-
Disney Animal Kingdome voor kleine Kids?
Wij gaan in juli met ons zoontje naar Florida.
we zijn gek van pretparken.
de vorige keer hebben we de universal studio's en sea world en magisch Kingdome gedaan.
nu willen we naar Animal Kingdome is dat te doen met een baby van 8 maanden?
of zijn het veel attracties waar hij niet mee kan?
iemand nog andere tips waar heen te gaan met een kleintje?
misschien een leuk waterpretpark?
-
Re: Disney's Animal Kingdom
Voor een baby van 8 maanden is er niet veel te doen vind ik, maar ik heb geen kinderen dus wellicht is er iemand met kleine kids die er meer over kan zeggen.
Mij lijk het in juli ook veel te warm met zo'n klein kind.
-
@Ilssse weet niet of er een speciale reden is om in Juli te gaan?
Het is goedkoper en gunstiger qua klimaat als je in een andere tijd gaat.
Wij moeten in Juli omdat onze dochter al 6 is en naar school gaat.
Denk dat Animal Kingdom goed te doen is met een baby.
Je kan er lekker door de themagebieden met dieren wandelen,shows bekijken,op safari gaan.
En als je in de Expedition Everst wilt neem je gewoon de single rij zit je zo erin hebben wij ook gedaan.
-
Ik ben leerkracht dus zit inderdaad aan de schoolvakanties vast. Is het echt zo warm dan?
Bedankt voor de tips!
Zijn er nog andere leuke pretparken of dingen om met een kleintje te doen?
-
Het is er niet warmer dan bijv Turkije in Juli. Wel vochtiger maar dat ging ook wel.
Wij zijn met onze dochter (toen 4) naar Indonesie geweest en dat was qua klimaat zwaarder, ook mede door de omstandigheden daar. In Florida heb je overal airco's en goede voorzieningen daardoor is het goed uit te houden. Al moet je met een kleintje wel voorzichtig zijn met airco's.
De waterparken van Disney zijn ook heel leuk met een kleintje.
Ze hebben een kindergedeelte maar je kan ook lekker samen in een band ronddobberen in de Lazy river.
Ook hebben ze een zandgedeelte waar ze zich in kunnen vermaken.
Gaan jullie in een hotel of in een villa?
Als je in de ochtend naar een park ofzo gaat en dan in de middag lekker bij de villa met eigen zwembad kan de kleine een tukkie doen en jullie evengoed genieten van de zon enzo.
En dan zou je bijv s' avonds nog naar een park kunnen gaan.
Wij vonden Epcot in de avond geweldig. Kleine in de wandelwagen en lekker rond kijken/eten enzo in het landen gedeelte.
-
Bedankt voor de tips!
we hebben inderdaad een villa met eigen zwembad!
-
Events de komende maanden in Animal Kingdom:
Citaat:
Here is the list of events taking place at Animal Kingdom:
- March 4: Spring Forward for Amphibians Day—Guests will “spring forward” to celebrate frogs, toads and other amphibians.
- April 22: Party for the Planet in celebration of Earth Day—Guests will celebrate the release of “Bears,” a film that follows a year in the life of a bear family.
- May 6: International Migratory Bird Day—Guests will celebrate birds and learn ways to protect them as they migrate.
- May 20: World Turtle Day—This event will also be taking place at The Seas with Nemo & Friends at Epcot and will allow guests to participate in special activities to celebrate turtles.
- June 10: Pollinator Day—Guests will celebrate butterflies, bees and other pollinators.
- July 29: Big Cat Day—Lions, tigers and other big cats will be celebrated.
- Aug. 5: Primate Day—Guests will be able to learn about all kinds of primates, ranging from 400-pound gorillas to one-pound tamarins.
- Sept. 23: Elephant and Rhino Day—Fun facts and conservation information will be presented to allow guests to learn about endangered elephants and rhinos.
The following events will be taking place at The Seas with Nemo & Friends at Epcot:
- April 22: Earth Day Celebration—This celebration will be focusing on letting guests learn about—and celebrate—marine animals.
- May 20: World Turtle Day
- June 4: World Oceans Day—“Finding Nemo” characters Dory, Crush and more will join guests in exploring the ocean
Read more:
http://www.wesh.com/themeparks/disne...#ixzz2qgutsN7v
-
Re: Disney's Animal Kingdom, Up to Date
Ahh waarom is festival of the Lion King gesloten?
van de zomer weer open?
-
Er komt een vernieuwde show, op een nieuwe lokatie.
-
Dus komende zomer wel weer open hoop ik? en een vernieuwde show van de Lion King of een andere show?
-
-
Aaaahhh wat jammer!!! Ik ben een enorme Lion King fan...
-
On January 5, 2014, the sun set on Simba and friends for the final time until early this summer, when the show permanently migrates into the land of Africa at Disney’s Animal Kingdom theme park.
Is wat er op de Disney site staat maar het loopt bij Disney vaak uit op de originele planning, dus je kan er op hopen maar er op rekenen niet.
-
Ze gingen daar toch van Avatar bouwen?
-
Ik ben heel benieuwd want ook was helemaal weg van de lion king show, hopelijk is de vertraging van het heropenen niet tot november wanneer ik er ben
Avatar lijkt me ook geweldig. ben benieuwd
-
Nieuw avond show Animal Kingdom: Rivers of Light
Hey,
Net gelezen dat er een nieuwe avondshow komt in animal kingdom
river lights , weet iemand hier meer van ?
wanneer deze show speelt ? Maandag, dinsdag...?
alleen in de zomer of ganse jaar door ?
alvast bedankt :)
-
Re: Nieuw avond show animal kingdom
Er is nog geen datum bekend. Er komt een uitbreiding van AK en daar is het onderdeel van. Zou dus best nog even kunnen gaan duren.
-
Re: Nieuw avond show animal kingdom
http://parksandresorts.wdpromedia.co...ge-613x337.jpg
Op het Disney Parks blog staat dit:
Citaat:
“Rivers of Light” Nighttime Spectacular Coming to Disney’s Animal Kingdom
posted on May 2nd, 2014 by Shawn Slater, Communications Manager, Walt Disney Parks and Resorts Creative Entertainment
As we’ve shared here on Disney Parks Blog, Disney’s Animal Kingdom is about to undergo the largest expansion in the park’s history. Among other exciting projects, the years ahead will see the addition of all-new entertainment experiences, including a new nighttime spectacular.
“Rivers of Light” promises to be an innovative show unlike anything ever seen in Disney Parks, combining live music, floating lanterns, water screens and swirling animal imagery. The show will magically come to life on the broad, natural stage of the Discovery River, between Discovery Island and Expedition Everest, delighting our guests and truly capping off a full day of adventures at Disney’s Animal Kingdom.
We look forward to sharing more details on the Disney Parks Blog in the future – about “Rivers of Light” and other new entertainment experiences coming to Disney’s Animal Kingdom.
en hier:
Citaat:
Animal Kingdom will be offering a nighttime spectacular called "Rivers of Light." Guests will experience live music, floating lanterns, water screens and a swirling imagery of animals on Discovery River.
There will also be live performers on Discovery Island around the Tree of Life as well as a nighttime version of the Kilimanjaro Safari.
Read more:
http://www.wesh.com/orlandomyway/orl...#ixzz30gQkvsRY
-
Re: Nieuw avond show Animal Kingdom: Rivers of Light
Ahh ok :) wel jammer was wel benieuwd naar deze show
alvast bedankt x
-
Goede reden om in 2016 weer te gaan! :rolleyes:
-
Hahaha ja dat wel ja ! Nog ff een vraagje eh
ik wil graag bij mijn reis een dining plan hebben dus
wil ik dit via officiele site kopen maar hoe kan dit ? Ik weet dat je naar dat nummer kunt bellen maar de rest ?
ken der niks van ? Moet je dan via visa betalen of overschrijving ?
-
Dat moet idd telefonisch te regelen zijn maar ik denk dat je ook kan inloggen op de site en het toe kan voegen. Als je via de site een boeking doet is er een keuze om het dining plan toe te voegen. Ik weet niet of dit ook mogelijk is bij een bestaande boeking via de site maar lijkt me wel logisch. Ik betaal altijd probleemloos met mijn creditcard.
Over die avondshow: Er is in Animal Kingdom deze zomer wel een andere avondshow. Iedere zaterdag van 7 juni t/m iets van augustus is er Harambe Nights. De Lion King show met orkest, koor en (beroemde) verteller. Inclusief buffet en street party na de show. Ik heb al geboekt voor juni!
-
Ohhh super ! Ik heb net gezien dat er op de uk site dining plan gratis is bij boeking
hoe lang duurt deze actie ? Meestal moet je dan de maand zelf boeken ofso ?
Er staat book by 10th july ? Is het dan tot 10 juli kan je dat boeken ?
Stomme vraag misschien sorry ��
-
Ja dan kan je tot 10 juli boeken voor verblijf in bepaalde periodes in 2015 (1-1 t/m 24-3 en 12-4 t/m 30-1, 2015). Zo'n zelfde deal heb ik geboekt voor aankomende juni/ juli. Je moet bij boeking een aanbetaling doen (was bij mij iets van 100 pond) en de rest betaal je iets van 6 wkn voor je vertrek. Wij hebben een moderate resort en geupgrade naar het gewone dining plan (ipv het quick service).
-
Er zijn voor de diverse online magazines previews geweest van Pandora. Vooral niet kijken als je nog verrassingen wil, vooral wél kijken als je je nu al wil verbazen over al het moois. Ik kan in ieder geval niet wachten!!
Day walk through Pandora
https://www.youtube.com/watch?v=J7zEvWTmgYM
Nighttime look at bioluminescence of Pandora
https://www.youtube.com/watch?v=OIrX5Jkp52s
Flight of Passage ride queue, pre-show in Pandora
https://www.youtube.com/watch?v=eM8f47Igtu8
Na'vi River Journey ride POV in Pandora - The World of Avatar
https://www.youtube.com/watch?v=AZ6KTCDH4nE
Winkel
https://www.youtube.com/watch?v=j_fSfs-VH2s
-
Wow!! Wat ziet dat er erg mooi uit zeg!
-
Wow! Hoe groot is de kans dat er een soft opening is?
Ik ben er tot 19 mei....ik zal die mazzel wel niet hebben denk ik hahahaha
Naja, reden temeer om weer terug te gaan! :o
-
Wij komen de 27e aan! 3x raden waar wij zeker in willen...
-
Fastpasses proberen te krijgen
-
Ik probeer een fastpass te krijgen voor 30 mei, helaas alles is al weg!:(
Anthonie
-
ja, kan 30 dagen van te voren.. Voor AK zijn ze al binnen een paar minuten weg..
-
Dat wordt bij de opening van het park al voor de ingang liggen en rennen naar de attractie :D
Als je op de Disney resorts verblijft mag je al 2 maanden van tevoren je fastpasses boeken en daardoor zijn ze voor de nieuwe attracties al weg voordat je met je losse tickets het kan proberen.
-
Ruim voor de opening van het park er zijn dan, zodat je als eerste mee kan lopen achter de castmember aan. Disney zorgt er wel voor dat er niet gerend wordt naar attracties. En de resortgasten mogen 2 maandan van tevoren voor heel hun verblijf (ik dacht tot 10 dagen maar dat weet ik niet meer zeker) hun fastpasses vastleggen. Dus als je een week in een Disney resort verblijft kan je 2 maanden en 1 week vooraf reserveren. Voor zulke populaire nieuwe attracties kan je als niet-resortgast een fastpass bijna wel vergeten. Maar gewoon blijven proberen, je kan net het geluk hebben dat iemand zijn fastpasses canceled en jij ze gelijk kan pakken.
-
Als ik deze reacties lees dan ben ik bang dat het me niet gaat lukken om een fastpass te regelen voor Flight of passage in juli. Ik denk dat ik maar vroeg opsta ofzo om 6.00 gelijk proberen als het daar 24.00 is :)
Is er iemand die al in deze attractie geweest is?
-
Misschien heb je hier wat aan: http://www.easywdw.com/easy/blog/pan...ring-strategy/
Op youtube kan je de attractie al helemaal bekijken :).
-
Met 2 tieners in huis ontkom ik niet aan YouTube ;) wat trouwens ook 1 van de redenen geweest is dat onze plannen gewijzigd zijn van 1 dag MK naar 1 dag AK.
Die link heeft idd wat vragen beantwoord, bedankt! Een fastpass voor Flight of Passage is misschien niet eens zo leuk/nodig omdat je alle mooie dingen in de rij mist, zoals bijv. de avatar in de tank.
-
We hebben Flight of Passage 2x gedaan. 1x met Fastpass en 1x zonder. Toen we zonder gingen stond er 90 minuten wachttijd maar uiteindelijk zaten we binnen 60 minuten al in de attractie. Wachtrij is zeker de moeite om een keer te bekijken. Blijf ook vooral hangen in AK tot het donker is.
Verslagen:
https://usatour2017.wordpress.com/20...nimal-kingdom/
https://usatour2017.wordpress.com/20...dora-by-night/
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Mave
Als ik deze reacties lees dan ben ik bang dat het me niet gaat lukken om een fastpass te regelen voor Flight of passage in juli. Ik denk dat ik maar vroeg opsta ofzo om 6.00 gelijk proberen als het daar 24.00 is :)
De tickets komen om 0700 US tijd. Dan is het bij ons 1300. Da's te doen toch? Wel alvast een account aanmaken voor alle personen die meegaan en die alvast aan elkaar linken zodat je in 1x voor iedereen een FP kunt boeken. Je kunt al een proefboeking doen voor een andere dag om het een keer proef te draaien.
Die boeking kun je dan weer annuleren.
-
Ik ben nu 4 dagen aan het proberen om Fastpasses te krijgen, maar de passen voor Flight of Passage zijn tot nu toe niet meer beschikbaar. En ik log iedere dag om 13.00 uur precies in!
-
Ik snap die tijd niet helemaal? Wat ik kan bedenken is dat je 30 dagen vooraf je fastpasses kan reserveren en dat die tijd om 13u hier is en dat dat dan de vroegste tijd is die je kan gebruiken om te reserveren. Maar er komen dan geen fastpasses vrij of zo. Die zijn allemaal al door mensen met een resorthotelreservering gereserveerd want die mogen 60 + aantal verblijf-dagen vooraf reserveren. Ik zou het in ieder geval blijven proberen en waarschijnlijk wordt de kans wat groter dat iemand zijn fastpasses afmeldt als je dichter bij de datum komt of op de dag zelf.
-
Wat leuk om de verslagen te lezen en de foto's zijn ook erg mooi! Wij gaan gewoon in de rij staan voor FOP :)
@Njit;
Oke dan probeer ik het idd om 13.00. Toevallig vandaag geprobeerd een proefboeking te doen maar dat gaat niet waarschijnlijk ivm met de tickets die wij hebben (geen hoogseizoen)
@Ellen1308;2
Zijn de fast pass tickets voor de Na'vi river journey er nog wel 30 dagen van te voren?