Nou, dat belooft wat haha. Ik heb heen Economy, en terug Comfort. Ben benieuwd :D
Afdrukvoorbeeld
Nou, dat belooft wat haha. Ik heb heen Economy, en terug Comfort. Ben benieuwd :D
Ik heb voor Oktober 4 tickets geboekt bij Jetair van Brussel naar Miami, heen op dinsdag en terug op vrijdag. Toen ik Jetair belde om het entertainment systeem bij te boeken vertelde de mevrouw aan de telefoon dat wij zouden gaan vliegen met de Dreamliner en dit inclusief is. Kan iemand mij vertellen welke extra's ik bij kan boeken zoals Economy Plus etc en wat dit inhoudt?
Oh dat is wel erg gaaf zeg! En sorry, kan er niets over vertellen.
Vanaf 1 mei 2015 worden de Florida vluchten van Jetair gevlogen door de Boeing 787 Dreamliner, uitgevoerd door Arke.
Meer informatie wordt spoedig op deze website bekend gemaakt
Zijn dat alle Jetairfly vluchten? Ook vertrek zaterdag bru mia en terug maandag mia bru?
Hoi Laura,
Je kunt alle informatie vinden op de site van Jetairfly, klik op deze link: https://www.jetairfly.com/nl/vragen
Ook kun je je vragen stellen aan Jetairfly via Facebook, meestal krijg je vrij snel een antwoord.
Groetjes, Monique
Bedankt allemaal. Dat Arke het overneemt heeft ze dan weer net niet verteld :-) Ik hou de site in de gaten Monique! Ben benieuwd of we tussenlandingen gaan krijgen.
Wel vreemd want ik zie geen jetairfly vluchten op zaterdag van Brussel naar miami en ook niet op maandag van miami naar Brussel. Klopt het overzicht op vliegschemas dan wel?
Het overzicht staat nog niet op mijn website
er wordt aankomende zomer vanaf 1 mei gevlogen in het volgende patroon. Zelfde soort patroon als deze winter op vrijdagen.
maandag: ams-Sfb-Mia-bru (aankomst dinsdag)
dinsdag: bru-mia-sfb-ams (aankomst woensdag)
en dan vrijdag zaterdag hetzelfde rondje weer.
BRU-Miami is dus op dinsdag en zaterdag
miami-brussel is dus op maandag en vrijdag.
Passagiers die op andere dagen hebben geboekt zullen worden overgeboekt.
Gewoon nieuwsgierig, maar hoe weet jij dit allemaal?
Ik heb de zomertijden nu ook gepubliceerd voor JetAirFly.
Voor een overzicht ervan kunnen jullie kijken op mijn website door hier te klikken.
Fijne vakantie voor een ieder.
Hoe kom jij aan de vluchtschema's na maart 2015? Als ik op de site van Jetairfly zoek kan ik niet verder zoeken dan maart 2015...... :confused:
Omdat ik mijn gegevens, zoals reeds eerder gemeld op diverse fora, niet van de airlines krijg. ;-)
Goedemiddag,
Na vorig jaar voor het eerst in Florida te zijn geweest gaan wij komende maart weer. In september hebben we vliegtickets geboekt via arkefly.nl. Een maand of twee geleden kregen we bericht dat de vlucht zal worden uitgevoerd door Jetairfly. Mijn vraag is: betekent dat dat piloten en cabin crew ook Belgisch zijn of kunnen dit net zo goed medewerkers van Arkefly zijn?
Ik vergat er in het vorige bericht bij te vermelden dat wij vliegen vanaf Schiphol ;) (13 maart 09.20 uur).
Toch niets tegen Belgen hoop ik :) :)
Ze zijn hartstikke Belgs.....
Jup, zijn Belgen, gezellig :D (hoop ik dan haha)
Mijn vlucht wordt ook uitgevoerd door Jetair (6 februari 9.20 uur)
Hou de laatste weken de vluchttijden in de gaten, maar de vertragingen vallen mij op...
Nee hoor, meer nieuwsgierigheid. Omdat Arkefly en Jetairfly beiden onder TUI vallen, vroeg ik mij gewoon af of er dan mensen uit België komen om vanaf Amsterdam te vliegen of dat ze gewoon Nederlandse mensen inzetten. Moet wel zeggen dat ik over de stewardessen etc. van Arke erg tevreden was vorige keer en ervaringen met personeel van Jetairfly waarover ik gelezen heb waren toch wat minder.
Cabine en cockpit is beiden van Jetair
Krijg net een mail binnen van Jetairfly met de prijzen voor oa nonstop met de Dreamliner van Brussel naar Miami vanaf 3 april 2015. Prijzen vanaf 199,99.
https://www.jetairfly.com/en/last-mi...183.19_12_2014
Mooie prijzen! De hiervoor genoemde €199.99 is "enkele reis". Op enkele data. Er komt dus nog een terugreis-prijs bij. Ook al vanaf €199.99.
Op 5-12 met JAF gevlogen van Schiphol naar Sanford in opdracht van Arke, bijzonder vriendelijk personeel, verzorging ook prima, champagne, twee maaltijden, tot en met extra croisantjes. Hadden wel comfort moet ik zeggen.
De terugweg was helaas wat minder, problemen met de Miami Brussel vlucht waardoor we uiteindelijk bij elkaar 36 uur vertraging hadden, een vervangende Airbus A340 van HiFly heeft ons uiteindelijk thuis gebracht. Slechte communicatie en tot drie maal toe meer vertraging, missende catering en niet voldoende brandstof op vliegveld.
Wel een upgrade naar business gehad, dat is wel even lekker zitten/liggen :)
Maar het belangrijkste is dat we uiteindelijk veilig thuis zijn gebracht, al was het dan anderhalve dag later.
Pff ik vond 2 uur vertraging al heel wat.
Werd verder wel alles voor jullie betaald, hotel, eten enz. tijdens de vertraging?
Al dat soort dingen zijn inderdaad betaald....
(althans, van familie vernomen)
Dat is wel toegezegd, het loopt namelijk aardig op, vooral omdat ik twee dagen onbetaald verlof op heb moeten nemen. Hotel waar we verbleven is verlengd en na de eerste nacht die ik zelf heb moeten betalen is het voor de tweede nacht prima geregeld en de eerste nacht ook recht getrokken. Alleen dingen als gsm rekening lopen ook aardig op, ik heb met Arke bij elkaar bijna 40 minuten aan de lijn gehangen á €1,39 per minuut.
Och, het is niet anders, alleen jammer dat de kerst wel ineens heel erg dichtbij was ineens :)
Ach, de 600 euro per persoon die er straks uitgekeerd wordt dekken de kosten van die GSM gesprekken makkelijk.
Mocht je meer informatie willen dan kan je altijd contact met me opnemen.
Moet je de klacht over deze vlucht indienen bij Arke of Jetairfly?
groet peter
Altijd bij de uitvoerende luchtvaartmaatschappij. Je had als het goed is ook een JAF vluchtnummer
Klopt, maar in 1e instantie geboekt en betaald bij Arke fly ook het smsje in florida kwam van Arke, om die reden de vraag, bedankt voor je snelle reactie.
Geen probleem, succes met je claim.
Mocht je hulp nodig hebben, kan je altijd contact met me zoeken via mijn website
Beste b767-300er,
wij hebben op advies van Arke op 24.12 een klacht gestuurd ivm een vertraging van 36 uur van vlucht JAF624 van Jetair, het email adres quality-control@jetair.be hadden we gehad van Arke, we hebben geen reactie ontvangen van Jetair, zelfs geen bevestigingsmail. Vandaag proberen te bellen met 070-220000, krijg bericht dat nummer niet juist is. Weet jij het nummer van de klachtenafdeling van Jetair.
groet peter
Helaas Peter,
die gegevens heb ik niet. Hou er rekening mee dat JetAir van rechtswege 8 weken de tijd heeft om te reageren op dit soort klachten. .
Ik zou dus gewoon even geduld hebben. 24-12 is net een week geleden...
antwoorden doen ze uiteindelijk wel. Ik zou alleen als tip willen geven dat als je een klacht indient, dit altijd schriftelijk per post te doen zodat je de brief kan volgen via Track an Trace
Thanks again.
Beste Peterwoudje, misschien overbodige informatie: maar dat nummer is wel in Belgie dus 003270-220000. Ik hoop dat dit wel lukt. Succes
Hadden we ook al geprobeerd, geeft dan engels bericht dat nummer niet correct is, lijkt wel of ze niet meer bereibaar zijn!!
Ik zou niet eens gaan bellen maar gewoon geduldig afwachten. Bellen kost een hoop ergernis en tijd en je klacht wordt er niet sneller door opgelost. Mocht je toch zo graag willen bellen, Probeer dan dit nummer eens: tel:+3227129720
Ik heb wel de gegevens van Tui voor je, waar Jetair en Arke onder vallen.
cs-ica@tui.nl
www.tuinederland.nl
053-4880830
Hoe streng zijn ze met handbagage? Ik weet dat je maar 1 stuk mee mag nemen, van 6 kg (bij Comfort 10 kg).
Neem altijd een laptoprugtas mee, en een losse handtas voor paspoort, mobiel, portemonnee etc.
Maar ja, laptop, oplader, e-reader, Garmin etc. tikken lekker aan. En dan die handtas er nog bij proppen.
Met Transavia afgelopen keer naar Griekenland keken ze niet eens naar mijn handbagage, maar hoe is dat met Jetair?
Op de terug weg werden ze gewogen bij ons.
Gelukkig ging ze er bij ons vanuit dat we 10 kilo mee mochten.
Anders had ik ook een klein probleempje gehad.
Op de heen weg werd er niet naar gekeken.
De mensen naast ons dachten dat ze nog onbeperkt mochten meenemen, en die moesten dus wel spullen in hun koffer stoppen