitten in de Designer outlet aan de noordkant van International drive, aan de 535 ter hoogte van de kruising met de 536, en aan de 192 in Kissimmee naast de grote Nike Factory Store/Outlet (dicht bij de kruising met de I4).
Die laatste: http://maps.google.nl/maps?f=q&sourc...01133&t=h&z=17
diesel is hot in amerika en kosten er een klein fortuin
hoi,
wij gaan maandag naar Florida. Vraag me af of er nog verschil is qua prijzen bij de verschillende outlets. Is de één bijvoorbeeld goedkoper dan de ander? Ben bang dat als we inkopen gaan doen in een outlet in Miami, we straks goedkoper zouden zijn uitgeweest in een outlet in Orlando (of andersom). Nog tips bij welke outlet mall we het best kunnen beginnen met shoppen?
De eerste de beste die je tegenkomt :-), al denk ik dat voor kleding en schoeisel e.d. het beste in Orlando terechtkunt qua prijzen.
In de diverse mall's in Orlando e.o. zullen de prijzen niet echt veel verschillen bij kleding van hetzelfde merk, die bijten elkaar niet.
Het enige wat je kan overkomen is dat er ergens een super- of closeout sale is. Dat wil nog wel eens schelen, in positieve zin.
oké, dan beginnen we dus in Orlando (komt qua reisschema ook het beste uit). En hoe zit het met sawgrass mills? Staat die bekend omdat het er zo goedkoop is (goedkoper dan de andere outlets), of gewoon omdat het de grootste is?
Sawgrass mills is heel erg groot , maar er zitten naast outlet shops ook gewone shops , maar IMHO wel moeite waard
BEBE!
En natuurlijk Victoria's Secret; daar moeten ze me altijd de winkel uittrekken...
waar is dat dan ergens?
Zelfs daar heeft Google antwoord op; http://www.simon.com/mall/default.aspx?ID=1262 :mrgreen:
http://img21.imageshack.us/img21/4408/sawgrass.jpg
Maar ja, da's dan weer niet in "Orlando en omgeving" ..... :roll:](*,)
Jawel hoor, heeeele wijde omgeving :mrgreen:
Kocht in de sawgrass een lacoste rugbyshirt voor $ 25,- ... daar wordt je vrolijk van :wink:
hey, ik vertrek 1 juni vor de tweede keer naar florida, maar ik zou graag een t shirt hebben van "smet", het merk van jhonny holliday, weet er soms iemand of dit merk ergens in orlando of miami te verkrijgen is?
he ik zit nu dit eens allemaal door te lezen maar ik lees niks over g-star kleding verkopen ze dat daar niet of is het gewoon niet zo duur als hier?
G-Star is een Hollands merk. Dat is daar dus net zo duur of duurder. Zie ook hier: http://www.floridaforum.nl/showthrea...star#post53330
ps, zou je dit topic ook willen doorlezen: Tip: leesbaarheid berichten/onderwerpen vergroten
Leestekens zijn op dit Forum helemaal gratis en voor niks.
In New York was G-Star veel duurder dan in Nederland net zoals Replay. Je zag het er ook minder, maar ik weet natuurlijk niet hoe het in Florida zit, dat weet ik pas na augustus
Ik ga ook altijd naar premium maar nu had ik wel ergens gelezen dat er nog eentje gekomen is ergens in de buurt van de 192 en trouwens volgens mij mag je nu voor 475 euro per persoon het land invoeren joehoeee\\:D/
wat goed om te weten zeg ben nu namelijk in miami south beach en echt in heel veel winkels is het sale hoef ik me voorlopig nog geen zorgen te maken
Hoy allen wederom!
Dit is eigenlijk meer een topic voor men vriendin :).
En misschien handig voor nog andere mensen hier ook.
Het is misschien handig een topic te maken voor de koopzieke dames van welke merken er precies allemaal zijn in de states en welke shopping centra.
En welke ook hot zijn bij ons.
Aangezien zij graag shopt maar nog niet veel merken heeft en beginnende is :p zoals guess en dergelijke zoekt ze naar nog andere toffe jonge merken :).
Misschien handig om hier eens alles op te sommen?
Tommy hilfiger: Premium outlets LBV <hot>
Guess: Premium outlets LBV <hot>
Calvin Klein: Premium outlets LBV
Hugo boss: Premium outlets LBV <hot>
....
groetjes, sven & margot