Heeft iemand ervaring met het Marriott Miami Dadeland en/of die omgeving waar het hotel gelegen is?
Afdrukvoorbeeld
Heeft iemand ervaring met het Marriott Miami Dadeland en/of die omgeving waar het hotel gelegen is?
Helaas is er nog niks over geschreven in Overzicht hotelervaringen
Wel hier:
Miami Marriott Dadeland (Miami, FL) - Hotel Reviews - TripAdvisor
Marriott Dadeland Miami, Miami Hotels : Reviews
Hallo,
we hebben de afgelopen dagen via American Estates het hotel voor de eerste 2 nachten geboekt. Het word het Hilton, downtown Miami. We hebben eerst alle info proberen te zoeken over AE, maar dat zat wel goed. We lazen hoofdzakelijk goede recensies... Zeurders heb je altijd.. :-#
Ik las in dit topic dat er meer mensen goedkoop in het Hilton hebben gezeten. Als je de site van het Hilton bekijkt, schrik je toch wel van het prijsverschil. Enig idee hoe die verschillen komen? We gaan pas over een paar maanden, dus echt last minute kun je dit niet noemen..
Iemand ook ervaring met dit hotel? Ik weet dat het parkeren hier niet gratis is, maar ach, voor 118 euro per kamer voor 2 nachten in zo'n hotel..
Wij hebben in het Biltmore gezeten.... echt een aanrader....!! Geweldig hotel!! En zooooo mooi!!
Ik zat even bij Priceline te kijken voor een hotel in Miami, maar weet iemand in welke 'area'ik moet kijken als ik in de buurt van Port of Miami wil zitten..
Uhm.. 7 en 12??
Bij Priceline staat gewoon downtown, south beach dat soort gebieden.
Weet niet waar ik die nummers moet zoeken Teleton.
Wanneer je voor "name your own price"'hebt gekozen, krijg je de de mogelijkheid om voor Miami te kiezen. Dan krijg je de "Name your own price area map" De aerea's zijn genummerd. 7 staat voor Down Town en 12 voor South beach. Misschien werkt deze link . Kan helaas even geen schermafbeelding plaatsen. Succes!
Ik ga volgend jaar met m'n vriendin een reis maken door Amerika. Onze afsluiting van de vakantie is in Florida in de omgeving van Miami. Daar zullen we van 30 juli t/m 5 augustus verblijven. Wat zijn hotels waar we voor een redelijke prijs kunnen verblijven en wanneer kunnen we het beste boeken. Is dat heel vroeg of liever wat later?
Voor informatie over de hotels is er een prima overzicht: Overzicht hotelervaringen. Verder vind je , als je bijvoorbeeld zoekt naar priceline.com, veel tips en trucs en de ervaringen van forummers die hier gebruik van maken. Tot slot zou je wat reisverslagen kunnen lezen, hierin worden dikwijls ook de ervaringen in hotels benoemd.
Hotelprijzen zijn gerelateerd aan vraag en aanbod. Niet alleen de vakantieperiode speelt daarbij een rol, seminars, conventies en tentoonstellingen bepalen immers ook het aanbod. Verder is Miami nog al populair.....
Als je van priceline of hotwire gebruik maakt, moet je je eigenlijk vooraf ook zelf een beetje verdiepen in de markt. Je zou dit bijvoorbeeld kunnen doen met behulp van reisbureaus en boekingen maar ook via tripadvisor kan je veel informatie over hotels achterhalen. Op die manier kan je ook bepalen wat je zelf precies een redelijke prijs voor een hotel vind. Dit kost je tijd, maar als beloning win je vast een gunstig hotel tegen een superprijs!
Hallo Martijn,
Wij zijn afgelopen augustus (20-23) september (9-11) 2x in Miami geweest. Het hotel voor de periode in augustus hebben we in jli geboekt en het hotel voor de periode in september 2 dagen voor aankomst. Boeken hebben we via hotels.com gedaan wat prima ging.
Wij vertrekken over 2 weken voor 12 dagen naar Miami en willen graag de eerste 2,3 nachten overnachten in het Townhouse hotel. Heeft iemand hier ervaring mee? Had al wel gekeken op tripadvisor wel aardig wat positieve berichten maar ben nieuwsgierig of een van jullie er een keertje is geweest?
Hallo wij zijn verleden jaar naar miami geweest en hadden een heel mooi hotel bij sunny isles beach.
Volgend jaar gaan we weer een paar dagen naar miami, maar nou willen we dichter bij ocean drive in een hotel.
Wie weet een mooi en netjes hotel daar in de buurt, we gaan met 2 volwassenen en 2 dochters van 10 en 12 jaar.
Groetjes Ellen
Wij zaten in Hotel Marseilles op Collin Av. We zaten gelijk aan het strand en overal dichtbi. Zie ons reisverslag van Florida 2008
Grz
Ton
Hallo wij gaan volgend jaar juli eerst voor 3 dagen naar new york, dan 3 dagen naar miami, en verder naar clearwater en orlando.
Dit wordt het 4e jaar dat we naar amerika gaan.
De meeste hotels in deze plaatsen weet ik wel, maar de laatste keer miami zaten we voor ons gevoel te ver bij ocean drive vandaan.
Nou wil ik graag weten welke hotels in de buurt van ocean drive goed zijn, in ieder geval hotels op loopafstand van ocean drive.
We gaan met 2 volwassenen en 2 dochters van 10 en 12 jaar.
Alvast bedankt
Wij hebben eind maart geboekt in het Clay Hotel: http://www.clayhotel.com/
136 euro incl tax voor 2 nachten, lijkt me een goede deal. Hebben geboekt op hotels.com
Hoewel niet altijd even betrouwbaar, geven de reviews op tripadvisor toch een aardig beeld van wat je mag verwachten. De prijs van een hotel is overigens niet het enig criterium voor een geslaagde vakantie. Het hotel krijgt op tripadvisor 2 sterren en eindigt op de 111de plek van 196. Of het een goede deal is, hangt ook af van de tijd van het jaar waarin je geboekt hebt. Wist je overigens dat er al eerder aandacht aan dit ho(st)el besteed is op dit Forum?
Ja, ik heb de link op het forum al gevolgd en dat ziet er goed uit. Op Tripadvisor zie ik heel goede maar ook heel slechte commentaren, dat wordt dus afwachten...
Gerard,
wij hebben vorig jaar in crystal beach gezeten.
6985 collins ave miami beach
wij waren met 4 personen en waren 65 dollar per nacht kwijt incl tax wel betaalden we 20 dollar per 24 uur voor de auto.
we hadden een slaapkamer en een huiskamer waar een slaapbank stond.
ook zat er een ontbijt bij.
als je het hotel uitloopt sta je gelijk op het strand
Wij hebben in April gelogeerd in Hotel Astor, 5 min. lopen van Miami beach af.
Echt een heel gaaf hotel, mooi en modern, vriendelijke staf, wel wat rumoerig tot een uur of 1 want er is een nachtclub bij maar dat vonden wij niet erg. gewonnen ia priceline voor een prikje, echt een aanrader!
In januari ga ik naar Miami op vakantie. Omdat ik alleen ga, lijkt het me leuk om daar ook nieuwe mensen te leren kennen. Omdat ik de kosten ook binnen de perken wil houden, wil ik graag kiezen voor een hostel. Weet iemand een leuk hostel? Ik ben op zoek naar een hostel met mensen die naast een strandvakantie ook graag op stap gaan in Miami en misschien ook nog wat meer van Florida willen zien.
Ik ga aankomende vrijdag, ook alleen.
Ik overnacht in South Beach Hostel. Zeer goedkoop.
En bevalt het hostel een beetje? Goede locatie, een beetje netjes en tevens een leuke ontmoetingsplek om nieuwe mensen te leren kennen. Gr Heidin
Hallo,wij gaan dit jaar eerst een week naar Orlando en willendaarna graag voor een weekje naar Miami , maar weten niet waar we het beste heen kunnen gaan. Onze kinderen zijn 8,15 en 17. Aan het strand zou fijn zijn.
We gaan voor de eerste keer naar Florida!! Dus ik zou niet weten wat en waar het beste zou zijn.
Iemand een idee?
Alvast bedankt
Kan iemand mij misschien helpen.. Wij gaan in Oktober een cruise maken vanaf Miami, maar zoeken nog een hotel in de buurt van Port of Miami.
Je heb zoveel verschillende wijken/areas, ik kom er niet uit. En Port of Miami.. zit je dan ook een beetje in de buurt van winkels?
Ook heb ik weleens gehoord dat er van die shuttle busjes gaan naar de cruise terminals, iemand daar mee bekend?
Hoop op wat tips! [-o< :razz:
Port of Miami ligt niet heel erg dicht bij winkels. Het is een groot haventerrein net ten zuid-westen van south Beach.
South Beach zelf is met bijv. een taxi wel eenvoudig te bereiken, en dan heb je shops genoeg.
En eventueel is Bayside Miami ook een idee, wij vonden het er wel leuk. Niet je standaard mall.
En hotels dichtbij de port of Miami. Dan kom je waarschijnlijk in Downtown Miami uit.
Zelf slapen we hier. (en nee, zelf gaan we dit keer niet op cruise)
Dichtbij de Port of Miami en een shuttle service.
Trouwens, ik denk dat de meeste hotels in Downtown Miami wel zo'n shuttle service hebben.
welke cruise gaan jullie doen?? Zelf zijn we met de Carnival Valor geweest.
Heel toevallig zat ik ook net via google op Hilton hotel te kijken.. ziet er mooi uit en nog betaalbaar ook.
Bedankt voor je tips.
We gaan ook met Carnival maar dan de Carnival Liberty 8 dagen de Oostelijke kant (Bahama's/ Puerto Rico/ Grand Turk en Maagdeneilanden)
Carnival Valor heb ik ook filmpjes van gezien op Youtube, ook een mooi schip als ik het zo zag.
Wie kan mij helpen?
Wij willen 7 dagen in een hotel blijven in Miami Beach.
-Op ongeveer 15 minuten rijden van Lincoln Road
-niet te duur, maar wel mooi/schoon/netjes hotel
-gelegen aan het strand
Wie heeft er goede ervaringen met hotels die hieraan voldoen? Ben erg benieuwd.
Alvast bedankt,
Ed
<<Mod Michael66: Vraag toegevoegd aan bestaand onderwerp.>>
Wij hebben in 2008 2x een aantal dagen in het Hotel Marseilles gezeten. Gelijk aan het strand en een op een paar minuten van het Art Deco en de Lincon Road. Het hotel was schoon. Zie voor een impressie ons reisverslag en foto's van Florida 2008
Grz
Ton
South Seas hotel op Collins Ave. Ligt op loopafstand van Ocean Drive en Lincoln Road, aan de achterkant kan je via het zwembad zo het strand op.
Het is een art deco hotel, dus niet ultramodern, maar ik ben er al 2 keer tot volle tevredenheid geweest.
In de categorie Art Deco hotels aan het strand is ook Essex House aan te bevelen. Wij hebben daar in 2008 een prima verblijf gehad.
http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g34439-d111881-Reviews-Essex_House-Miami_Beach_Florida.html
Wij zijn bij 'de buurman' van het Hotel Marseilles geweest. Het Surfcomber doubletree miami.
Ook een mooi, schoon hotel direct aan het strand.
Let wel op de valet parking bij de meeste hotels in die omgeving. Dit kan aardig in de papieren lopen.
Wij gaan dit jaar voor het eerst naar florida, de kinderen willen natuurlijk ook naar Miami, hier willen we dan 1 nachtje blijven, de hotels die ik op internet vind zijn vrij luxe, en als je dan alleen maar komt om te slapen.............weet iemand mischien een betaalbaar hotel , natuurlijk het liefst op Miami beach.
Groetjes Carolien
Wij gaan naar The Dorchester. De meningen over dit hotel zijn verdeeld. Maar wij gaan er ook alleen maar heen om te slapen. Overdag zijn we toch op pad. http://www.hoteldorchester.com/homedorchester.htm Het parkeren moet je nog wel apart betalen. Wij hebben dit hotel geboekt via Hotelplan. Wij betalen voor 2 volw. + 1 kind van 10 jaar € 78,00 per nacht. In juli 2010.
Hallo,
Bedankt voor de snelle reactie, heb even gekeken , maar onze jongste 15!!!!, is te oud om op de kamer te slapen, dus dan moet je 2 kamers boeken, en soms wel 3 , onze andere kinderen 20/22 moeten ook een kamer
Groetjes
P.s we zitten er in de zelfde periode als jullie wij van 8 tot 29 juli in een villa in de buurt van kissimmee.
Hoi,
Ik benhet helemaal niet met jullie eens,wij zijn deze zomer 4 dagen in Miami geweest met onze kids van 17,13 en 5 jaar en vonden 4 dagen echt te kort!
Miami heeft zoveel leuke dingen om te zien en doen!
Ik ben het ook met natalie eens, wij zijn 3 dagen in miami geweest afgelopen zomer en vonden het ook te kort!! Wij hadden nog veel meer willen zien van Miami!
Ik kan wel een week of langer zelfs nog uithangen in Miami. Lekker op terras zitten, shoppen, naar de film gaan, chillen op het strand of bij het zwembad, wedstrijdje meemaken bij Miami Heat... pfff..er is zoveel te doen in Miami! Geweldig! Maar dat is mijn mening ;-)
Cindy, ik ben benieuwd of jullie voor Miami hebben gekozen of niet?
Natalie, waar hebben jullie met vijf personen geslapen?
Wij willen ook 3 nachten naar Miami, zijn met 3 volwassenen en 2 tieners van dan 14 en 17.