Heb net Orchid Key Inn geboekt voor 3 nachten. Ben benieuwd.
Op tripadvisor.com de hoogste rating voor B&B hotels! Zit aan duval street.
Afdrukvoorbeeld
Heb net Orchid Key Inn geboekt voor 3 nachten. Ben benieuwd.
Op tripadvisor.com de hoogste rating voor B&B hotels! Zit aan duval street.
Hallo allemaal,
Ik ben aan het kijken voor een hotel in Key West, mijn vraag is, wat is de beste locatie om te slapen op Key West:-k.
We willen graag op loopafstand van het strand zitten, en graag op loopafstand van Duvalstreet waar alle leuke winkeltjes en restaurantjes zitten.
Ik lees veel verhalen over privestranden, als je hotel dit niet heeft is er dan een public beach op key west? En aan welke kant heb je de mooiste stranden?
Zo dat waren mijn vraagjes wel, alvast bedankt voor het antwoorden, dan kan ik me lekker verder gaan orienteren!
Groetjes Angela
Hoi Angela,
Wij hebben in 2008 geslapen in Hotel Southerncomfort in Key West. We vonden het een mooi hotel en het lag lekker in een rustige stukje van Key West. Het zit op Duvalstreet zelf en op ongeveer 60 meter van de beroemde boei af. Wil je naar Mallory Square, dan kan je heel Duvalstreet aflopen. Een mooie wandeling vonden we zelf. Je heb er wel een strand vlakbij, maar daar maakte we geen gebruik van. het hotel heeft zelf een mooi zwembad. Zie eventueel ons reisverslag (en foto's) van Florida 2008 van dag 05, 06 en 07.
www.t-damen.nl
Grz
Ton
KW heeft geen strand met boulevard zoals je dit ziet in de vele vakantie oorden.
Daar waar Ton heeft geslapen = ook een klein standje in de buurt, tevens is er een leuke bar duvals beach club genaamd.
Persoonlijk zou ik iets meer aan de andere kant van Duvalstreet willen zitten ( of 1 vd zijstraten hiervan).
Het hotel van Ton is prima, maar net iets te ver lopen :lol::lol::lol:
Ander strand = Ford Zachery national park.
Leuk om een dag heen te gaan.
Je kunt er makkelijk parkeren.
Er staan overal bbqs, waar je gratis gebruik van kunt maken.
Kijk eens op deze site:
http://keywest.web-log.nl/
Deze site is van een Forumlid, die helemaal verknocht is aan deze plek ;-)
succes,
Pascal
Bedankt voor jullie snelle reacties!
Dus geen strand met boulevard, ik dacht al zoiets na het lezen van diverse reisverslagen. Het is dus leuk om in de buurt van Duval street te logeren en dan gewoon strandjes opzoeken voor een dagje, klinkt leuk!!
Bedankt!
Vergeet Smathers Beach niet in Key West, een erg mooi strand. Wij zijn er zelfs getrouwd :).
Wij zaten zelf in hotel the Casa Marina, ze hebben een privé strand.
Ik zou zeggen; boek de Paradise Inn (B&B) en loop 's ochtends lekker naar Duval Beach. Het strand is niet groot, maar wij kunnen er zo naar toe lopen vanuit onze B&B en je hebt er alles wat je nodig hebt. Een restaurantje (Southernmost Beach Cafe), toiletten, genoeg palmbomen voor wat schaduw (maar je kunt ook natuurlijk ook een parasol huren) en niet geheel onbelangrijk de 'beachboy' Juan. Voor $5 heb je een ligbed en dat is inclusief verkoelende doekjes. Deze maakt hij nat, rolt ze op en stopt ze in de vriezer. Heerlijk als het zo'n 38 graden is. Dat was nog niet alles; de hele dag kwam hij langs met heerlijke versnaperingen, zoals ijsjes, bevroren vers fruit (ananas) en stukken watermeloen. Dat is toch helemaal top hè! Boekje erbij, een stralende zon, een heerlijke lunch....lekker luieren.
's Avonds lopen we altijd naar Duval Street of Mallory Square. Dit B&B ligt echt gunstig. Tien minuten tot een kwartiertje lopen naar Duval Beach. ongeveer 20 minuten tot een half uurtje naar Mallory Square. Ik moet wel zeggen dat we dan lekker langzaam op onze flipflops wandelen. Na een dagje strand, vind ik het niet erg om een wandelingetje te maken.
De link die eerder in dit topic is genoemd (keywest weblog) is van mij. Ik heb daarna een andere gemaakt. Hieronder de link:
http://flipflopsandtikibars.punt.nl/
O wat klinkt dat heerlijk allemaal!! Leuk deze voorpret!
Bedankt voor de tips,
@ Anneke Smarthers Beach is een mooi strand zo te zien, bedankt! En trouwen op zo'n locatie is echt een droom!!
@ natasja complimenten voor je website en mooie foto's (had ik al eerder gezien op dit forum) Ben zelf net begonnen met een cursus spiegelreflexcamera fotografie, hopelijk worden mijn foto's volgend jaar in Florida ook zo prachtig!!!
Paradise inn ziet er heerlijk uit,
Ik ga even de rest van ons reisgezelschap informeren met wat zij willen. We hadden onze reis gepland (week 26 tm 29 in 2010) maar helaas doen ze op t werk bij onze reisgenoot wat moeilijk, dus we kunnen nog even niet boeken, maar ik blijf verder gaan met plannen, zodra de data definitief is kan ik gelijk boeken!!!
Wij hebben dit hotel geboekt.
http://www.orchidkey.com/
Nog een leuk B&B is het Heron House http://www.heronhouse.com/
Erg mooi en een prachtige binnentuin.
Het ligt aan een zijstraat van Duvalstreet
Wij hebben dit jaar voor de tweede keer gelogeerd in het B&B genaamd 'Popular House Key West' en het is ons uitstekend bevallen. De locatie is op vijf minuten flipflop afstand van Duvall en Mallory. Website: www.keywestbandb.com
Als vervoersmiddel hadden wij fietsen (beachcruisers) gehuurd en hiermee zijn we heerlijk over Key West gereden. Ons favoriete strand is Ft Zachary Taylor (5 minuten fietsafstand).
We zijn net terug van de Southernmostpoint Guest House, op een paar stappen afstand van het southernmost-point monument. Dit is echt een heel leuk, kleinschalig, Victoriaans hotel met authentieke inrichting en veel grappige details in de kamers - waaronder een fles heerlijke wijn, verse rozen en een bed waarop je je prinses op de erwt voelt. Het hotel ligt aan Duval street, daar waar alle barretjes zitten, en op een paar stappen van het strandje. www.southernmostpoint.com (doe Mona de groeten)
Wij hebben ook gelogeerd in het Southernmost Hotel aan Duval Street. We hebben genoten daar. Lekker ontijten aan het strand, en een zwembad voor de deur. Het Southermost Point is op loopafstand en het strandje ook.
Foto's staan hier wel, in ons reisverslag.
TIP: Ga 's avonds naar de Sunset Celebration op Mallory Square. Erg leuk sfeertje en goeie artiesten.
Ook? :) Het Southernmost Hotel (www.southernmostresorts.com) en Southernmost Point Guest House (www.southernmostpoint.com) en Southernmost House (www.southernmosthouse.com) zijn drie verschillende verblijven, maar met allemaal southernmost in hun naam :-)
Wij zijn dus in Southernmost Point Guest House geweest.
Southernmost point guesthouse ziet er wel gezellig uit. En ze accepteren kinderen want de BB die ik tot nu toe gezien heb doen dat niet :(
Ik heb ze zojuist gebeld en een kamer gereserveerd met 2 full double beds. We blijven dus toch 1 nachtje slapen op Key West om de sfeer 's avonds ook niet te missen.
Groetjes
In Orlando vind je gemakkelijk goedkopere hotels/motels, terwijl ze in Key West allemaal tegen de 200 dollar oplopen.
Zijn er in de Key West ook goedkopere hotels/motels? Ik ben niet op zoek naar iets specifiek, gewoon een proper hotel/motel.
Zoek eens op Days Inn, Comfort Inn, Fairfield Inn want die zijn er zeker wel. Je kunt de situatie in Orlando natuurlijk niet met Orlando vergelijken, maar met een beetje goede wil vind je rond de 100 dollar toch wel iets. Moet je wel vooruit boeken en niet in het weekend gaan. Ennne ...priceline al geprobeerd?
Southern most point guesthouse is een BB en ziet er erg leuk uit. Deze hebben wij geboekt voor mei en heeft goede resencies op tripadvisor.
www.southernmostpoint.com
www.laconchakeywest.com/ is een leuke hotel. Vorig jaar nog geweest.
Ja gezellig... Southern most point guesthouse... Zoals iedere Nederlander....
Het lijkt wel of iedereen daar zit... No thanks!
Als je iets knaps wilt hebben neem dan een leuk en sfeervol B&B zoals Heron House...
Als e echt heel goedkoop op Key West wilt zitten moet je eigenlijk niet naar Key West gaan...
The Florida Keys zijn nu eenmaal duurder dan de rest...
Ik vond 'The Inn at Key West' waar ik laatst zat wel wat hebben. Zit dan wel iets van het centrum af, maar het hotel zag er netjes uit, grote TFT televisie in de kamer, mooi zwembad en 'direct' naast de bioscoop. :) Prijs vond ik ook nog wel meevallen.
Maargoed, verder geen ervaring met andere hotels daar. :mrgreen:
Zal elkaar niet veel maken, maar wat ik vaak tegenkwam bij het zoeken naar een BB is dat vaak kinderen niet welkom zijn of pas vanaf 16 jaar. Ook vaak maar 1 bed in de kamer. Terwijl ik een BB wel erg leuk en sfeervol eruit vind zien. Na het lezen van dit forum kwam ik bij most southern point guesthouse uit.
Groetjes
Wij twijfelen nog tussen twee hotels, the inn at key west en doubletree grand key resort. Over the inn heb ik hier al veel positieve dingen gelezen. Wie heeft er ooit in doubletree grand key resort gelogeerd? Het voordeel van het laatst hotel is dat zij een gratis shutle bus hebben naar het centrum. The inn is dan weer momenteel iets goedkoper. Dus op papier moeilijk kiezen. Wij reizen met twee kinderen van 15 en 16 jaar en zouden dus eventueel ook met de fiets naar het centrum kunnen. Weet er iemand hoeveel dit kost?
Alvast bedankt.
Ik heb net een erg leuk B&B geboekt in Key West voor maart...genaamd angelina's guest house, krijgt hele goeie reviews op verschillende sites en ligt op een goeie locatie....we hebben wel een shared bath helaas maar dat overleven we ook wel, prijs was $99 per nacht.
Wij zijn tussen 14 en 26 februari in Florida. Ergens tussen 16 - 25 februari komen we ook in Key West terecht. Wie weet een betaalbare overnachting voor ons 2 volwassenen en kinderen van 10 en 13 jaar?
<<Mod.Michael66: Vraag toegevoegd aan bestaand onderwerp.>>
Bedankt voor de tip peja, dat is zeker niet duur voor die locatie. Een badkamer delen heb ik geen problemen mee. Heb al een reservation request gestuurd, en nu maar hopen dat er nog zo'n kamer beschikbaar is in Maart.
ik heb vorige week The Inn At Key West geboekt met 40% korting bij Expedia.
Schijnt een heel mooi en prettig hotel te zijn en krijgt van de medeforummers goede reacties.
Misschien ook iets voor jullie?
2 jaar geleden 3 nachten verbleven in het Doubletree grand key resort met 2 kinderen van 12 en 10.
Was helemaal top, zowel de kamers, zwembad, het eten en drinken, personeel, algemene netheid, locatie, shutllebus, eigenlijk helemaal niks op aan te merken.
In november 2009 3 nachten samen met mijn vrouw in het Banana Bay Resort op Marathon geweest, en ondanks dat het hier wat rommelliger was vonden wij dit ook een heerlijke plek om te verblijven met alleen maar positieve ervaringen.
Hallo,
mijn vriendin en ik plannen voor volgende week een bezoek aan Key West. Heeft er iemand een tip wat betreft een slaapplek? Hotel, Motel, Hostel, dat maakt niet uit.. wij zijn erg flexibel hehe.
Ook graag een tip over het weer. Na de vooruitzichten (20graden) te hebben gezien, is het Key West gevoel wel te ´beleven´ dan?
Dank U!
Maarten
Wat de locals zelf al zeggen...
It's not what's happening ON Key West, but more what's happening AROUND Key West...
Het meest speelt zich af op, rond en onder water...
That's Key West!
Trouwens... Wat is het Key West gevoel...
Eerst zélf ervaren, pas dan kun je praten over het Key West gevoel...
Volgende week zou het weer warmer worden, eerst zien natuurlijk, 1 voordeel heb je in de winter en dat is dat het in Key West altijd warmer is dan ergens anders in Florida.
Het is nu ook druk op Key West en afgelopen weekend was het natuurlijk valentijnsdag en presidents day dus was het stervens druk.
Het weer zat niet mee om het water op te gaan, maar dat ziet er vanaf zaterdag een stuk beter uit en na zaterdag zou het alleen maar warmer worden dus hopelijk is de winter voor ons voorbij.
Wij hopen het ook, tmag best nog 5 graden warmer worden voor onze snorkeltrips.
Onlangs naar de webcams gekeken o.a. muziek in Sloppy Joe's, mensen in t-shirts, korte broek in Duval Street ... We kunnen niet wachten om te vertrekken.
Trug on-topic: wij hebben geboekt via priceline (name your own price) en betalen $ 120.00 per nacht in het Travelodge ... Krijgt op Tripadvisor toch relatief goede commentaren.
Het enige hostel dat in mijn capitool stond is http://www.keywesthostel.com/
Geen idee wat het precies is ...
Sloppy Joe's is echt aan te bevelen. Relaxed, lekker eten, leuke bediening en vaak goede muziek. Voor een hotel zou ik niet de BW Hibiscus kiezen.
Vorig jaar in Crown Plaza La Concha verbleven, zeer goede ervaring en midden in de sfeer van Duvalstreet
http://www.laconchakeywest.com/
Het Heron House is echt aan te bevelen.
Is geen hotel maar een (grote ) B&B.
Ok, bedankt voor jullie reacties so far!
Ik heb de genoemde hotels bekeken en op zo´n korte tijd is er moeilijk iets te vinden wat vrij is. Iemand een tip voor een naaste Key? Dat schijnt ook nog goedkoper te zijn..
Wat het gaat worden weet ik nog niet maar we hebben wel een heel leuk guesthouse gereserveerd valkbij duval street. Het heet Angelina's guesthouse. Je moet wel 3 nachten reserveren! Kosten $99 p.d.
, met gedeelde badkamer helaas, de andere kamers waren op. Maar komen we ook wel weer overheen :-)
Hoihoi!
wij zijn inmiddels terug en hebben het Truman Hotel genomen!
Vooraf hadden we niks gereserveerd en onderweg naar Key West gestopt bij zo´n Visitors Centre, aangezien we geen zin hadden om te gaan zoeken naar iets ter plekke (gaat veel tijd in zitten) Truman Hotel werd voorgesteld, wat er erg gezellig uitzag en qua locatie fantastisch!!
De prijs was was $225,- per nacht, but who gives a shit! haha
Een heel erg mooi en gezellig hotel, waarbij het onbijt ook nog eens van goede kwaliteit was. (De fles champagne heeft hier ook goed aan bijgedragen btw hehe)
Groeten.
Wij vertrekken volgende week naar Florida. Plan was om oudejaarsavond door te brengen op Key West. Nu probeer ik hier nog accomodatie te boeken maar alles is ofwel volzet ofwel verschrikkelijk duur. :-? Nu zijn er 2 alternatieven. Ofwel kampeerspullen meenemen en op een campground staan ofwel buiten Key West logeren en er met de auto naartoe gaan, we hadden hier toch graag een dag of 3 gebleven. Iemand een voorstel? We hebben enkel propere kamers nodig, dus geen grote luxe.
Niet zo heel raar dat het duur is last minute. Key West is nu eenmaal een mooie locatie om nieuw-jaar te vieren dus half Florida wil er heen.
Florida kun je best zonder te plannen bezoeken maar de feestdagen zijn hier wel een uitzondering op.