Denk niet dat dit zal gaan lukken.
Op de Keys zijn enkele aanbieders waar je minimaal 5 jaar oud moet zijn.
Of ze dit controleren weet ik niet.
Discovery Cove moet je minimaal 6 jaar oud zijn, en daar wordt e leeftijd gecontroleerd.
Groet,
Pascal
Afdrukvoorbeeld
Denk niet dat dit zal gaan lukken.
Op de Keys zijn enkele aanbieders waar je minimaal 5 jaar oud moet zijn.
Of ze dit controleren weet ik niet.
Discovery Cove moet je minimaal 6 jaar oud zijn, en daar wordt e leeftijd gecontroleerd.
Groet,
Pascal
Hallo Daniëlle
Ik heb dinsdag bij het Dolphin Research Center in Grass Key met dolfijnen gezwommen. Ik heb zelf de Dolphin Encounter gedaan, maar voor kleine kinderen kun je volgens mij de Dolphin Splash doen.
http://www.dolphins.org/visit_get_wet.php
Uhm ik had eigenlijk ook een vragje over dolfijnen. nu dit toch een dolfijnen topic is kan ik het denk wel vragen he :P
Uhm ik wil in maart 2008 zwemmen met dolfijnen op me verjaardag. maar je moet betalen met creditcard zie ik. stel je hebt geen creditcard hoe moet je dat betalen dan.
alvast bedankt voor diegene die me vraag beantwoord :)
Evita,
Als ik jou was zou effe naar de bank gaan en een creditcard bestellen.
Naar de states zonder cc is nou niet echt handig.
Alleen al als je een auto huurt, moet je borg betalen dm.v. cc etc..
Stuur eens en mailtje richting DC,die kunnen je beslist een antwoord geven.
Normaliter reageren ze hel snel.
https://www.discoverycove.com/custca...e_contact.aspx
succes,
Pascal
Beste Forum bezoekers,
Wij hebben het zwemmen met dolfijnen gewoon bij ons reisbureau in nederland geboekt, leek ons wel zo handig om evt. teleurstellingen te voorkomen voor de kids. en als ik zo de prijzen die genoemd voorbij zie komen, dan is het vanuit nederland boeken zeker niet duurder dan het rechtstreeks in the states te doen.
Maar na al de reactie's gelezen te hebben, denken we in ieder geval wel een goede keuze gemaakt te hebben met Discovery Cove. Mede op aanraden van onze reisagent, want wij zijn tenslotte Amerika nitwits.
Greetzzz Almeretoppers
Geboekt via AV,
De Mensen daar zeer behulpzaam.
We gaan met z'n 4en een hele dag incl. zwemmen met dolfijnen voor
€ 1000,- en als ik zo rondgekeken heb op het forum, is het wel een eerlijke prijs. En wij wilden omdat we voor de eerste keer gingen, beslist niet misgrijpen daar voor kaartjes.
Dat is onze belangrijkste reden om het hier vanuit nederland te regelen.
Greetzzz Almeretoppers
Even een fake boeking gedaan voor 4 volwassen met 10% korting en met 7-dagen Seaworld toegang:
http://img167.imageshack.us/img167/8674/discojy7.png
1,108.04 USD = 754.214 EUR (volgens XE.com)
Dus tenzij je ook nog kinderkaartjes hebt ben je best wel duur uit. Ca 246 euro verschil.
Entree sea world en bush garden zit er bij ons ook inbegrepen.
Zojuist de vouchers ontvangen van ons reisbureau.
En nee we zijn met 4 volwassenen, tenminste onze jongste van 12 wordt voor adult gerekend.
Greetzz Almeretoppers
Zo, we hebben vandaag toch maar alvast Discovery Cove geboekt. Met de dalende dollarkoers wilde ik geen risico nemen.
We gaan nu definitief op dinsdag 6 mei en hebben het ultimate pakket genomen, incl. 14 dagen toegang tot Busch Gardens, Seaworld en Aquatica.
Totale kosten? "Slechts" 650 dollar, zo'n 450 euro dus. Er is nog nooit zo'n groot bedrag van mijn creditcard afgehaald.
Het bevestigingsmailtje is super duidelijk. We moeten in ieder geval dit mailtje niet kwijtraken... hebben we nodig om overal in te komen omdat we DC aan het einde van onze vakantie doen.
Wij plannen een reis naar Florida in juli. Mijn vrouw en ik zijn erg aangesproken door het natural swim programma in Dolphin Cove op Key Largo. We willen natuurlijk ons 6-jarig dochtertje niet aan de kant laten staan, maar jammer genoeg mogen kinderen onder 7 jaar er blijkbaar niet in het water, zelfs niet voor de structured swim.
Onze dochter is anders wel erg groot en verstandig voor haar leeftijd. Heeft er iemand ervaring met Dolphin Cove op dat vlak? Zijn ze erg strikt en controleren ze de leeftijd of valt het allemaal wel mee :?:
Als jullie willen zwemmen met dolfijnen, kun je ook naar:
http://www.theaterofthesea.com/dolphin.swim.htm
Hier moet je minimaal 5 jaar oud zijn om te zwemmen, kijk maar eens op de site.
locatie = Islamorada.
Wellicht heb je er iets aan.
Groet,
Pascal
Hoi Pascal, ben jij in theatre of the seas geweest en hoe was jouw ervaring?
Wij gaan in de mei vakantie met z'n 5en. Maar het leukste is het voor de kids dat zij kunnen zwemmen met dolfijnen. Ik hoor het graag . gr Saskia
Nee ik ben er niet geweest
We wilden er heen gaan, maar toch gekozen voor Discovery Cove.
DC was niet veel duurder, en je krijgt er ook nog Seaworld bij.
Bij DC is het een dagvullend programma, en bij Theatre of the seas maar en paar uur.
Ben benieuwd hoe jullie het zullen beleven.
Groet,
Pascal
Onze kleine vent is bijna 6 als we gaan en heeft nog geen zwemdiploma, wel wil hij heel graag dichtbij de dolfijnen komen en ze aaien..is daar ook een mogelijkheid toe? Ik hoor iedereen dat het zoveel kost om daar met dolfijnen te zwemmen en ben nu wel erg benieuwd wat het nou kost? Kan iemand mij dit vertellen en ook waar ik met ons ventje het beste naar toe kan gaan om toch dicht in de buurt van dolfijnen te komen.
Dat kan uitstekend in Seaworld, in de Dolphin Cove.
http://img299.imageshack.us/img299/3...hincoveyx7.jpg
Bedankt voor de tips!
Seaworld staat ook op ons lijstje dus daar willen we zeker ook heen. DC lijkt mij ook gaaf alleen ben ik bang omdat hij nog geen zwemdiploma heeft dat het onverantwoord is. Zo als het er nu uitziet zit het wel in de planning dat hij eind mei gaat afzwemmen maar toch. Wat zijn leeftijd betreft daar maak ik mij niet zo'n zorgen om, hij wordt 20 mei 6 jaar...
Als ik zo door het forum lees lijkt het mij wel handig om vooraf te boeken, ik heb nu maar een mailtje gestuurd naar DC en het verhaal voorgelegd met de vraag hoe zij hiermee omgaan wel of niet met dolfijnen zwemmen. Ik wacht het wel even af. Ook ben ik benieuwd of je tegelijk met je kind ( indien het nog jong is) tegelijk het water in mag. Weet iemand dat? Mocht iemand wat meer kunnen vertellen over hoe het gaat dan hoor ik het graag. Dan kan ik beter inschatten of ons ventje hier wel of niet te jong voor is.
Alvast bedankt!
groet,
Simone
wij gaan met ons gezin (2 jongens 11 en 13) in de meivakantie naar florida de jongens wens is om eens met dolfijnen te gaan zwemmen, is mogelijk op de keys heb ik gelezen, wat zijn de ervaringen en hoe te reserveren.
alle positieve en negatieve ervaringen zijn welkom.
groet david
ps wil zelf ook wel.
Hoi
Ik heb afgelopen jaar ook met dolfijnen gezwommen op de Keys en het was een unieke belevenis. Dit jaar gaan we weer naar de Keys en ga ik zeker nog een keer! Ik ben bij Dolphin Research Center geweest. http://www.dolphins.org/
Kijk ook eens bij het volgende topic: http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=60
Wij willen met onze dochter van 7, die geen engels spreekt, met dolfijnen gaan zwemmen. De websites zeggen dat je engels moet spreken. Is dit ook nodig met kinderen of is het voldoende als de ouders erbij zijn?
Als ze met de dolfijnen het water in gaan dan moeten ze de commando's snappen die de trainers geven. Zie ook hier: http://www.dolphins.org/visit_get_wet.php (maar de meeste hebben volgens mij dit soort regels).
Een mogelijk is om in ondiep water te gaan:Citaat:
To participate in the Deep Water program, guests must be at least 5 years old, and children ages 5 through 7 must be accompanied in the water by a paid adult participant. Guests must also be able to speak and understand English.
Hier meer informatie over zwemmen met dolfijnen: FAQ: Zwemmen met dolfijnenCitaat:
The Shallow Water Encounter is open to all ages with no language requirement. A participating adult must accompany children younger than 8.
Ik ben afgelopen jaar in discovery cove geweest. Mijn dochtertje was toen 6 jaar oud. Zij heeft daar gezwommen met 1 dolfijn. Zij spreekt nog geen engels, dus geen probleem. Wel moet er 1 vd ouders bij zijn.
Groet,
Pascal
Ik heb hetzelfde probleem en daarom een mailtje gestuurd naar Duck Key waar wij wilde zwemmen met dolfijnen. En daar is het inderdaad zo dat als je kind geen engels verstaat je niet mag zwemmen. Wat n pech he, echt dom!
Probeer het eens hij het Dolphin research Center in Grassy Key. Dat is maar een paar mile bij jullie vandaan.
http://www.dolphins.org/visit_get_wet.php#ENCOUNTER
Probeer deze eens:
http://www.theaterofthesea.com/dolphin.swim.htm
dit staat oa bij REQUIREMENTS:
understand English or have a translator.
Pascal
hallo ik ga over 2 weken naar Orlando , maar ik wil graag zwemmen met dolfijnen , in dc weet ik dat het kan maar daar is het best wel duur heb ook via een andere website egzien dat eht in de omgeving kan voor minder maar dan zonder eten en drinken enzo maar dus wel goedkoper.... Is er iemand geweest in de omgeving en hoe was dat...? of kan ik er van uitgaan dat dat het zelfde is als dc...?
Plaatsen zijn beperkt per dag. Dus ik hoop voor je dat je dan nog kunt reserveren.
Citaat:
Why do I have to make a reservation to visit Discovery Cove?
- Since Discovery Cove limits attendance to only 1,000 guests per day, it is highly recommended you make a reservation for your visit. By limiting attendance each day, Discovery Cove guarantees that guests are treated to a relaxing and highly personalized experience without crowds or lines. If you are planning to visit during the summer or near a holiday, you should book your reservation at least two months prior to your intended visit to ensure availability as these timeframes tend to book early.
Ja die bedoelde ik wel. In dit resort is het helemaal geweldig, maar in het water bij de dolfijnen zwemmen ook andere visjes en grotere en deze zorgen ervoor dat je continue je handen boven moet houden omdat ze anders in je vinger bijten maar andere delen van je lichaam (bij mij mijn achterste) vinden ze ook wel fijn om even in te happen. Het doet niet veel pijn ofzo maar het maakt de ervaring gewoon minder leuk.
Zie voor het hele verhaal ons reisverslag:
http://delelystadamerikalijn.web-log...007/index.html
Maar als je nou gewoon geen tijd meer hebt om een hele dag naar seaworld te gaan en dat 'gratis' eten en drinken je ook gestolen kan worden dan vind ik het toch nog steeds een hele 'paai' (veeel) geld. Met 2 volwassenen en 2 kinderen komen wij dan toch echt nog op €929!
Hallo, we hebben het hier over 1 dag vakantie! En ik begrijp dat de entourage in DC natuurlijk geweldig is, maar dat moet dan ook zeker wel....
Probeer wel online te boeken. Zo krijg je tenminste korting. Er zijn kortingscodes tot 15% ( wat ik weet). korting krijg je vlg's mij alleen online met een code. Of je moet in een bepaalde periode waar zo wie zo 10% online wordt gegeven. 10% op zo'n bedrag is toch behoorlijk.
Pascal
We gaan over 74 dagen naar Florida \\:D/(op 5 juli) en wil in deze vakantie o.a. zwemmen met dolfijnen op de Keys.
Moet ik dit van te voren reserveren? Zo ja, waar kan ik het beste gaan zwemmen met dolfijnen?
Marina
Voor jullie gaan zwemmen met dolfijnen, wil ik jullie toch wel even meegeven dat dit eigenlijk een echte schande is.
De Dolfijnen vinden dit echt niet leuk en hoe meer mensen dit doen hoe commercieler het wordt en des te meer gevangenissen voor deze dieren er worden gemaakt!
Ik wil niet heiliger zijn dan de paus, en ja er gebeuren nog veel ergere dingen in de wereld ik weet het wel, maar als je echt in de natuur wilt zwemmen met dolfijnen dan zijn er andere manieren.
Zelf heb ik al tientallen keren dolfijnen ontmoet in het wild al duikend en vooral al snorkelend, in de meeste gevallen zwemmen de dolfijnen dadelijk weg, soms blijven ze enkele min zolang je ze kan entertainen (gek doen snel duiken en rondjes draaien op enkele meters diepte enz.) en heel soms maar dit is enorm uniek krijg je zelf de kans om een dolfijn in het wild te strelen is me vorige maand de eerste keer overkomen.
Meer info nodig laat maar horen
Bruno
Mag ik vragen waarop jij baseert dat Dolfijnen het NIET leuk vinden?
Mijn ervaring in DC was ronduit geweldig en de dieren hebben daar een zeer grote ruimte waarin ze verblijven. In de zee en oceaan lopen ze ook gevaar.
Ga jij me vertellen dat dieren die in gevangschap leven in een beperkt aquarium dit doen omdat ze dit leuk vinden?????
Straks ga je me nog vertellen dat ze er zelf achter vragen!
En kom nu niet af dat ze veel plaats hebben want dit is echt lachwekkend, dolfijnen etc. zijn gewend om duizenden km's af te leggen, in een vijvertje van enkele meters is dit nogal lastig!
Er is geen enkel dier gelukkig in gevangschap dat lijkt me toch echt wel pure logica, maar misschien proberen sommige zo hun geweten te sussen ik begrijp echt niet hoe mensen in godsnaam kunnen denken dat dieren in gevangschap gelukkig zijn!
En vertellen dat ze gevaar lopen in de zee, ja zeg, kijk ik stel voor dat we jou opsluiten in de gevangenis want op straat, in de wagen etc lopen we ook gevaar!
En wie creërt dat gevaar nu weer in de zee?
Kijk ik herhaal ik wil niet heiliger dan de paus zijn, en de reden dat ik me niet nog drukker maak hierover is omdat ik hoop dat dergelijke gevangenissen (ja het is niet meer of minder dan een ordinaire gevangenis) de mens toch een beetje meer bewust maken van onze natuur en van wat wij allemaal aan het vernietigen zijn.
Maar als sommige nu al gaan denken dat die dieren gelukkig zijn dan krijg ik het toch wel even lastig.
Eens je in de natuur deze dieren hebt ontmoet zou je het verschil wel duidelijk zien, ik heb ook ooit in gevangschap met hen gedoken op uitnodiging van de eigenaar, wat echt tegen mijn principe is maar ik kon het niet laten ik wou het verschil gezien hebben, en ja die dieren lijken voor buitenstaanders enorm gelukkig en hebben heel veel aandacht nodig en zijn enorm geintresseerd in iedereen die daar het water ingaat maar geloof me ze zijn alles behalve gelukkig.
Wie denk je wel dat je bent.
Misschien dat dit topic door een beheerder gesloten kan worden want zo'n reactie als hierboven hoort niet op een forum thuis.
Grote schande
Jij durft :-k. Alleen omdat iemand er een andere, en in mijn ogen geen slechte, mening op na houdt moet het topic gesloten worden ?? Maak het nou......[-(
Een forum is er in principe voor discussies en meningen en niet om elkaar naar de mond te praten, dus is het erg kortzichtig om een andere mening te betitelen als "Grote schande". Ik vindt dit wel degelijk thuishoren op dit forum, maar gelukkig bepaal ik, net als jij, dit niet en hebben we daarvoor beheerders.
En als je een beeldspraak als "mensen opsluiten" persoonlijk opvat heb je het verhaal van Brumpy niet echt begrepen of willen begrijpen. En dan deze beeldspraak beantwoorden met "Wie denk je wel dat je bent", lange teentjes........?
Als de beheerder(s) dit topic zouden sluiten, of berichten zouden verwijderen zou dat pas een Grote Schande zijn.
Maar dat is mijn mening.
Meningen kunnen zekers gegeven worden maar Brumpy schrijft over dat deze dieren niet in gevangenschap zouden mogen leven maar gaat vervolgens wel in de florida vakantie naar Seaworld en Aquatica (eigenaar Discovery Cove).
Brumpy schrijft zelf ook dat het een schande is dat mensen met dolfijnen willen zwemmen.
Daarnaast schrijft Brumpy ook in het wild te hebben gezwommen met dolfijnen, dan zou ik weer kunnen zeggen dat ze daar de dolfijnen met hun bootje hebben gestoord in hun natuurlijke omgeving. Als Brumpy er dan echt ook zo tegen was geweest had Brumpy ook dat moeten weigeren.
Dit topic zou niet moeten gaan over hoe een dolfijn dit zou vinden want apen, olifanten, leeuwen en tijgers en giraffen zitten ook in een hok.
zo ik ben weer terug en heb gezwommen bij DC , Ben gelijk de eerste dag gaan vragen of er nog plaats was en dat was er wel. Maar wel een week later , dus ik raadt ook wel aan om eerder te boeken. Het was een geweldige dag! Voor mijn verslag kan je mijn weblog in de gaten houden. de Dc dag komt eraan! Hoop na het weekend!
Terug uit Florida. Gezwommen met de dolfijnen ik Key Largo.
Dolpin Cove GE WEL DIG
Wij zijn ook een dag in DC geweest, 19 februari. Hadden 10 maanden te voren geboekt, kregen de 14 dagen entre Busch en Sea World niet in rekening gebracht. Later las ik op hun site dat ze 10% vroegboek korting aven, dus heb ik gevraagd of dat voor ons ook nog gold. Kreeg meteen antwoord dat die 10% alsnog van het openstaande bedrag werd afgetrokken. Wij hebben voor 5 personen $ 931 betaald. Niet teveel dacht ik zo. Het was de meest geweldige dag van onze vakantie!! we gaan over 21 maanden (ongeveer) weer.