Dan je wel theovg, als ik meer informatie nodig zou hebben, laat ik het hier wel weten.
Afdrukvoorbeeld
Dan je wel theovg, als ik meer informatie nodig zou hebben, laat ik het hier wel weten.
Het lijkt erop dat er weer een foutje is bij de prijzen bij National. Als je via Expedia boekt bij National komen er erg lage prijzen tevoorschijn. We hebben zojuist voor 145 euro in september een auto geboekt, ophalen en terugbrengen Tampa airport, full size. Leuke prijs toch? We hadden al een andere reservering, 600 euro die laten we voor de zekerheid nog even staan.
De boeking is bij Expedia, dus niet op de site van National zelf. We hebben nogmaals gekeken en komen nog steeds op dit bedrag uit. Bij "Regels en beperkingen" staat informatie over de verzekering. Die is inbegrepen.
Ook ik krijg extreem lage prijzen te zien. Denk alleen wel dat als dit een "glitch" is in het systeem, de boeking geannuleerd zal worden door National/Expedia uiteindelijk.
Deze extreem lage prijzen hadden we ook enkele jaren geleden. National heeft de boekingen toen niet geannuleerd. We hebben er in dat jaar 2 maal gebruik van kunnen maken. Er was een flinke Facebookactie op touw gezet en National was sportief en heeft de boekingen doorgelaten!
Oh, dan is het misschien wel interessant om te boeken. Kan alleen via expedia volgens mij nergens precies zien welke verzekeringen er allemaal precies bij inbegrepen is.
Net een Full-size SUV geboekt voor november, 2 weken €162,00. Via Expedia. Bij de vorige glitch 3 keer 2 weken een standard SUV geboekt voor in totaal € 300,00. Had wel even wat voeten in aarde maar ging toch door.
Hallo Pieter,
Als je op Alamo.com boekt en aangeeft dat je uit Nederland komt is een Full-size SUV $ 420,00 voor jou huurperiode.
Ik heb hem ook via National emerald geboekt met contract 5005946 dezelfde lage prijzen.
Als ik nu op expedia.nl kijk zie ik die prijzen niet meer.
Edit: op Alamo.com zie ik het ook niet meer.
Denk ook niet dat ik het aandurf, we vertrekken morgen!
Op alamo.com nog wel, wel aangeven dat je uit Nederland komt. Ik heb net nog gekeken voor iemand anders.
In september geldt het nog (8.25uur)
Maar.....ze zijn aan het aanpassen volgens mij....:(
Het werkt nog steeds op alamo.com, via mijn iPad. Via de laptop werkte het eerder vandaag al niet meer.
https://www.alamo.com/en_US/car-rent...selectCar.html
Geboekt dankzij Elstars: Bij national via Expedia Dodge Grand Caravan or similar (zijn met 6 volwassenen) voor 20 dagen september/oktober voor 148,59!!! Moeten alleen nog de extra chauffeurs zien te regelen. kan ik dat via National doen? Account openen ofzo?
En zoonlief heeft voor 64 euro een cabrio gehuurd voor 6 dagen, issie helemaal blij mee.
Hadden beiden al geboekt voor veel hogere prijzen maar dat laten we gewoon even staan, annuleren kan altijd nog.
Dank je wel Elstars:)
Werkt nog steeds: zojuist (weer) geboekt..........
Soms zijn we best wel zielig. Of in ieder geval:ik
Had een boeking staan bij Sixt voor €360 (Chevy Silverado)
Maar ja 1: gezien het verhaal hier geboekt rechtstreeks bij Alamo voor €173 (Full Size SUV)
Maar ja 2: National heeft Emerald Aisle, dus daar geboekt voor €123 (Midsize met keuze uit Emerald Aisle).
Maar ja 3: Misschien trekken Alamo en National de tarieven wel in; dus National geboekt bij Expedia (Midsize SUV) €138
Maar ja 4: nog niets geannuleerd
Maar ja 5: ik ben zielig
A3
Lukt nog steeds. Net nog geboekt via Expedia een middelgrote SUV voor 15 dgn (15x24uur) voor Eur 91,- We hebben nog staan een gewone middelgrote auto bij rantalcars.com (Alamo) incl extra berijders en volle tank Eur 463,- Hopelijk is er begin volgende week wel duidelijk dat er niks wordt geannuleerd, aangezien wij eind volgende week gaan. Ik moet alleen kijken of ik via national kan inchecken en extra berijders vooraf kan regelen online. Iemand een idee? Hebben zij ook een 'skip the counter'?
Kan iemand mij vertellen als je ook emerald lid kan worden na de booking bij expedia en dan je partner toevoegen, zodat je de kosten voor additional driver kan besparen?
Alvast hartelijk dank voor het antwoord.
Net nog geboekt bij Alamo.com en mijn vorige bij Alamo.uk.brits geannuleerd.
Scheelt mij zo'n 420 euro.
Dank jullie wel voor het wijzen erop.
Net ook geboekt maar we krijgen nog geen bevestiging via de mail.
ik vraag het mij af of het nog gaat lukken.
Ik vergat erbij te zetten dat we het bij Alamo.com hebben geprobeerd.
je krijgt nog wel de mooie prijzen maar geen bevestiging dus het feest zal daar wel over zijn.
Je ziet zelfs dat je het geboekt hebt maar die bevestiging komt niet.
15:58 Toch gelukt met een .nl email adres. Via gmail kwam er echt geen bevestiging terwijl andere mail gewoon binnen komt.
We zijn voor september nu de helft goedkoper uit :-)
Voor de zekerheid bewaren we nog even onze oude boeking.
Bedankt voor de tip.
Ons ook gelukt. Bevestiging per mail gehad. Geboekt via Alamo.com. Tijdens boeken geen mogelijkheid tot betalen/invoeren creditkaartgegevens gehad. Iemand enig idee?? Nogmaals reservering via mail bevestigd gekregen en ziet er normaal uit.
Jammer dat ik nog geen auto kan vastleggen voor mei 2017 via Expedia :(
Op alamo.com (zelfs als ik kies dat ik uit Nederland zou komen) enkel hoge prijzen!
Trouwens, wat zijn normaal gezien 'goede' prijzen voor 21 dagen een Full Size SUV?
Ook mij gelukt via Expedia, had een reservering voor een ford escape of soort gelijk voor 459 euro via Car del mar bij budget
En nu via Expedia bij national voor 202 euro!!
Ik heb een bevestiging gehad en mijn creditcard is belast.
dus denk wel dat het gelukt is.
Bedankt voor de tip
Wij hadden helemaal geen Florida plannen meer voor dit jaar, maar ik kon het toch niet laten om voor $ 77,- een convertible te huren voor een weekje. En dan zien we wel of er ook nog aantrekkelijke ticketprijzen komen :cool: Beetje de omgekeerde wereld maar ik werd echt hebberig van de prijzen :D
Dank je wel Sonja.
het is inmiddels gelukt.
Dit is alleen voor 2016. Ik heb ook geprobeerd te boeken voor volgend jaar Maart maar dat waren ook alleen normale prijzen.
Helaas lukt het mij niet (meer) om zulke mooie prijzen naar boven te krijgen.
Nee, het feest is nu voorbij. En nu afwachten hoe Alamo en National met de boekingen omgaan.
Jammer, was een mooie en goede tip:up:
Helaas....Nu ook Expedia is het over en uit. Er is ergens een belletje gaat rinkelen....
National is zelfs even helemaal niet te boeken....
Misschien leuk voor de statistieken.....de vorige "fout" was ook in Mei. Ik heb de mailwisseling terug kunnen vinden.
op 28 mei 2013 heb ik een goedkeuring gekregen na een paar vragen aan een medewerker van National via facebook.
De boeking was een paar dagen eerder......
Jammer, te laat :(
Dus de volgende in 2019 rond 24 mei :)
Dan kan iedereen er vast rekening mee houden.
Bedankt voor deze geweldige tip, deze middag dankbaar gebruik van gemaakt en geboekt bij expedia!
Bij Expedia heb ik ook nog een auto bij National kunnen boeken voor een superprijs. Volgens expedia is het incl. verzekering maar ik kan nergens vinden welke verzekering er bij zit. Is dat (full/super) CDW/LDW of moet ik bij de balie nog een extra verzekering afsluiten?
Als je rechtstreeks bij National huurt is LDW optioneel voor bijna 30 dollar per dag! Dan wordt het toch nog duur.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Inmiddels hebben wij de auto afgelopen zondag opgehaald, voor het goedkope tarief. Ging prima! Is incl. de nodige verzekeringen. (Ook via expedia geboekt)