-
wij vertrekken volgende week naar orlando, en hebben ook geboekt via exit reizen.
Ik ben echt heel tevreden met hun manier van werken. Als je een offerte aanvraagt krijg je die gelijk de zelfde dag via de mail toegstuurd. Met vragen kan ik ze altijd bellen, ze nemen altijd de tijd voor je.
We vertekken pas volgende week maar tot nu toe toppie
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
corrus
Exit stuurt je ook geen eTickets...
Dit komt omdat ze pas héééél kort voor vertrek de vliegtickets pas uitgeven (ticketten).
wij gaan 18 augustus naar amerika en heb denk ik de tickets al een week of 4 in huis.
Bij een reisbureau mag je ze ook pas een week van tevoren ophalen.
-
Re: Reisorganisatie: Exit reizen
We boeken altijd bij Exit-reizen maar helaas zijn we er achtergekomen dat ze niet meer de goedkoopste zijn in losse tickets naar Orlando. Vorige keer waren we goedkoper uit bij WTC en nu geven ze zelfs een prijs voor tickets in mei 2011 die hoger is dan op de United site zelf :cry:.
-
Re: Reisorganisatie: Exit reizen
Wij boeken na 2 near-disasters nooit meer bij Exit.
De 1e keer waren ze vergeten een baby-ticket voor UA af te geven. Hier werden we gelukkig op attent gemaakt door een vriendin die bij de maatschappij werkt en zei "er klopt iets niet met jullie boeking!"
En voor dit jaar hadden we in juni 2009 weer vluchten geboekt (tegen beter weten in) bij ze met United via IAD. In november 2009 kregen we te horen dat onze boeking door United was geannuleerd en we nu vanaf Brussel moesten reizen.
Bij navraag bij dezelfde UA vriendin bleek dat UA HQ de boeking had geannuleerd omdat Exit een (reserveringssysteemtechnisch) onjuiste boeking had gemaakt. Dit waarschijnlijk vanwege het boeken van losse legs (AMS-IAD en IAD-MCO ipv doorverbindingen (AMS-IAD-MCO).
Uiteindelijk hebben we zelf opnieuw geboekt via Orbitz (met vertrek vanaf AMS en uiteindelijk goedkoper dan Exit!) en dit jaar (voor 2011) via Go leif. Maar Exit dus nooit meer...
Who needs a travel agent anyway?
Groetjes,
Au3
-
Re: Reisorganisatie: Exit Reizen
Zijn er nog forumleden die een recente ervaring met Exit Reizen hier willen delen?
-
Wij hebben recentelijk de tickets via Exit reizen geboekt aangezien die met het goedkoopste aanbod kwamen voor tickets rondom de kerst.
Helaas kregen we andere vluchttijden dan eerst aangegeven, mede door vele wijzigingen bij United Airlines dus nu hebben we een langere overstap dan gepland. Met het verzoek om te kijken of ze hier iets aan konden doen aangezien wij andere vluchten hadden geboekt werd helaas NIETS gedaan. Dit viel me wel tegen, ze gaven aan dat ik zelf maar contact op moest nemen met UA.
-
Wij zagen een paar weken geleden in onze itinerary dat de vluchten naar IAD in september gewijzigd waren naar een 757.:shock:
Dat wilden we natuurlijk omzetten..we zijn een 777 gewend.
Exit gebeld en gemaild maar ze waren er maar mee bezig.
Na 2 dagen en veel aandringen kregen we te horen dat we United zelf moesten bellen en dat zij al contact hadden gehad.
Maar toen we United aan de telefoon hadden, kregen we heel wat anders te horen. Die medewerker werd nogal boos op Exit, want ze hadden helemaal niet gebeld. Het moest toch echt via Exit verlopen.:?
Gelukkig konden we gratis onze vlucht omzetten via Chicago.
Van de service moet je het niet hebben, maar 9 van de 10 keer zijn de tickets daar toch het goedkoopst.
-
Vorige week tickets en een huurauto geboekt bij Exit. Nog geen eerdere ervaringen met dit bedrijf, dus ik hoop dat alles voorspoedig verloopt. Ik heb nog geen goedkopere tickets kunnen vinden bij andere aanbieders voor onze reisdagen .
-
Wij ook vorige week tickets + hotel, werden goed geholpen, nu afwachten:)
-
Ik heb voor mijn eerste x florida ook via exit geboekt.
tickets+hotels+auto, hun kwamen als beste uit de bus en tot nu toe is er op alles zeer vlotjes gereageerd (tel. en mail vraagjes enzo)...hoop dat dat zo blijft!
-
Als beste???
Of als goedkoopste... :D
-
eigenlijk tot nu toe beide...:-D
Goedkoopste vlucht en auto combi en voor ons de betere hotels en ze waren ook super snel met offerte...zelfde dag nadat ik had gemaild belde ze al terug!:-)
-
Ik kreeg ook altijd erg vlot reacties op mijn telefoontjes en mailtjes. Tot nu toe zijn we prima geholpen, ik hoop dat de reis (wij gaan over 5 weken) ook goed verloopt, dan ben ik zeer tevreden!
-
Wij hebben in 2009 onze reis naar West-Amerika geboekt via Exit Reizen. Dus tickets, autohuur en hotels. Was prima georganiseerd voor een leuke prijs!
Dit jaar gaan via Exit Reizen naar Florida. We hebben via hen de tickets, autohuur en appartement geboekt (Shorewalk in Bradenton).
Goede service en vooral ook snelle service!!
Heb vorige week een hotel in Orlando geboekt voor 1 nacht, omdat we Magic Kingdom willen bezoeken, was binnen 1 dag geregeld.
Dus ik ben tevreden over Exit Reizen.
-
3 keer via Exit Reizen geboekt, 1x naar New York en 2 keer naar Florida. Was zeer tevreden over de tickets waren leuke prijzen tov de overige aanbieders in die tijd 2008 en 2009.
Wij boekten aan het begin van het jaar voor vakanties in het hoogseizoen. Op beide reizen naar Florida veranderde de overstaptijden van de binnenlandse vluchten. Dat vonden wij wel minder, gelukkig pakte dit niet al te nadelig uit.
Voor de rest zijn we over het algemeen tevreden over de service bij Exit Reizen.
-
En ik wacht inmiddels alweer 2 dagen op een reply van Exit reizen, tickets verkopen en scherpe prijzen zijn ze goed in maar als je met een probleem komt geven ze niet thuis.
-
Ook mijn retour (binnenlandse vlucht) is wederom negatief veranderd. Nu 7 uren overstap, ipv de geboekte 2. Ik heb een mail naar Exit reizen verzonden met het verzoek tot aanpassing. De reactie zal ik hier meedelen.
-
Ook ik heb een zeer slechte ervaring met Exit-reizen. Vorig jaar Hawaii geboekt. Wat een droomreis had moeten worden, werd een mislukte reis. Eerst problemen met vlucht(meer dan 1 dag later aangekomen en niks compensatie), moest ik alles nog zelf regelen ook. En dan hotel; ze hadden een krappe 2-pers kamer geboekt en wij hadden wel volle pot voor 3 personen betaalt, waaronder 1 kind. Exit reizen NOOIT meer.
-
Citaat:
dinava
Eerst problemen met vlucht(meer dan 1 dag later aangekomen en niks compensatie), moest ik alles nog zelf regelen ook. En dan hotel; ze hadden een krappe 2-pers kamer geboekt
De vraag is natuurlijk waardoor de vertraging tijdens de vlucht is ontstaan. Welke compensatie had je precies in gedachten gehad? En heb je de schade geclaimd bij de verzekering?
En wat bedoel je precies met "alles" zelf regelen?
Exit biedt vier verschillende prijscategorieen aan, de voordeligste reis brengt je naar 2-sterren hotels, de duurste naar 5 sterren. Welke reis had je precies geboekt? En heb je onmiddelijk contact met Exit opgenomen zodat ze een mogelijke fout konden herstellen?
-
ik wilde toch even melden dat exit reizen er toch niets aan kan doen als je vlucht gewijzigd wordt en ik denk dat als je het op tijd ziet en meld en vraagt of er wat aan gedaan worden dat ze heus wel hun best voor je doen....
Ik heb het zelf nog niet meegemaakt gelukkig maar zo zie ik het toch :-)
-
Deden ze dat maar Natascha666, ze hebben voor mij een andere vlucht geboekt dan dat ze in de offerte aangaven en daardoor dus verslechterde tijden. En Michael heeft dat idem dito en nu ook nog eens een super lange overlay terwijl hij ook een overlay zou hebben van 2 uur in de originele aanbieding.
Maar ondanks aandringen is er voor mij nog niets verbeterd in de vluchttijden.
-
Tijdens onze West Amerika reis was er één verkeerde hotelvoucher meegegeven. Wij waren daar niet bekend en moesten de twee nachten zelf dokken. Ik heb meteen gemaild naar Exit Reizen.
Toen ik thuis kwam had het hotel inderdaad twee nachten van de credit-card afgeboekt. Ik heb Exit Reizen hierover gemaild en binnen een week had ik het bedrag terug.
Dus ik heb inderdaad vooralsnog geen slechte ervaringen met Exit....
Ik durf het bijna niet hardop te zeggen....aangezien onze vakantie (26 mei) steeds dichterbij komt :-#
-
Citaat:
Michael
Ook mijn retour (binnenlandse vlucht) is wederom negatief veranderd. Nu 7 uren overstap, ipv de geboekte 2. Ik heb een mail naar Exit reizen verzonden met het verzoek tot aanpassing. De reactie zal ik hier meedelen.
Zoals beloofd de reactie van Exit reizen. Ik had al een beetje meegewerkt en een alternatief voor de (retour) tussenvlucht gezocht en deze voorgesteld aan Exit. Hierop heeft men deze vlucht keurig voor mij aangepast en heb ik nu nog geen 2 uren overstaptijd in plaats van 7.
Goed geregeld dus door Exit reizen. Kan niets anders zeggen =D>.
Vrijdagavond gemaild en vanochtend om half tien, was het al geregeld.
-
Mazzelaar. [-(
Maar het is je gegund. :razz:
-
Had in België gesneeuwt en deden 1 uur over 2km. Normaal zijn we binnen het uur in Zaventem. Dus ik bel naar Exit en ze zeiden dat Ik het moest regelen met United. Toch terug naar huis gereden en met huistelefoon gebeld naar Exit. Ze vertelden mij dat ik toch naar Zaventem moest omdat ik anders een no-show zou hebben. 4 uur hebben we ons leven geriskeerd en bij United vertelde ze doodleuk dat we ook mochte bellen?! Ze vonden een vlucht voor de volgende dag met weliswaar 4 overstappen, het was dat of niets. Gevraagd of ze ons dan een overnachting aanboden in Brussel, maar njet. Dus 4 uur terug naar huis.
Voor hotel heb ik 1 maal proberen te bellen en het hotel heeft gefaxt. Maar je zit met 11 uur tijddsverschil. En ik moest de vlucht al zelf regelen, dus ...
Nee echt geen exit meer voor mij...heb reeds meerdere malen bij nederlandse reisburo's geboekt, wegens zeer service-minded...maar hier was gewoon geen sprake van service.
-
Citaat:
dinava
Had in België gesneeuwt en deden 1 uur over 2km. Normaal zijn we binnen het uur in Zaventem. Dus ik bel naar Exit en ze zeiden dat Ik het moest regelen met United. Toch terug naar huis gereden en met huistelefoon gebeld naar Exit. Ze vertelden mij dat ik toch naar Zaventem moest omdat ik anders een no-show zou hebben. 4 uur hebben we ons leven geriskeerd en bij United vertelde ze doodleuk dat we ook mochte bellen?! Ze vonden een vlucht voor de volgende dag met weliswaar 4 overstappen, het was dat of niets. Gevraagd of ze ons dan een overnachting aanboden in Brussel, maar njet. Dus 4 uur terug naar huis.
Voor hotel heb ik 1 maal proberen te bellen en het hotel heeft gefaxt. Maar je zit met 11 uur tijddsverschil. En ik moest de vlucht al zelf regelen, dus ...
.
...eigenlijk kan ik er geen touw aan vastknopen. Als ik je goed begrijp adviseerde Exit om United te bellen. Het enige juiste antwoord, lijkt mij. Maar dat heb je niet gedaan.....vervolgens loopt er van alles mis, maar wie kan daar onder die omstandigheden nu eigenlijk iets aan doen?
Ennne, je leven riskeren als je niet harder dan 25 kon rijden. Dat zal toch wel meevallen, niet?
-
Ik snap het ook niet. Als je 4 uur naar huis moet rijden en de volgende dag weer terug naar het vliegveld moet, dan pak je toch een hotel? Kan je later uitvechten wie het betaalt, maar naar huis rijden lijkt me geen slimme oplossing.
-
Ik heb de indruk dat Exit het juiste advies heeft gegeven. Kom je zonder opgaaf van redenen niet opdagen voor je vlucht, dan heb je sowieso geen recht op een vervangende. Bel je (onderweg) naar de luchtvaartmaatschappij, dan zullen ze je beslist proberen te helpen. Wat ze ook deden, goed het was een reis met een mijl op zeven, maar ze bieden het toch maar mooi aan, terwijl ze dat strikt genomen niet verplicht zijn. Dit zijn hoe dan ook geen omstandigheden waar je recht hebt op een hotelovernachting van de luchtvaartmaatschappij. Die zijn niet verantwoordelijk voor het verschijnen van hun passagiers op de luchthaven, wat het weer ook is.
-
exit reizen aanbod
Hoi allemaal,
Ik heb een prijs gekregen van exit reizen!
519 euro Brussel via Washington- Tampa. Met united airlines en prima vluchturen!
30 maart - 12 april 2012
DIt is ongelooflijk, want ik lig al wekenlang dagelijks te zoeken naar tickets en kom niet uit onder de 700 euro voor volgend jaar...
Is dit dan wel normaal? Ik ben niet bekend met exit reizen.
Graag jullie ervaring? Ik moest snel beslissen zeiden ze.
-
Re: exit reizen aanbod
Citaat:
julieke
? Ik moest snel beslissen zeiden ze.
Dat zou ik dan maar doen, straks zijn ze weg. Opschieten dus!
-
Meteen boeken en afrekenen zodat de tickets geprint zijn, dan heb je in ieder geval deze prijs en komt er geen toeslag meer op de tickets van brandstof e.d.
-
Ja, ik ga dit doen ! morgen voormiddag betalen via internetbankieren.
Ik vind het wel raar dat we de tickets pas zouden krijgen een aantal weken voor de heenvlucht...
Aangezien het E - tickets zijn , waarom zouden we die niet meteen krijgen.
Is natuurlijk nadelig om plaatsen te reserveren maar laat je toch ook in een onzeker gevoel over vluchttijden etc...
Ik boek altijd rechtstreeks via luchtvaartmaatschappijen, dit is nieuw voor mij vandaar mijn onzekerheid.
Beetje structuurgericht :-)
-
Als jij met Exit reizen afspreekt dat je de tickets meteen compleet betaald en dan ook geprint wil hebben dan krijg je meteen een link van exit reizen waarop je E-tickets staan. Dan kan je ze eventueel zelf uitprinten maar dit is niet noodzakelijk, je kan gewoon met je paspoort naar de balie gaan op Schiphol en dan krijg je je echte tickets.
P.S. Denk wel even aan de ESTA mocht je die nog niet hebben.
-
Citaat:
julieke
Is natuurlijk nadelig om plaatsen te reserveren maar laat je toch ook in een onzeker gevoel over vluchttijden etc...
vluchttijden kunnen altijd nog veranderen. Het enige wat vast staat na ticketing is de prijs.
-
Jeroen , bedankt voor de info!
aan de telefoon werd mij echter verteld dat ik een aantal weken voor vertrek de e - tickets zou krijgen, aangezien er dan zeker was dat de uren zouden juist zijn..
Vandaar mijn twijfels!
-
Vind ik persoonlijk een beetje een raar verhaal.
-
Ik denk dat er wordt bedoeld dat de reisbescheiden (prints van de E tickets) vlak voor de reis aan je verzonden worden omdat vliegtijden ( zoals je zelf ook aangeeft) altijd nog kunnen wijzigen.
Maar je krijgt gewoon toegang tot een website waar je alles op kan zien zodra je het complete bedrag betaald hebt is het gewoon rond.
-
Exit-Reizen hoeft die e-tickets toch helemaal niet te printen? Gewoon de link doorsturen.
Zelf hoef je die ook niet te printen, je paspoort meenemen is genoeg.
-
Ja, maar zoals iemand van het forum mij eerder eens aangaf blijkt het zo te zijn dat veel mensen toch altijd vragen om tickets, vandaar dat er vaak geprinte E-tickets naar de mensen worden gestuurd die via een reisbureau boeken.
Voor onze afgelopen reis zaten bij de reisbescheiden ook E-tickets, vandaar.
Als je zelf rechtstreeks boekt heb je dit ook nooit.
-
Wij hebben ook bij Exitreizen geboekt, en kregen ze gelijk via de mail.
Nouwja "ze"" je hebt een confirmation nummer, en de tijden van overstap en zo, en dat het bevestigd is.
Meer heb je ook niet nodig.
Vouchers van hotels krijgen we wel pas later, ik neem aan als we alles betaald hebben.
-
Ik ga al voor de vierde keer met exit-reizen en heb absoluut goede ervaringen met ze. Nadat je met ze in zee bent gegaan krijg je een link naar een website met je vluchtgegevens.Met de conformatienummer die daar staat kun je ook naar de website van United Airlines om je vlucht te bekijken.
Op het moment dat je alles hebt betaald kunnen er geen extra brandstofkosten op je verhaald worden. Ik heb in september geboekt voor juli en alleen een aanbetaling gedaan van 150 EUR / persoon. In maart kregen we te horen dat als ik 2400 EUR overmaakte, UA de extra brandstofkosten a 30 EUR / persoon niet zou doorbelasten. Dat heb ik gedaan, maar je krijgt dan nog steeds niet de tickets. 2 weken van te voren krijg je je reis vouchers, waaronder je tickets. Ik heb namelijk een complete reis geboekt met hotel, auto en vlucht. Bij elkaar 6400 EUR met 4 personen.