Thanks voor de linkjes!
Zie idd niet de combinatie qua parken welke wij willen bezoeken..
Dus dat worden gewoon losse kaarten kopen :)
Afdrukvoorbeeld
Thanks voor de linkjes!
Zie idd niet de combinatie qua parken welke wij willen bezoeken..
Dus dat worden gewoon losse kaarten kopen :)
http://www.seaworld.com/Tickets/Visitors.aspx
deze dan, hier kun je een combinatie ticket kopen voor o.a. bush gardens en seaworld
Pascal
Ik zat zelf ook met dit probleem.
Er is dus geen Flexticket voor de Disney parken samen met alle andere parken.
Disney heeft zijn eigen tickets dus dat was geen probleem.
Seaworld, Busch Gardens en Universal hebben wel een flexticket.
Maar dan zitten er ook altijd bij in de waterparken Aquatica en Wet & Wild.
Omdat ik meer geinteresseerd was in Blizzard Beach en Typhoon Lagoon heb ik dus NIET gekozen voor het Orlando Flex ticket.
Mijn keuze is geworden een Disney Ticket met hopper mogelijkheid en Fun & More optie (Speciaal voor de waterparken).
Seaworld heeft samen met Busch Gardens ook een 2 park unlimited ticket, welke ik dan ook heb gekozen. Universal heeft diezelfde mogelijkheid met Islands Of Adventure.
Alleen Kennedy Space Center heeft geen ticket gecombineerd met een ander park.
Op dit moment zitten wij in Davenport. We hadden al een Disney 10 dagen ticket met Fun gekocht bij AE. Je hebt flextickets voor 5 en 6 parken. Bush Gardens zit alleen in de 6 parken ticket. We h ebben hier een beetje rondgekeken maar er zijn genoeg combo-mogelijkheden tegen aantrekkelijke prijzen. Ticket Momma bij Marker 15 op de 192 is een van de goedkoopste. Vraag wel altijd om de geldigheidsduur overal. Daar zit nogal wat verschil in. Voor flexticket is de ticketshop in WallMart op de 192 het goedkoopste, scheel nog aardig wat euri's t.o.v. de aanbieders in Nederland (AE of AV). Bij een 3 dagen Combo tickets zit altijd 1 waterpark in, de overige 2 kun je zelf combineren met bijv. Universal + Bushgardens + W&W/Aquatica. Aquatica is overigens een ramp om binnen te komen. Zo verscrikkelijk druk en nu (juli) 's morgens al vroeg vol. Vandaag was er plaats maar het was ook pl....weer. De Disney Waterparken is wat ,,rustiger'' en volgens veel ingewijden ook mooier.
Thanks!
De waterparken gezien onze reisduur, valt voor ons af.
Sowieso trekt het ons beide niet zo... Vandaar deze keuze voor deze parken :)
We kijken gewoon ter plaatse...
Mag natuurlijk, vrijheid, blijheid! Maar of dat nu echt praktisch is? Er is in je vakantie zoveel te zien en te doen en dan wil je ter plekke ticketprijzen gaan vergelijken? Misschien sta je graag in de rij, maar d'r is niks zo fijn als wanneer je gewoon een park in kunt. De rij bij de security en de toegangspoortjes is meestal al lang genoeg. Dan zit je toch niet te wachten op een extra rij om de tickets eerst nog te gaan kopen? En dan is de prijs aan de gate ook nog hoger dan die voor e-tickets.
Met alle respect voor het bericht van PZomerdijk, maar met "voordeliger dan" of "scheelt toch weer" of "is één van de goedkoopste" kan je niet echt prijzen vergelijken, toch? Jammer dat de bedragen in zijn reactie ontbreken, maar hij is met vakantie en heeft waarschijnlijk nu wel wat beters te doen dan overzichtjes maken;)
Ik heb verder nog eens naar jullie eerdere berekening gekeken en kan niet goed vinden waar je de prijzen voor de tickets voor Seaworld en Busch Garden vandaan hebt gehaald:
2&3 = 150 dollar = 107.07Citaat:
We willen de volgende parken bezichtigen:
1- Kennedy Space Center
2- Sea World
3- Busch Gardens
4- Universal Studios
5- Magic Kingdom
Dan kom ik qua kosten uit op: € 372.61 voor 2 personen
1 = 76 dollar = 54.25 eurie
2&3 = 150 dollar = 107.07
4 = 146 dollar = 104.22
5 = 150 dollar = 107.07
Ik vind op de seaworldsite: 2 park ticket gateprijs 99.95 e ticket 89.95 = 180 dollar. Weet je nog waar je een 2 park ticket voor 150 dollar hebt gezien?
Buy SeaWorld - Get Either Busch Gardens or Aquatica FREE - Adult$74.95$149.90http://commerce.4adventure.com/EStore/Images/Blank.gifSubtotal:$149.90http://commerce.4adventure.com/EStore/Images/Blank.gif
Bedankt voor de tip om ze van te voren te kopen!
Sorry we hebben geen enkele ervaring hiermee... Dus vandaar :) dat we dachten dan kopen we ze daar...
We slepen je er wel doorheen hoor, voor je het weet ben je helemaal op de hoogte...;)
Overigens ben ik bang dat de tickets die je noemt niet voor "ons" te koop zijn:Citaat:
For a limited time Florida and Georgia Residents can purchase a SeaWorld single-day ticket and get one visit to either Busch Gardens or Aquatica FREE.
Kan ik met de orlando flex ticket op een dag meerdere parken bezoeken of maar een park per dag.
Heb dat nergens kunnen uitvogelen.
Al ga je op 1 dag alle parken af, maakt niet uit!:wink:
Je betaald ook maar 1 x parkeerkosten, moet je wel ff bonnetje bewaren.
Wet n Wild is de goedkoopste met parkeren, althans vorig jaar wel.
Fijn, want soms heb je na een paar uur het park wel gezien of door drukte dat je weggaat.Kan je nog altijd ergens anders heen.
Even een vraagje over het online kopen van de flex ticket bij undercover tourist.
Wat is slimmer om de tickets in dollars af te rekenen of in euro's om te zetten bij de bestel pagina, veel verschil zit er zo ik kan zien er niet echt in maar wat is handiger. Of moet het in eurootjes.
Ik heb gisteren weliswaar andere tickets gekocht maar deze gewoon in dollars afgerekend, je kan dus zelf kiezen en de voor jou beste keuze maken.
Gisteren 4 kaarten besteld voor KSC, zie op mijn credit card gegevens op internet dat er gewacht wordt op een autorisatie voor 90,68 euro. Heb in dollars besteld. Als ik vandaag de zelfde tickets bestel in euros, moet ik 93 euro betalen, dus het lijkt erop dat de dollar tickets iets voordeliger zijn, maar veel verschil zit er niet in.
Heb ook al zitten kijken dat er wel enkele euro's verschil in zit als je in euro's besteld, kijk voor 1 of 2 kaarten gaat nog wel maar als je er veel besteld kan het zeker voordeliger zijn in dollars te bestellen.
Ik ga morgen de flex tickets bestellen, lekker spannend komt zo steeds meer spulletjes in huis voor de vakantie naar Orlando.
Undercovertourist rekent altijd af tegen de prijs in US-dollars. Wat je dan in euro's op je afschrift ziet is afhankelijk van de koers die je creditcardmaatschappij rekent.
Is dat zo ? Want je kan bovenin in het scherm wel degelijk euros aanklikken. Om zich in te dekken tegen onverwachte schommelingen in de wisselkoers, zal het euro bedrag dan altijd hoger zijn.
Het is een beetje muggeziften, maar zie de volgende berekening. Ik heb KSC besteld voor 2 volw en 2 kinderen. Bij UCT kost me dat 129,80 USD, van mijn creditcard wordt 90,68 euro afgeschreven. Dat is dus een wisselkoers van 1,4314. Als je nu klikt op de zelfde tickets voor in totaal 129,80 USD, hangt UCT er een indicatieve wisselkoers aan van 1,4497. Dat is omgerekend 89,54 euro, maar als je de euros aanklikt, kom je op een bedrag van 92,58 euro. Maw, er blijft dus iets ´hangen´ bij UCT, waarschijnlijk ter dekking van het valutarisico. Dus inderdaad gewoon lekker in dollars bestellen.
Ja, dat is zo. Als je namelijk een andere valuta kiest dan dollars verschijnt de volgende tekst:UCT brengt (als amerikaans bedrijf) dus dollars in rekening die jij wilt betalen in euro's. Jouw bank zorgt ervoor dat de rekening in dollars wordt betaald en bapaalt dan ook de koers.Citaat:
Rates are a guide only. Your bank determines the exact rate.
Iemand nog ervaring met deze site?
http://www.attraction-tickets-direct.co.uk/
Ik zou hier mss het volgende willen kopen voor 157 pound
5 Park Orlando Combo Ticket
(universal, island of adventure, Buch garden, aquatica & sea world)
Ik heb Discovery Cove gereserveerd en daarbij krijg je 14 dagen lang onbeperkt toegang tot Seaworld. Disney skippen we, maar willen wel dolgraag naar Universal Studios, Island of Adventure en Bush Gardens.Is het dan verstandig om Flextickets Plus te kopen. Of zijn er nog andere voordelige manieren?? Iemand een idee??
Thanx, Baluga
Nou in een flex ticket zit Seaworld ook al in en die heb je nu dus al er in zitten met Discovery cove, dus denk ff kijken voor losse tickets voor de andere parken.
Het beste idee is dat je, voor je tickets bestelt, eerst even de boel goed op een rijtje zet. Bepaal eerst wat je allemaal wilt doen, kijk dan welke tickets er zijn en bepaal dan je keuze. Een ander kan je nooit precies de juiste tip geven, want die weet niet wat je plannen zijn. Wil je naar beide parken van Universal? Wil je dat op één dag of juist op meerdere dagen?
Je hebt nu Discovery Cove geboekt. DC en Seaworld voor 199 dollar exc. tax. Het zou best eens zo kunnen zijn dat je met Discovery Cove Ultimate beter uit bent. Je kunt dan immers naar DC, Aquatica, Seaworld en Busch Gardens voor 299 dollar ex. tax.
Je hebt dan alleen nog tickets voor Universal nodig. Het goedkoopste ticket is 79 dollar ex. tax. Klik op de links voor alle prijzen. Even voor gaan zitten en een overzichtje maken, scheelt enorm in de kosten. Kan je weer andere leuke dingen voor doen!
Baluga
Zie antwoord van Teleton, helemaal mijn idee! (en dus ook zo geboekt)
OK, bedankt! Ik zal er eens voor gaan zitten. Er komt ineens zoveel op je af, en dan neem je weleens te snel beslissingen.Ik hoop dat ik eventueel mijn tickets van DC nog kan upgraden. 1 e-mail naar DC en we weten het! Nogmaals bedankt!
Volgens mij zijn ze bij DC niet zo moeilijk, en met upgraden waarschijnlijk helemaal niet. ;)
hi
Ik heb een paar weken geleden echt 'tig' x op en neer gemaild met mensen van DC omdat ik allerlei vragen had over het 'trainer voor een dag' programma. Alle vragen zijn vriendelijk en vlot beantwoord, ze doen echt hun best.
Ik weet zeker dat je antwoord krijgt en dat t mogelijk is!!
Vandaag afschrift van credit card gehad: ik betaal omgerekend 136 Euro voor een Ultimate Package bij Discovery Cove (= non dolphin swim) incl tax.
Dus in die zin heb je 4 parken voor 136 E en bij 3 parken mag je twee weken onbeperkt naar binnen.
Heeft iemand ervaring met tickets bestellen via www.travelrepublic.co.uk, scheelt omgerekend toch 12 euro p.p met een ticket aan de gate
Blijkbaar staan er ook geen 3-park-combi tickets meer op, was rond nieuwjaar wel het geval voor universal/island of adventure/ wet 'n wild.
Bestaat er nog een combi ticket voor deze 3 parken?
Ja hoor die is er nog steeds, alleen moet je die dan via een Engelse site aanschaffen
Zo'n ticket kost dan 99 pond per volw.
Dit komt vanaf www.orlando-ticket-deals.co.ukCitaat:
NEW Universal Orlando 3-Park Bonus Ticket
A brand new ticket from Universal Orlando, the 3-Park Bonus Ticket offers great flexibility for your holiday. For one low price, enjoy unlimited admission to Universal Studios Florida®, Universal’s Islands of Adventure®, Wet ‘n Wild® and Universal CityWalk® for up to fourteen days. Come and go as you please and visit the parks as many times as you like for the duration of the ticket.
FAQs
Do I need to specify a date I wish to use the Universal Orlando 3-Park Bonus Ticket?
No, the ticket is open-dated and activated the first time you visit one of the parks.
Does the ticket expire?
Yes, the ticket expires after 14 days from first use.
Can I visit all three parks in one day?
Yes, you have unlimited entrance to Universal Studios Florida®, Universal’s Islands of Adventure®, Wet ‘n Wild® and Universal CityWalk® for the duration of your ticket.
Dankjewel! 3 parken voor +- 112 euro, én 14 dagen te bezoeken.
De aanbieding die ik had gezien was 3 parken/ 3 dagen, dit is dus nog beter. :-)
Oei oei, als dat maar lukt. In de voorwaarden van otd staat:
Citaat:
Orlando Ticket Deals hold contracts with all the major Parks and Attractions throughout the US and for contractual reasons we regret that we are not permitted to sell to customers outside of the United Kingdom. Sorry for any inconvenience this may cause.
Vreemd, ik dacht dat ik vorig jaar ook tickets bij hen had besteld, moet toch nog maar eens even nazoeken.
Heb het dus even nagekeken en had besteld via:
www.attraction-tickets-direct.co.uk
Ook op de site van www.TravelRepublic.co.uk staan deze tickets die waarbij je in ieder geval Nederland aan kan geven.
Nu hoop ik alleen dat Wittmann nog niks heeft besteld.....
Ik moet zeggen dat Travelrepublic wel een stuk goedkoper is!
Zit net voor de pc om te bestellen :lol:
Khad deze namiddag op het werk m'n creditcard niet bij.
Net besteld bij travelrepublic voor 92 pond per stuk + 4,14 pond toeslag voor de creditcard.
edit: op floridatix zie ik niet meteen de 3-park-combo staan ...
Wat bedoel je met floridatix?
www.floridatix.co.uk
Dit is ook een site met tickets e.d., ik heb mijn post er weer vanaf gehaald. Ik dacht dat de tickets daar goedkoper waren, maar ze zijn zowat gelijk in prijs als bij travelrepublic.
@Wittmann;
Ja, en het kan dus écht niet. Net even gebeld, want ze hebben aantrekkelijke ticketprijzen, maar het probleem is dat ze niet naar Nederland verzenden. Er werd me gevraagd of ik een Engels adres heb, dus misschien als je iemand in Engeland kent....
Travelrepublic was voor het 3-parkenticket nog 7 pond goedkoper tegenover orlando ticket deals.
Inmiddels staat het ook al op de VISA, én ik kon Belgie kiezen in de lijst bij het bestellen. Blijkbaar zal het hier dus wel lukken, fingers crossed :sun:
Ha! Ik kan het niet uitstaan dat het hem wél is gelukt he #-o
De hele site afgestruind en ja hoor, bij de algemene voorwaarden ofzo verwijzen ze naar hun andere sites, waaronder deze En daar staat Nederland er gewoon tussen en de prijzen zijn dezelfde als die van travelrepublic :mrgreen:
Het leuke is dat ik eigenlijk op die Flex Tickets Plus ben aangewezen, maar als ik 2 combo tickets koop (Universal 3 park bonus tickets en de 3 parks Seaworld, Busch Gardens en Aquatica, heb ik dezelfde inhoud als de Flex Tickets Plus, maar ben ik € 80 euro goedkoper uit! En die combo tickets kun je voor zover ik weet alleen op die online.florida.co.uk site kopen. Het enige waar je misschien rekening mee moet houden is dat je in de Flex Tickets Plus kaartjes gratis vervoer naar Busch Gardens krijgt. Ikzelf geef daar niet om; ik heb immers een vette SUV onder m'n kont :sun:
:oops: @Wittmann;
Ik vind het weeral niet . ](*,)
Waar kan je Belgie aanklikken , aub ? :oops: Ik vind alleen maar UK