En waar zou je me aanraden om Disney Quest kaarten te kopen? Of kan dat alleen maar bij de ingan zelf?
Of is het misschien ergens goedkoper te vinden. M'n mannetje wil er perse heen, hahaha
Afdrukvoorbeeld
En waar zou je me aanraden om Disney Quest kaarten te kopen? Of kan dat alleen maar bij de ingan zelf?
Of is het misschien ergens goedkoper te vinden. M'n mannetje wil er perse heen, hahaha
Als je meerdaagse (>2dagen) aanschaft kun je kijken of de "plus" optie iets voor je is, de Waterpark Fun & more optie. Daarmee kun je een x-aantal dagen (afhankelijk van het aantal park-dagen) naar de Disney-waterparken, DisneyQuest en/of Pleasure Island tegen een beperkte meerprijs.
Als je niet of nauwelijks naar de "grote" Disney-parken gaat zul je de tickets voor DisneyQuest ter plaatse moeten kopen. Eéndaagse tickets daarvoor koop je het beste ter plaatse aan de kassa.
Even een vraagje: is het nou goedkoper om in Nederland de tickets te bestellen of gewoon aan de kassa in Amerika??
Wij willen graag naar universal studio's en adventure, seaworld en nog een waterpretpark, weten nog niet welk waterpretpark. Tips welkom en willen dus graag weten waar we het goedkoopst (lekker Hollands) de tickets kunnen kopen.
Ik heb een aanbieding gezien op Theme Park Tickets Direct.com van 79 Euro pp voor 21 dagen toegang tot deze twee parken. Is dit goedkoop of weet iemannd ze nog goedkoper te krijgen. Met vr. gr. Jan Verhaaf:grin:
Ticket is deze: Link
Het vreemde is dat Busch Gardens geen 21 dagen passen uitgeeft op hun website, alleen voor 7 dagen. Een 2-Day-2-Parks pas kost online $89.95, ca 60 euro. Komt volgens mij nog 6% tax bij (3.60 euro).
Maar valt dus niet te vergelijken als het daadwerkelijk 21 dagen zijn. Ik zou hier wel voor mailen of dat klopt.
Overigens staat op hun site:
Tarieven
Deze tarieven zijn slechts een indicatie. Sommige producten zijn misschien goedkoper of duurder.
"Alstublieft, hier zijn uw kaartjes. Dat is dan 84 euro, .... oh nee, 92 euro, ... of doe toch maar 63 euro, .... foutje, het is echt 142 euro, ... denk ik ...."
Nee, niet echt een handige website, niet de website waar ik mijn tickets zou bestellen.
Misschien nog even een aanvulling: Als je doorklikt, alsof je werkelijk wil boeken, geven ze wel de juiste prijs voor je je akkoord voor betaling geeft. Zo te zien is het een internationale organisatie, ik had ze nog niet ontdekt. Vanwege die rare toevoeging over de prijsindicatie, was mijn eerste reactie "ik zou maar een deurtje verder gaan". Wanneer blijkt dat het inderdaad om een bona fide aanbieder gaat (ik zou inderdaad even mailen of proberen te bellen naar deze aanbieder, Jan Verhaeff) en er verder geen addertjes onder het gras zitten, lijkt 2 parken, 21 dagen en gratis shuttle voor die prijs geen gekke aanbieding.
De vraag is of je 21 dagen nodig hebt. De tickets die je bij Busch Gardens/Seaworld koopt zijn 7 dagen geldig vanaf het eerste gebruik. Ik weet niet hoe vaak jij naar Seaworld/Busch Gardens wilt? Want anders is 64 euro weer goedkoper. En daar zit die gratis shuttle ook bij...
Beste Jan,
Je hebt een adres gevonden dat ik nog niet kende. Mijn eerste reactie was eerlijk gezegd "niet doen" omdat ze zo onduidelijk doen over hun prijsstelling. Het blijkt echter een internationale organisatie te zijn waar je in ieder geval het telefoonnummer van het Nederlandse kantoor hebt. *)
De site ziet er profi uit. Ik zou ze eens bellen en vragen hoe dat precies zit met die prijzen. Wordt je prettig geholpen en krijg je een goed antwoord op je vragen, dan kan je overwegen om hier te kopen.
De prijsvergelijking is een kwestie van intensief zoeken. Er zijn zoveel verschillende mogelijkheden en kortingsregelingen. Je liet al eerder weten dat je belangstelling voor deze parken had en ook dat je niet te vaak achter elkaar naar een park wil. 21 dagen is dan wel een uitkomst. Wij nemen de tickets voor 7 aaneengesloten dagen en dat heeft zo zijn beperkingen. In de topic Seaworld vind je nog meer informatie over dit onderwerp. Er zijn codes in omloop waarmee je korting voor tickets krijgt. Yvet heeft er laatst ook nog wijze woorden over geschreven.
Mijn indruk is dat dit een hele leuke aanbieding is, waarbij je ook nog eens een gratis shuttle naar Tampa aangeboden krijgt. Succes met de zoektocht, leuk dat je je bevindingen met ons deelt, zo komt er steeds weer nieuwe informatie beschikbaar.
*) Van de site Theme Park Tickets:
- Boek veilig online 24/7 of bel ons tussen 09:00 en 17:30 uur (maandag t/m vrijdag) 020-2008354
Zoals ik hierboven ook al geschreven heb - Shuttle is standaard.
Ook bij bijvoorbeeld Flextickets...Hier: http://commerce.4adventure.com/EStor...nggroupid=2011
Je kan ook nog Stuur een privébericht naar Michael66 doen. Kan zijn dat hij nog een kortingscode in de aanbieding heeft. Kan misschien nog goedkoper :)Zie hier: http://www.seaworld.com/sitepage.aspx?PageID=196
Alleen in combinatie met Seaworld (of Seaworld en Busch Gardens).
Zijn er ook combinatietickets voor Busch Garden en Aquatica? Of kortingscodes?
Alvast bedankt
Is er al iemand in het nieuwe waterpark (Aquatica) geweest ?? Twijfel of ik nu het flex ticket voor 4 of 5 parken zal aanschaffen, omdat het Wet 'n Wild waterpark er ook in zit.
En ik ben bang omdat het nieuw is én omdat er héél wat toeristen in de meivakantie die kant uitgaan dat het er wel eens onwijs druk kan zijn !!
Je bedoelt waarschijnlijk het 4, 5 of 6 parken ticket.
Het 4-parken ticket is het ticket "oude stijl", met de twee Universal-parken, Wet 'n Wild en Seaworld.
Het 5-parken ticket bestaat in "oude stijl" en "nieuwe stijl". Oud = het oude 4-parken ticket + Busch Gardens. Nieuw (Orlando Flex Ticket) = het oude 4-parken ticket + Aquatica.
Het 6-parken ticket (Orlando Flex Ticket Plus) = het oude 4-parken ticket + Busch Gardens + Aquatica.
De tickets "oude stijl" gaan sowieso verdwijnen, wordt alleen nog verkocht "While stock lasts" oftewel zolang de voorraad strekt. Daarna heb je geen keuze meer, Auatica zit er dan gewoon in.
Aangezien wij nog de kaartjes voor seaworld, busch garden en het nieuwe waterpark moeten bestellen, wil ik graag weten waar ik deze kan krijgen. Wij willen het liefst kaartjes die 2 weken geldig zijn. Wie heeft er een tip? alvast bedankt.
http://www.ticketmomma.com/
http://www.dreamsunlimitedtravel.com/
http://www.undercovertourist.com/
en dan de sites zelf denk ik van seaworld / busch gardens etc.
Hoi
Ik zoek ook een flexticket en tickets voor disneyland. Undercovertourist.com ziet er zeer interessant uit! maar de ticktets worden niet naar Belgie gestuurd... Is er een alternatieve (betrouwbare) site waar ik goedkope tickets kan bestellen?
Thx!!
Joline
Voor Disney-tickets kun je het beste even in dit topic kijken. Daar staan overigens een aantal aanbieders in, in NL en de VS. De Nederlandse aanbieders versturen m.i. ook naar België. En Ticketmania (in de VS) volgens mij ook.
Hoi,
Ik heb ongeveer 8 weken lopen zoeken naar de goedkoopste kaartjes voor de parken in Orlando. En na veel zoeken zijn dit (volgens mij) de goedkoopste:
Gewoon op de linkjes klikken.
Universal Studios & Islands of Adventure:
1-Day 1-Park Ticket (Universal Studios)
1-Day 1-Park Ticket (Islands of Adventure)
Adult - 1 Day Admission to BOTH
Islands of Adventure & Universal Studios Florida PARK HOPPER
7 Day Universal Stay and Play Tickets
Seaworld (ik gebruik geen promo codes):
Seaworld Adult 10+
Seaworld Child 3-9
Gatorland:
Gatorland 1-day ticket
Kennedy Space Center:
Kennedy Space Center 1-day ticket
De prijs voor Gatorland is iig zonder sales tax. Hou daar rekening mee.
"Sales Tax: Add 6.5% for Orlando Attractions, 7.0% for Kissimmee Attractions"
Dat geldt voor meerdere genoemde tickets.
De 1-dags tickets voor Universal en IoA zijn m.i. ook iets goedkoper bij de parken zelf. Scheelt niet veel.
Het lastige van de tickets voor deze parken is dat er eigenlijk nauwelijks te zeggen is wat de goedkoopste tickets zijn. Er zijn namelijk zoveel combinaties, kortingen, promocodes etc. dat je eigelijk altijd van maatwerk uit moet gaan, afhankelijk van je wensen en reisschema. Het is niet echt overzichtelijk. Wat dat betreft moeten we Disney misschien toch een schouderklopje geven; zij hebben een paar jaar terug de grote brei aan verschillende ticketmogelijkheden teruggebrcht tot een overzichtelijk geheel. Al was daar destijds wel veel kritiek op.
Gathuv, het initiatief wordt in ieder geval wel gewaardeerd!! Hulde.
Gelezen op Orlandotips: De Buschparken in de regio Greater Orlando hebben de toegangsprijzen met ingang van 30 juni 2008 verhoogd.
Het gaat om een verhoging van $2 voor Seaworld, Busch Gardens, Aquatica, Adventure Island, Discovery Cove en diverse combinatietickets. De nieuwe prijzen zien er ongeveer als volgt uit (alles inclusief tax) :
Seaworld $74,50 voor volwassenen, $63,85 voor kinderen (tot 10). Aquatica kost nu $44,67 en Busch Gardens Tampa $72,37 volwassenen en $61,72 kids. Een combinatieticket Seaworld/Aquatica kost $101,12 voor volwassenen en $90,47 voor kids. Een combinatieticket Seaworld/Aquatica/Busch Gardens $143,72 volwassenen, $133,07 kinderen.
De Orlando Flexticket voor Seaworld/Aquatica/Universal Studios/Islands of Adventure/Wet 'n Wild (onbeperkt 14 dagen) $250,22 volwassenen, $207,62 kinderen. De Flexticket voor deze 5 parken + Busch Gardens kost nu $298,15 volwassenen. $250,22 kids.
Tot slot een dagje Discovery Cove + Busch Gardens of Seaworld $257,73 en Discovery Cove +Seaworld + Busch Gardens + Aquatica $305,66. Experts verwachten dat Disney en Universal het voorbeeld van Busch vrij snel deze week zullen volgen.
Wij verblijven 6 dagen in Orlando. In die dagen zouden we graag volgende parken bezoeken:
Kennedy Space Center
Universal Studios
Discovery Cove: zwemmen met dolfijnen
Seaworld
Epcot Center
Bush Gardens
Welke tickets bestel ik best? Zijn er tickets voor meerdere van deze parken beschikbaar? Wat is de beste, of goedkoopste, oplossing?
Mensen met ervaring, tips zijn meer dan welkom!!
Wij gaan in april 2009. Ik weet niet of dat een drukke periode is. Bestel ik de tickets best hier, of koop ik ze daar aan?
Bedankt.
Bij een bezoek aan Discovery Cove krijg je een bezoek aan Seaworld of Busch Gardens gratis. Zie http://www.discoverycove.com/en_promotions.aspx
Als je ook nog naar Aquatica wil dan kun je het Ultimate pakket nemen.
Universal heeft ook een combo met Islands of Adventure. Daarmee ben je relatief goedkoop uit. Zie http://www.universalorlando.com/tickets.htmlCitaat:
Book Early & Save
For a limited time, save 10% off per reservation when you book at least 100 days prior to your visit. Discovery Cove has wonderful all-inclusive admission packages offering an adventure like nowhere else in the world. Choose from our dolphin-swim package, non-dolphin package, or Trainer for a Day. Each package includes unlimited admission throughout your vacation to either SeaWorld Orlando or Busch Gardens Tampa Bay.
For the ultimate adventure, choose the Discovery Cove Ultimate package that includes admission to SeaWorld Orlando, Busch Gardens Tampa Bay and Aquatica - SeaWorld's Waterpark.
Daar zit tegenwoordig ook Wet&Wild bij.
Epcot kun je het beste gewoon aan de poort kopen bij Disney. Van te voren kopen wordt pas goedkoper bij 4-daagse tickets.
KSC kun je ook van te voren online bestellen. Scheelt weer in de rij staan.
Kijk eens hier op de site van Seaworld, dan kun je al een deel van je wensen combineren, je moet toch even wat vergelijkingen maken tussen de verschillende sites om het voordeligste uit te zijn.
Dus een combi met of zonder discovery cove en dan een ander park los bijvoorbeeld.
Er zijn vaak goede aanbiedingen die alleen online gelden en dus niet bij het park zelf te koop zijn, maar je hebt nog tijd genoeg om vergelijkingen te maken.
Gebruik de zoekfunctie maar eens en "tickets" of "orlando flex" dat helpt je op de goede weg.
Succes
Hoe druk is het in september in Universal Studios Florida? Deze vraag met betrekking of dat we een gewoon ticket kunnen afschaffen of dat we toch een Express Plus Pass moeten aanschaffen. Ik meen dat deze in september maar $20 duurder zijn.
En heeft iemand ook nog een goed advies voor aanschaf van de kaarten voor Disney World Magic Kingdom, Bush Garden, Kennedy Space Centre, Everglades?
in september zijn de meeste attracties een walk-on, denk niet dat een express pass nodig is, je kan dat nog altijd ter plaatse kopen moest je de wachtrijen te lang vinden.
Voor onze vakantie in Florida had ik voor ruim 1000 euro tickets besteld via www.themeparkticketsdirect.com . Ik had nergens slechte recensies gelezen, de folder op de vakantiebeurs gekregen en de website ziet er goed uit en ik had telefonisch contact gezocht om wat na te vragen.
Na creditcardbetaling bevestiging ontvangen en melding, dat de tickets 2 weken voor ons vertrek verzonden zouden worden.
1 Week voor ons vertrek hadden we nog niets ontvangen en heb ik gebeld. Een medewerker zou zorgen, dat de tickets met spoed verzonden zouden worden. Enkele dagen later belde hij om te vragen wanneer we precies zouden vertrekken. De tickets zouden door DHL bezorgd worden.
Een dag voor vertrek nog niets ontvangen. Er was ook geen telefonisch contact meer te krijgen. De telefoon ging een keer over en schakelde dan over op de in-bezet-toon. HELP!
Contact gezocht met creditcardorganisatie om betaling op "hold' te zetten. Die middag toch nog mail van eerdergenoemde medewerker met de melding, dat bezorging door DHL niet gelukt was en naar welk hotel in Florida ze de tickets konden opsturen. We hebben het adres van ons hotel in Orlando doorgegeven, waar we 8 dagen later zouden arriveren.
Helaas zijn er daar nooit tickets voor ons bezorgd en hebben we ook niets meer van het bedrijf vernomen. De site is echter nog steeds online.
Zijn er forumlezers die dezelfde ervaringen hebben ?????
Of hebben wij gewoon dikke pech gehad?????
Ik lees graag jullie reactie!!!!!!
Als ik een beetje Google zie ik bijv. Bij Tripadvisor.com dat men daar over het algemeen erg tevreden is met dat bedrijf.
Wel heel slecht geregeld dat ze meerdere keren niet fatsoenlijk die kaarten kunnen opsturen. Dus nu mag je nog eens alles dubbelop betalen bij de parken of andere discounters?
We hebben inderdaad opnieuw tickets moeten kopen.
We hopen, dat Visa de betaling ongedaan gemaakt krijgt.
Ik heb zelf geen directe ervaringen met deze aanbieder, maar al enkele malen mijn bedenkingen geuit over de onduidelijke wijze waarop op de website staat hoe je contact met ze kunt opnemen, de engelstalige voorwaarden op een verder nerderlandstalige website etc.
Succes met je acties om je geld terug te krijgen. Ik hoop voor je dat Visa hier actief mee omgaat.
Weet iemand of er invoerrechten en/of BTW aan de postbode in Nederland moet worden betaald als tickets voor attractieparken online in de US (bv. www.undercovertourist.com of www.orlandoattractions.com) worden besteld en per post (TNT) worden afgeleverd?
Volgens mij komt dat niet per post, maar per email.
Die tickets, of nummers print je uit en die neem je mee.
groetjes Syl
heb vorig jaar bij undercover tourist disney tickets bestelt
en heb ze per post gehad en er kwamen geen kosten bij
Tickets zijn geen "product", alleen maar een bevestiging van de af te nemen dienst. Aangezien zowel de betaling naar de VS gaat en de dienst in de VS gaat plaatsvinden: geen invoerrechten en BTW.
Na de geruststellende berichten heb ik tickets bij
http://www.UndercoverTourist.com besteld. Die kwamen -zoals op hun site staat -keurig na zo'n 2,5 week per post thuis. De betreffende brief kwam echter uit de UK (Edinburgh), dus uit de EU en niet direct uit de USA.
Voor alles wat uit een EU-land komt hoeven nooit invoerrechten en/of BTW te worden betaald. Als ik eerder had geweten, dat undercover tourist via de UK levert, zou ik mijn vraag niet hebben hoeven te stellen ...
Michael, toch bedankt voor je reactie. Het was een geruststellende gedachte dat er ook bij direct verzending uit de States geen risico op deze extra kosten wordt gelopen.
Wij gaan in juli naar Orlando. We willen in ieder geval naar naar Seaworld, Universal studio's en discovery cove. Wat is de beste manier om tickets te kopen, daar met kortingsbonnen of vooraf bestellen.:sun:
Wij hebben gewoon via de site universal studios geboekt je kan 7 dagen beide parken binnen .Wij hebben 94$ betaald per ticket . Seaworld mogen we gratis binnen omdat mijn man militair is .Is misschien niet de goedkoopste .
Hoi, is jouw man Amerikaans militair of Nederlands, mijn man is nl.ook militair. Andere jaren heben we gezien dat er veel voordelen voor militairen zijn maar wij dachten alleen voor Amerikaanse militairen.
neen belgisch militair je kan deze tickets hebben als je land betrokken is in de oorlog in afganistan . Je moet gewoonje militair id laten zien en een papier afprinten deze vind je met een link op de site van seaworld . Je kan kiezen tussen bush gardens, seaworld en nog een paar andere parken .
hier is de link bij state vul je een willekeurige staat in en bijde registratie vul je others in . Deze kan je hierna afprinten enneemje meenaar de kassa van seaworld samen met je militaire pas .http://commerce.4adventure.com/store/os_application.asp
Wanneer je bij Discovery Cove kaartjes besteld krijg je er 7 dagen gratis Sea World bij.
Tenminste dat was bij ons in 2008.
Je kon kiezen tussen 7 dagen Sea World of Bush Gardens (of beide maar dan moest je iets bij betalen)
Heb de Discovey Cove via hun site via internet geregeld.
Echt een geweldige ervaring dat zwemmen met dolfijnen!
En Sea World is wat mij betreft ook een echte aanrader